Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Overwichtje stelt zich voor

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Overwichtje
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond leven (MyFitnessPal)

Reageer met quote
Hallo allemaal zwaai zwaai
(koele smileys trouwens, dat wordt dolle pret)

Zal me maar even voorstellen. Mijn gewicht is al heel wat op en neer gegaan sinds mijn 18de, maar ik zat meestal wel ergens rond een BMI van 25.

Na twee kindjes op de wereld te zetten had ik officieel overgewicht, met 76kg en een BMI van 28 en nog wat. Ik ben toen begonnen met calorieeen tellen (in een spreadsheet) en hardlopen en ben daarmee op 4 maanden tijd 10kg afgevallen. Tot 66kg en BMI 24. Daar voelde ik me eigenlijk best OK en heb dat verlies ongeveer 2 jaar kunnen volhouden met wat ups en downs.

Nu ben ik een beetje de controle aan het verliezen. Te veel eten en drinken, en het hardlopen begint wat te slabakken. Momenteel is mijn gewicht terug opgekropen tot 71.2kg. Dus ik zet mijn schouders er terug onder en ga ervoor.

Het verschil met 2 jaar geleden is dat ik nu een smartphone heb en met MyFitnessPal verwacht ik dat het tracken van de calorietjes al een heel stuk makkelijker zal gaan. Sinds februari heb ik ook een Polar M400 GPS horloge die de verbruikte calorieeen bij het lopen ook proper kan bijhouden.

Vorige keer zat ik in een Facebook groep met andere mama's die wouden afvallen. Omwille van wat gekibbel in die groep ben ik gaan lopen. Maar ik vond de ondersteuning wel heel behulpzaam dus daarom kom ik hier aankloppen.

Dus: We gaan er nog eens voor. Ik heb er echt zin in en het komt volledig goed. Ik ga hier eerst nog even at topics doorlezen voor ik me erin stort. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jul 2016 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Tiekie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP eetplan

Reageer met quote
Hoi hoi, welkom hier.. ben zelf hier nog niet zo lang maar hier heb je niet echt gekibbel.. maar wel veel steun..dus jij bent zeker aan de goed e adres.
Wens je heel veel succes met je gezonde missie
groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 jul 2016 14:20    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Overwichtje, van harte welkom bij de weegclub. Wat goed van je om nu al op de rem te trappen! Op dit leuke forum zal je ondersteuning en gezelligheid genoeg vinden om vlot te kunnen slagen.
Er zijn wat dingen die je daarbij kunnen helpen:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jul 2016 19:24    
Vrouw Weeggegevens   Overwichtje

Dieet: Gezond leven (MyFitnessPal)

Reageer met quote
Bedankt!!! Lachen

Dag drie van het nieuw begin en ik voel me al wat beter en ook gemotiveerd. Dansen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jul 2016 8:43    
Vrouw   Dauphine
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
ook van mij een hartelijk welkom en het zal je vast en zeker lukken om wat kilootjes kwijt te raken. Bovendien stimuleert en motiveert onze gezellige weegclub je hierbij. Succes hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jul 2016 12:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1