Auteur |
Bericht |
miirann Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 18-8-2014 Berichten: 39 Dieet: gezond eten Woonplaats: Zwolle
|
|
IK WAS MEZELF ZAT!!
Ik was mezelf zo zat, eigenlijk was ik mijn hele leven zat, maar ben het laatste jaar alles aan het aanpakken, heb een opleiding gedaan (en geslaagd) De knoop doorgehakt en ik ga scheiden van mijn (binnenkort dus ex) man.En nu sinds 1 april weer aan het afvallen, door bewust te zijn met mijn eten, te leren wat mijn valkuilen zijn, door te bewegen, door gevarieerd te gaan eten.
Ik ben nu dus nog getrouwd, ben 46 jaar, heb 3 kinderen, heb 4 katten,werk in de zorg. Ik vind het heerlijk om een leuke serie of film te kijken en kan genieten van een "middagje" voor mezelf. Het volgende heb ik dus in 2014 al geschreven, maar dat geld nog steeds; Mijn streven is eigenlijk ook dat ik straks weer durf te zwemmen, gewoon in badpak in een zwembad... lijkt me heerlijk... oh ja shoppen in een gewone maten winkel, dat wil ik ook... dus weet ik wat me te doen staat....
Dit was het wel, wil je nog iets weten, dan hoor ik het wel!
groeten Miirann_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 19 mei 2019 22:43 |
|
 |
|
 |
Laurefindl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 1-11-2010 Berichten: 73 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Den Haag
|
|
Gefeliciteerd met het behalen van je opleiding miirann en heel veel succes met al je goede plannen.
Je bent al een heel eind op weg zie ik, vooral volhouden nu  _________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 20 mei 2019 0:18 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41384 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
welkom back Miirann_________________ De weegclub gaat door Donaties
|