Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Op naar de 85 met SA

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   wegmetdekilos
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer na een paar maanden niet bezig te zijn geweest met mijn gewicht.... eind april heeft mn kerel me zo uit het niets de deur uitgezet en daar moest ik natuurlijk ff van bijkomen....
Ben wel veel van de stress afgevallen maar nu ik alles weer onder controle heb en me weer lekker in m'n vel voel is het tijd voor mezelf en om weer op het gewicht te komen wat ik graag wil!
Gister heb ik het eerste gesprek met m'n consulente van Straight Away gehad en ben ik vandaag begonnen.

Heb ooit Cambridge gedaan en viel daar enorm mee af maar helaas gestopt doordat ik me niet lekker voelde en m'n consulente toen alleen maar zei nog meer water drinken.... en zat op 7 liter.... blijkt dus helemaal niet goed geweest te zijn.....

Voor SA gekozen omdat het duidelijk is, je niet met eten bezig hoeft te zijn en weet wat je moet eten op een dag. Ook de begeleiding is een stok achter de deur. Ik ben begonnen met 120.8 kilo en mijn eerste doel is onder de 100 en dat het liefst voor de jaarwisseling.
Daarna wil ik nog naar de 85 kilo en als ik daar eenmaal ben kijk ik wel hoe ik me voel en welk gewicht er bij me past Lach

Vandaag begonnen om 8 uur met een Cafe Noir Shake en om 12 uur heb ik een halve choco loco reep gehad. 1,5 liter water zit erin en 4 kopjes groene en zoethout thee. Dit keer ga ik er voor de volle 200% voor en ga mezelf weer helemaal happy maken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2015 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Hermelientje73
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Met een goede motivatie en een stok achter de deur, moet dat goed komen. Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2015 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Iris-40kg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Heel veel succes.

Woensdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2015 7:52    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi, hoi. ook ik ben ooit met cambridge kilo's afgevallen maar helaas weer in het oude patroon terug gevallen.
Dit voorjaar begonnen aan SA en bevalt mij prima. Nood gedwongen nu even gestopt maar straks ga ik er weer mee verder.
Ik vind het fijn dat je bij SA warme maaltijden erbij hebt.
Heb je die al geprobeerd?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015 19:45    

Reageer met quote
Zo de eerste 6 dagen zitten erop en zijn goed gegaan. Goed vol te houden. Mn dagen zien er ongeveer als volgt uit

8 u halve shake of havermout
11 u halve shake of havermout
14 u halve reep
16 u 1/4 reep
18 u warme maaltijd meestal cottage pie
19.30 1/4 reep

Tussendoor drink ik 2.5 liter water en daarnaast groene, zoethout en rooibos thee

Ik voel me goed, vol energie en ik heb geen moment gesmokkeld of er ook maar aan gedacht. Gister kreeg ik van paar collega's al complimenten dat ik ben afgevallen....
Vanmorgen bij mn consulente bleek dan ook dat het goed gaat 4.9 kilo in 6 dagen.... yesssssssssss! ja natuurlijk is het vocht maar ook vet want mn vet percentage is gedaald.

De cottage pie is echt mn favoriete maaltijd die smaakt goed en vult lekker. Dus ja eef69 die ken ik en het is zoveel beter als camebridge dat was een hel en dit is gewoon goed te doen en vind alles veel beter van smaak.

Op naar de volgende kilo's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2015 16:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jeetje joh 4.9 kilo in 6 dagen wat goed. En misschien dat het meeste vocht is het geeft je wel moed om verder te gaan.

Klopt de cottage pie vult heerlijk. Ik leefde eigenlijk op de spaghetti. Ik begrijp dat jij de havermout wel weg krijgt?
Bah vreselijk vind ik die. Grappig dat iedereen weer iets anders lekker vind. Een collega van mij leefde op de tomatensoep terwijl ik die ook niet weg krijg. Geen van de soepen trouwens.

Ik zie dat jij ook de maaltijden splitst. Ik heb aan een halve shake ook genoeg 'smorgens. Ik durf alleen niet de reep te nemen als lunch. Ik zie dat meer als een extra voor 's avonds.
Misschien toch maar eens uit proberen.

Zet m in ieder geval op wat je gaat als een speer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2015 17:33    

Reageer met quote
Ik durf de soepen niet eens te proberen. Toen ik cambridge deed en die soep at... bleh ik word er nog misselijk van... De spaghetti vind ik ook lekker, de chili ben ik ook geen fan van. Mn reep verdeel ik over meerdere momenten zodat ik nog iets heb om naar uit te kijken. De havermout vind ik af en toe wel lekker het vult enorm. Zo zie je maar dat iedereen een andere smaak heeft. Heb ook alleen de bananenshake mee, de enige die ik echt ok vind.

Was ook verbaasd dat ik zoveel was afgevallen in 6 dagen. Ik weet dat het volgende week niet zoveel zal zijn maar iedere kilo is er eentje toch?!

Mis af en toe echt wel het echte eten hoor zeker lekker broodje maar ja het is met deze producten goed te doen.

Ben jij alweer begonnen of nog niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2015 18:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee ik ben nog niet begonnen. Ik wil nog een week wachten. Dan is het 2 weken na mijn operatie. Ik heb al wel e.e.a. aan producten in huis.
Dan heb ik nog geluk met de shakes. Ik vind de chocolade, cafe noir, vanille (met een beetje kaneel) en de aarbei het best te drinken.
Idd iedere kilo is er 1 hoor. En er zullen best weegmomenten bij zijn dat er maar 1 of zelfs minder vanaf is. Maar dat geeft niets.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2015 18:45    

Reageer met quote
Zo het het gaat lekker hier! Broek en blouse die ik al jaren niet meer aankon zit gewoon goed niet eens strak meer! Geeft een super gevoel en is weer een motivatie om Door te gaan.

Gisteren toch wel even moeten doorbijten... al dat brood om me heen, de koelkast vol met lekkere dingen....
Honger heb ik niet maar trek in lekkere dingen zal nooit verdwijnen ben nu eenmaal een lekkerbek....

Oh eef69 na operatie is dat wel slim inderdaad. Hoop dat je goed herstelt.

Shakes vind ik veel te zoet en niet lekker behalve de banaan dus. Gister had ik de spaghetti maar die vind ik opeens ook niet meer smaken. Hoop dat ik dat niet krijg met de cottage pie.

Wel vreemd dat er zo weinig mensen straight away volgen althans.... had hier op forum wel meer mede dieters verwacht....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 10:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee joh die cottage pie blijft heeeeeerlijk. Lachen
Ik neem altijd voor 7 dagen spaghetti mee en dan zegt mijn coach "dat je het weg krijgt" Raar dat we allemaal zo onze eigen favoriet hebben.

Weet je het maakt mij niet zo uit welk dieet iemand volgt. Uit eindelijk zijn we hier allemaal met het zelfde doel AFVALLEN en hebben we allemaal dezelfde valkuilen denk ik.

Succes weer voor vandaag Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 10:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2