Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

opnieuw voorstellen na jaren ;)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yolbeer
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Calorieën tellen/sporten

Reageer met quote
Hey hallo,
Op mijn zoektocht naar een fijne community om te praten en tips uit te wisselen mbt afvallen en gezond eten, kwam ik hier uit. Even snuffelen en het bleek dat ik hier jaren geleden ook veel aan gehad had. Bij het voorstel draadje van toen, zag ik dat mijn kinderen toen 4 en 6 waren. Nou, die zijn inmiddels 20 en 22 jaar, hahahahah.....dus het is even geleden.
Ook las ik dat ik baalde dat ik rond de 72 kilo woog toen. Sja, helaas zijn dat er ook meer. Ik weeg nu 78,5 kg en wilde dat het "maar " 72 kilo was.
Maargoed, het is nu eenmaal zo en de knoop is weer doorgehakt om er wat aan te gaan doen. Ik ben inmiddels heel wat euros armer door coaches, personal trainingen en online lijn programmas. Ik de loop der jaren ben ik verschillende keren slank geweest, maar ben ook elke keer weer terug gevallen. Je zou toch zeggen dat ik inmiddels zou weten hoe het moest. Helaas hou ik ook enorm veel van eten, en zal ook deze keer de uitdaging zijn, hoe ik alles volhou en toch verantwoord kan blijven genieten van eten. Ik ben wel een fanatieke sporter en nu de sportscholen alweer zo lang dicht zijn, probeer ik echt mijn kracht een beetje bij te houden (ben een enorme fan van les mills bodypump en heb ook zelf een pump setje waardoor ik de lessen thuis ook kan doen), maar de motivatie om thuis op fanatiek te zijn als in de sportschool ontbreekt me een beetje.
Heb besloten, alles op zijn tijd te doen. Ik ben die kilos ook niet in een maand aangekomen, dus ik moet ook de rust en het geduld hebben om mijn "overgewicht" de tijd te geven om weer ""weg te smelten".
Nu ik het allemaal zo intype, klinkt alles erg overdacht en gemakkelijk. Maar niets is minder waar. Ik struggle met mindset, vind mezelf verschrikkelijk lelijk en echt enorm dik en als ik in de spiegel kijk, kan ik wel huilen(doe ik soms ook wel) dat ik het WEER zover heb laten komen. En ik kan mezelf altijd erg goed troosten met eten. Daar moet ik dus mee stoppen. Mijn werk kleding past me nog net, en ik vertik het, om nieuwe broeken te kopen. Dus, hup, werk aan de winkel.
Ik hoop hier veel motovatie en gelijk gestemden te vinden en zal op de dagen dat ik vrij ben, veel rond snuffelen en hopelijk mijn steentje bij kunnen dragen .
Iedereen veel succes en zet em op.

Lieve groetjes Yol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2021 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom terug en heel veel plezier hier met gezond leven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2021 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
welkom back en je hebt weer een stap in de goede richting gezet
je lichaam verandert als je ouder wordt dus er mag ook een pondje meer vlees aanzitten
zolang je gezond eet en beweegt is dat prima Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 apr 2021 21:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1