Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Opnieuw

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Zoveelste poging
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik ga wederom mijn best doen om al mijn overtollige kilo's kwijt te raken. Ik neem het me steeds voor maar haak steeds na een paar dagen af. Ik ben vorige week zaterdag begonnen.

Ik volg niet een specifiek dieet. Ik heb bedacht dat ik zo min mogelijk koolhydraten ga eten. Maat houden vind ik echt moeilijk.

Diëten slaat bij mij altijd om in bijna niet eten. Dat knopje moet ik nog vinden in mijn hoofd Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 feb 2017 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo ZP , van harte welkom bij de weegclub.
Sja wat moet ik zeggen niet eten is fout fout fout lowcarb is goed te doen je hoeft geen honger te hebben wellicht is dit wat voor jou

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 feb 2017 19:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel. Ik heb inderdaad een eetdagboek gemaakt, hopelijk helpt dat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 feb 2017 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Willemijntje55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi ZP
Ik wens je heel veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2017 20:24    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom zp. Misschien helpt het ook om je bij een sprintje aan te sluiten ? Veel succes en probeer vol te houden.we weten allemaal hoemoeilijk dat is. Je staat niet alleen.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
ZP met minder khd en wat meer eiwitten en goede vetten valt het met het hongergevoel vaak wel mee. Lach
Schep 1 keer op en laat het daarbij. Het lichaam heeft even tijd nodig om het seintje; genoeg gegeten; te geven.
Zet hem op, veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 15:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank jullie wel. Ben inderdaad op zoek naar wat nou goede vetten zijn. Probeer wat te kijken naar de dagboeken van mensen die ook kh arm eten.

De meeste sprintjes lopen al. Als er n nieuwe start ga ik zeker meedoen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 19:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1