Auteur |
Bericht |
Overwichtje Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 12-7-2016 Berichten: 2 Dieet: Gezond leven (MyFitnessPal)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jul 2016 11:03 |
|
 |
|
 |
Tiekie Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 21-6-2016 Berichten: 182 Dieet: GBP eetplan Woonplaats: Zwijndrecht
|
|
Hoi hoi, welkom hier.. ben zelf hier nog niet zo lang maar hier heb je niet echt gekibbel.. maar wel veel steun..dus jij bent zeker aan de goed e adres.
Wens je heel veel succes met je gezonde missie
groetjes_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jul 2016 14:20 |
|
 |
Moniek Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-1-2016 Berichten: 1897 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers) Woonplaats: Ouwerkerk
|
|
Hoi Overwichtje, van harte welkom bij de weegclub. Wat goed van je om nu al op de rem te trappen! Op dit leuke forum zal je ondersteuning en gezelligheid genoeg vinden om vlot te kunnen slagen.
Er zijn wat dingen die je daarbij kunnen helpen:
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.
Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini
De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.
Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.
Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.
Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
_________________ Groetjes van Moniek
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jul 2016 19:24 |
|
 |
Overwichtje Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 12-7-2016 Berichten: 2 Dieet: Gezond leven (MyFitnessPal)
|
|
Bedankt!!!
Dag drie van het nieuw begin en ik voel me al wat beter en ook gemotiveerd.  _________________ Voltijds werkende mama van 2 duveltjes
Amateur hardloper, muzikant
Levensgenieter
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 jul 2016 8:43 |
|
 |
Dauphine Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 23-8-2013 Berichten: 8373 Dieet: Low Carb/ dr Frank
|
|
ook van mij een hartelijk welkom en het zal je vast en zeker lukken om wat kilootjes kwijt te raken. Bovendien stimuleert en motiveert onze gezellige weegclub je hierbij. Succes hoor. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 jul 2016 12:31 |
|
 |
|
|