Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

op naar het streefgewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lynneke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het weekend was heel moeilijk. Zaterdag team-building activiteit van mijn man zijn werk. Eten en nog eens eten. En zondag nog een laat verjaardagsfeestje voor onze Evert bij mijn ouders. Dus nog eens eten.

Vandaag er terug in vliegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2011 8:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen iedereen

Na een prachtig weekend en een druk weekend terug aan het werk. Zaterdag allemaal klein mannen in huis gehad voor het verjaardagsfeestje van ons Evert (5 jaar). Het was wel super.

Zondag een BBQ-tje gedaan. Waarschijnlijk de laatste keer dit jaar. En in de namiddag naar de kermis in het dorp geweest.

Vandaag is het weer werkdag.

Vele groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2011 9:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen allemaal

Morgen weegdag. Ben eens benieuwd na een weekend vol verjaardagsfeestjes voor onze Evert.

Gisteren is het heel goed gegaan. Deze avond onze wekelijkse zumba afspraak cheerleader

Veel succes vandaag.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 8:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen allemaal

Zoals ik dacht een 500 gr. bij deze week. Maar na het vorig weekend ben ik blij dat het maar 500gr is. We zijn terug met volle moed bezig;

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 okt 2011 7:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen allemaal,

Het weekend is al bij al goe meegevallen. Juist vrijdag was het receptie van het pensioen van mijn papa. Daar heb ik 2 biertjes gedronken. Gelukkig waren het belegde broodjes als hapjes, dus daar heb ik me netjes. S'avond zijn we lekker gaan eten om te vieren. Daar was het iets minder. Ik had zo'n zin in een ierse biefstuk met een lekker sausje met een glaasje wijn .Dus heb ik dat ook genomen Schaam Schaam . Ik heb wel geen dessert genomen, maar koffie.

Deze week er terug in vliegen.

Groetjes en veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 okt 2011 8:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi

Hier ben ook nog eens. Hier een superdrukke week. Mijn schoonvader is maandag geopereerd. Een nieuwe heup. Mijn schoonmoeder kan niet met de auto rijden. Dus mijn man rijdt iedere avond tot aan de kliniek. Zij doen normaal gezien ook de opvang van de kindjes ...

En op de koop heeft mijn rug het deze week weer eens begeven. Ik loop rond gelijk een oud vrouwtje... Sip . Gelukkig is het bijna weekend ....

Groetjes en nog veel succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 9:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi

Hier ben ook nog eens. Hier een superdrukke week. Mijn schoonvader is maandag geopereerd. Een nieuwe heup. Mijn schoonmoeder kan niet met de auto rijden. Dus mijn man rijdt iedere avond tot aan de kliniek. Zij doen normaal gezien ook de opvang van de kindjes ...

En op de koop heeft mijn rug het deze week weer eens begeven. Ik loop rond gelijk een oud vrouwtje... Sip . Gelukkig is het bijna weekend ....

Groetjes en nog veel succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 9:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen allemaal

Vandaag weegdag, maar mijn weegschaal werkt niet meer. Ik ga hetzelfde gewicht als vandaag invoeren en dit weekend ga ik kijken voor een nieuwe.

Voor de rest blij dat de drukke week van vorige week voorbij is. Mijn schoonvader is thuis van zijn operatie, dus het over en weer rijden is iets minder. Vandaag komen ze een nieuwe maatkast plaatsen in de garage. Mijn man is thuisgebleven. Ik ben eens benieuwd.

Mijn rug begint stilletjes aan te verbeteren. Ik ben gisteren effekes mee geweest met de vriendinnen tot aan de zumba. Toch een half uurke meegedaan.

Ik ben wel verschrikkelijk moe. Het huishouden loopt een beetje in het honderd. Mijn man en ik proberen erdoor te geraken, maar het lukt ons niet echt ... en dat zorgt soms voor verhitte discussies in de trant van dat ik het s'avonds na een ganse dag op het werk soms geen zin meer heb om nog iets te doen. En dat kan hij niet begrijpen...

Maar ja we moeten nog in het ritme komen. We hebben voor de volgende maanden geen opvang voor onze kindjes.

Allé ik ga nu verder werken ... vele groetjes en veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 7:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen

Na een periode van afwezigheid op de weegclub zijn we er terug. Het zijn een paar helse 3 weken geweest. Volledige platte rust moeten nemen voor de rug. Een aantal migraine-aanvallen erbij gehad. Ik heb een serieus dipje gehad.

Ook heel slecht voor het gewicht. We zijn terug bij af.

Vandaag zijn we terug beginnen werken. Ik hoop dat alles blijft zoals het nu blijft. Niet zoveel pijn meer ....

Sporten zit er voorlopig niet meer in ... zelfs geen zumba Sip

We proberen met nieuwe moed terug te beginnen lijnen. Het zal veel moeilijker gaan, nu we niet meer mogen sporten.... ik hoop met voldoende steun hier op het forum...

Vele groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 10:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6