Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Geregistreerd op: 15-5-2014 Berichten: 115 Dieet: Low-Carb dieet van Marion Grillparzer Woonplaats: Gelderland
Ik ben weer terug. Ik heb hier twee jaar terug voor het laatst geschreven, maar het lijnen stagneerde, dit omdat ik eerst aan andere dingen moest werken. Nu ben ik vorige week vol goede moed weer begonnen en voel me op er erg goed bij. Ik hoop dan ook dat het nu wel de goede richting uit zal gaan!
Geregistreerd op: 15-5-2014 Berichten: 115 Dieet: Low-Carb dieet van Marion Grillparzer Woonplaats: Gelderland
Bedankt voor de reakties! Ik ga verder in mijn oude dagboekje. Ik ben nu anderhalve week aan het lijnen en ik voel me goed erbij en dat had ik vorige keer totaal niet. Ik hoop dan ook dat ik er nu wel een gewoonte van kan maken. Ik eet low-carb. Ik heb een boekje van Marion Grillparzer wat ik erg inspirerend vond. Maar in feite komt het er op neer dat ik veel eiwitten eet en probeer mijn koolhydratenconsumptie onder de 100 te houden.
Deze keer ben ik hiernaast erg op aan het letten of bepaalde produkten me niet tegenstaat, want dat maakt het volhouden bijna onmogelijk. Ik eet dus gezond met veel eiwitten en weinig koolhydraten.