Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Patricia slaat een nieuwe weg in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Patricia2012
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Balen, heel veel eetbuien gehad de afgelopen periode, kon gewoon soms niet meer stoppen.. Bah
Maar vooral heel vervelend omdat ik zo dicht bij mijn doel zat, en nu dus een stuk verder.
Vandaag lijkt mij een mooie dag voor een nieuwe start! Zet m'n schouders er weer onder, weg met de sinterklaas chocola en alle andere lekkere dingen. Even doorbijten en slank het nieuwe jaar in.
Als ik nu doorzet hoop ik eind januari langzaam te kunnen opbouwen. Dat is mijn goede voornemen voor 2015!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2014 10:35    
Vrouw Weeggegevens   Jeanette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Less carb

Reageer met quote
Dat is toevallig; ik zat in jouw boekje te lezen omdat ik wilde lezen hoeveel je kwijt kan raken door te gaan shaken.

Balen joh dat je van die vreetbuien hebt gehad. Maar super dat je de draad weer op komt pakken hier! Succes!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2014 12:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 81,3

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 dec 2014 10:49    

Reageer met quote
Oh dat gaat alweer lekker snel de goede kant op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 dec 2014 17:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jeanette,

ja gelukkig wel!
Ga jij ook aan de shakes? Zag dat jij op de koolhydraten let, helt ook goed hè. Dat heb ik hiervoor gedaan. Daarmee ben ik in ieder geval van 122 naar onder de 100 gekomen. Op een gegeven moment viel ik e niet mee mee af. Vandaar nu dus de shakes.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 dec 2014 19:30    

Reageer met quote
Ik ben sinds gisteren gestart met de shakes, met de bedoeling dit 20 dagen vol te houden. Maar ik ben bang dat ik nu al de handdoek in de ring ga gooien. Ik hou dat niet vol hoor! Knap van jou dat jij dat wél kan! Ik zie wel hoever ik kom. Niet dat ik opgeef hoor. Ik ga zeker door met de strijd tegen de overtollige kilo's. Ik weet alleen de route eventjes niet. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 dec 2014 19:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jeanette,

Ik snap helemaal wat je bedoelt.
Ik geloofde in het begin ook niet dat ik het ooit zou volhouden en eerlijk.. Ik heb het nu ook erg zwaar.
Het is alleen echt een kwestie van volhouden, ik weet dat de eerste weken het ergst zijn. Gewoon het idee dat je niets kan eten... Maar als je eenmaal een tijdje bezig bent dan is het heel fijn en super dat de kilo's eraf vliegen. Voor nu dus door de zure appel heen bijten, ookal valt dat niet mee... Zeker niet met deze dagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 dec 2014 22:33    

Reageer met quote
Vandaag weer een nieuwe dag! Gisteravond ben ik gezwicht voor wat maagvulling; ik kon niet in slaap komen. Maar niks verkeerds hoor.

Succes vandaag jij ook weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2014 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Hi Patricia,
Jammer dat je je even hebt laten gaan maar ONGELOOFLIJK KNAP van je dat je weer zo snel geschakeld hebt en nu weer aan je gewicht aan het werken bent. Vind ik echt ongelooooooooflijk van je.
Volhouden nu he, Patricia.
Niet achterom kijken..... maar vooruit....

Ben zelf ook als de dood om te hervallen in slechte eetgewoontes.
Heb een weekje koolhydraten moeten eten omdat ik ziek ben geweest en te zwak was en antibiotica moest nemen enzo en moest nadien echt weer afkicken van de suiker...... Mijn lijf had weer effe van de verboden vrucht geproeft en wilde MEER MEER MEER..... niet te doen.... amai..... maar hebt doorgezet en .... ben nu bezig in fase 2 en na een dikke week doorzetten ben ik er denk ik wel door....

Hoe ga je de feestdagen aanpakken?
Ga je blijven shaken? Probeer jij in ketose te blijven of geef je jezelf een paar daagjes feestverlof van je dieet?

Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 dec 2014 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Jeanette,
Ik weet niet welke produkten jij gebruikt maar je zou op het internet eens wat moeten gaan surgen naar koolhydraatarme of -vrije producten. Er is heus wel wat van te vinden en je kan dan al eens afwisselen ipv alleen maar shakes. Afwisseling maakt dat je het langer kunt volhouden...... (shakes, brood, pasta, soep, pudding, krakkers, chocolade repen, chips, omeletten, pannekoeken, puree,....)

Trouwens groenten mag toch wel he. Alé de meeste groeten toch. Sommige bevatten toch nog teveel koolydraten en beperk je nog best maar van een aantal kan je een lekkere vullende soep maken of een lekker slaatje of groentenschotel of.....

Alleen shakes is echt wel heel moeilijk.....

Succes nog
Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 dec 2014 10:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 8 van 12