Auteur |
Bericht |
Muiske Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 25-11-2011 Berichten: 543 Dieet: Gezond eten (dietiste) Woonplaats: Burcht
|
|
Niet wanhopen Patricia,.... ze zullen er wel afgaan.... geduld hebben....
moeilijk ik weet het... maar laat de weegschaal je motivatie en inzet en vooral humeur niet bepalen.......
ken dat oh zo goed......
met je hoofd kan je het allemaal wel relativeren maar in je hart .....
denk maar,... op lange termijn is het de aanhouder die wint.....
muizewuis_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 jun 2014 9:48 |
|
 |
|
 |
Lythia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-6-2014 Berichten: 206 Dieet: Weightcare Woonplaats: Den Haag
|
|
Hoi Patricia,
Niet laten demotiveren door de weegschaal hoor. Het blijft maar een getalletje! het gaat veel mee om hoe je je voelt en hoe je kleding zit. Denk maar dat spieren ook meer wegen dan vet, dus voor hetzelfde geld heb je nu meer spieren en minder vet en dat is altijd goed!
Bij mij is mijn eerste dag goed verlopen, had wel trek toen ik ging slapen, maar dat hoort erbij.
ik ben vanmorgen ook op de weegschaal gaan staan haha:P en ik was 800 gram lichter:) dus daar was ik al erg blij mee
Groetjes en succes vandaag!!_________________
"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 jun 2014 9:57 |
|
 |
Patricia2012 Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi Muizewuis,
Dank je, ik weet het.. De aanhouder wint! Ik zag dat de weeg ronde voor jou ook goed is gegaan hè, fijn joh!
Hoe gaat het met het minderen van de porties groente? Lukt dat een beetje?
Ben jij ook een beetje aan het sporten of niet?
Gr. Patricia_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 jun 2014 23:16 |
|
 |

|
|
Hoi lythia,
Geweldig zeg, dat is toch bijna 1 kilo in 1 dag! Mooie motivatie om door te zetten. In het begin vond ik het erg moeilijk om s avonds honger te hebben. Nu denk ik dat mijn lichaam als ik honger heb, de vetreserves aan het opeten is. Leuke gedachte, weet niet of het klopt maar het geeft mij in ieder geval een beter gevoel om met de honger en trek om te gaan.
Veel succes, ben benieuwd wat er na 1 week af is! Ga vooral zo door.
Gr. Patricia_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 jun 2014 23:21 |
|
 |
|
 |

|
|
Yes, vandaag 0,3 kilo eraf!
88,9  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 jun 2014 10:38 |
|
 |
Lythia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-6-2014 Berichten: 206 Dieet: Weightcare Woonplaats: Den Haag
|
|
wat goed!
de aanhouder wint!
Een leuke gedachte en volgens mij klopt het ook. Je verbrandt dan alsnog kcal dus ik ga m erin houden bij mij
Veel succes!_________________
"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 jun 2014 11:05 |
|
 |

|
|
ja dank je, toch wel weer lekker.
ja grappig he, volgens mij klopt het echt dus laat het hongergevoel maar komen  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 jun 2014 13:26 |
|
 |
|
 |
Lythia Vaste Weegclubfan

|
|
ja idd!
Ik merk echt dat ik aan het afkicken ben... Pff vreselijk hoe je lichaam daar tegenin kan gaan zeg!
Maar goed.. Ik denk dan ook maar weer, je moet eerst al het vieze eruit hebben voordat het weer schoon kan worden.. Dus ik wacht het rustig af en waarschijnlijk gaat het over een paar dagen gewoon veel beter
Nu lekker volhouden en dan gaat het zeker goed komen met ons
Liefs_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 jun 2014 13:44 |
|
 |

|
|
ja dat gaat zeker goedkonen lythia!
Ik was vanmorgen 88,2. Deze week toch 1,4 kilo eraf! Ben er erg blij mee en we gaan gewoon vrolijk door!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 26 jun 2014 9:12 |
|
 |
Muiske Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 25-11-2011 Berichten: 543 Dieet: Gezond eten (dietiste) Woonplaats: Burcht
|
|
Super Patricia,
Wat een mooi resultaat.
Zo zie je maar hé.
Volhouden is de boodschap....
Moeten we goed in onze oortjes knijpen......
Ook als we eens een tijdje blijven staan......
Ben superkontent voor jou !!!!!!!!
Muisewuis_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 26 jun 2014 9:23 |
|
 |
|
|