Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Paaseitjes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Alberta
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
ik heb gisteren ook een kilo baal van de kruidvat gehaald Schaam Schaam het is verkeerd smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mrt 2008 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Albertha schreef:
ik heb gisteren ook een kilo baal van de kruidvat gehaald Schaam Schaam het is verkeerd smullen

Ohohohoh Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mrt 2008 11:49    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Ik lees met stijgende verbazing de kilobalen paaseitjes die jullie opslaan. Ik heb nooit meer als een ons gekocht en dan ook nog met Pasen alleen. Momenteel zijn er dus ook nog geen eitjes in huis. smullen smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mrt 2008 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Bij mij komt er geen 1 meer in huis, ze kijken me altijd met grote ogen aan en na een poosje ben ik verloren.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 mrt 2008 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
† IN MEMORIAM

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Greetje schreef:
Bij mij komt er geen 1 meer in huis, ze kijken me altijd met grote ogen aan en na een poosje ben ik verloren.
Ik moet wel, kan de kids moeilijk zonder paareitejs de pasen door laten komen. De rest hier in huis zijn allemaal slanke dennen dus die kunnen wel een paar eitjes gebruiken. Moet er gewoon zelf niet aan beginnen en dat lukt ook wel. af en toe neem ik er één en verder blijf ik eraf.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mrt 2008 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Chanti
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond leven,kcal tellen en bewegen

Reageer met quote
tja dat dacht ik ook,ik blijf er netjes van af!die eieren zijn voor de kids!not!nu had ik een zakje holle eieren gekocht bij de aldi,dus gelukkig geen kilobaal Lachen Lachen Lachen ,maar hier ff niet hoor!!!ik haal voor de kids wel een klein kuikentje zo af en toe,dan is t ook snel weer weg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mrt 2008 21:06    
Vrouw Weeggegevens   Passie

Dieet: south beach

Reageer met quote
ik ben echt erg. Ik had bij de AH een zakje meegenomen, maar eigenlijk kon ik niet kiezen welk zakje, er waren twee soorten gevulde eitjes. Nu zit ik het hele weekend al tegen mezelf te zeggen dat ik dat andere zakje echt niet ook hoef te halen, maar ondertussen heb ik al lang besloten dat ik die ook wil Verward
Ik geef verder eigenlijk helemaal niet om chocolade, ben meer van de drop. Maar paaseitjes..........
En het is maar 1 keer per jaar pasen. Toch????

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mrt 2008 22:08    
Vrouw Weeggegevens   Meta
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch, minder vet, meer groenten

Reageer met quote
Lachen Lachen Lachen die eitjes toch he?

Aan het stabiliseren: en het LUKT!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2008 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Margreet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Meer bewegen, gezonde tussendoortjes, kleinere porties

Reageer met quote
Als ik dat allemaal zo lees ben ik echt heel blij dat ze die dingen hier vrijwel niet verkopen! Ik zie ze wel eens liggen rond deze tijd, maar niet in kiloverpakkingen, en meestal ergens verstopt. Ik heb een heel klein doosje in huis van 55 gram dat Emily gekregen heeft, en waar ik er ook 1 of 2 van neem als zij ze neemt (2x tot nu toe). Er zitten er nog iets van 4 in. Wel lekker, wat chocola, want ik eet het hier vrijwel nooit omdat het afgrijselijk duur is, maar ik kan van de eitjes gelukkig goed afblijven, blijkbaar is mijn afvalmotivatie nog steeds sterker dan mijn verlangen naar chocolade.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2008 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Passie

Dieet: south beach

Reageer met quote
Schaam Schaam Schaam Schaam ik heb ze smullen Schaam Schaam Schaam Schaam
Ik heb ze in de kast gelegd en kan er vast wel afblijven tot het pasen is. Yes! (nederlands= Rollende ogen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2008 10:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5