Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Op naar de 85 met SA

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   wegmetdekilos
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Daar ga ik dan maar vanuit als jij het zegt Lachen

Natuurlijk hebben we allemaal hetzelfde doel de kilo's eraf maar ervaringen en waar je zoal tegen aanloopt met dit dieet is ook fijn om te lezen... ook werkt het weer motiverend te lezen hoeveel iemand afvalt hiermee. Toch een soort van als zij het kunnen kan ik het ook... Hoe je met moeilijke momenten omgaat...

Maar ik heb voor iedereen respect die aan het afvallen is op welke manier dan ook

Fijne dag! Het zonnetje schijnt zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 11:07    

Reageer met quote
En dan is het zomaar dag 11 dat ik met straight away bezig ben. Las en hoorde dat de eerste 3 dagen het zwaarst zijn maar ik heb juist dag 9 erg veel moeite gehad. Vooral het eten om me heen is lastig... een gewoon broodje kaas of salade... maar dit keer geef ik niet op lees dan weer mn motivaties en wat ik ervoor terug krijg als ik doorzet en dat helpt enorm. En als je over dat punt heen bent gaat het goed.

Kan weer broeken en shirts aan die ik jaren niet aan heb gekund. Mn huid ziet er super uit... mn gezicht veranderd en onderkin verdwijnt...
Allemaal positief dus.

Woensdag weer wegen bij consulente. Wegen tussendoor doe ik niet. Maar ik weet net als bij cambridge dat het niet alleen om de kilo's gaat maar je lichaam smelt ook en dat merk ik duidelijk!

Fijne dag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2015 9:32    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
goed zo, doorzetten.

Ik had de `1e week veel moeite en dan wordt het makkelijker maar ik had toch iedere dag wel een moeilijk moment hoor.
Alleen de ene keer kun je jezelf er beter overheen zetten dan de andere keer.
Maar ontzettend goed van je om te kijken naar de dingen die je nu al bereikt hebt, de kleding die je weer aankunt. Misschien kijken naar een hele foute foto van jezelf zodat je weet dat je dat noooooit meer wilt zijn.

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2015 18:36    

Reageer met quote
Een week verder, net wezen wegen en yessssssss weer 2.5 kilo eraf, vetpercentage gezakt en vocht omhoog! Het was een redelijke week met een aantal momenten van twijfel... al dat lekkere eten om me heen... zal ik stoppen want ik wil ook zo graag lekker eten.... en dan zet ik mezelf er overheen wat kijk wat ik in 13 dagen al heb bereikt 7,5 kilo eraf, m'n kleding die steeds groter wordt, m'n gezicht die smaller wordt en ik er veel beter uit begin te zien... en dan gaan we weer door.

Honger heb ik niet, lijkt te wennen echter de drang naar een lekker bord eten, een broodje filet... die verdwijnt niet maar gelukkig heb ik de kracht om door te gaan en ik m'n hoofd te houden waar ik het voor doe en dat is om me weer helemaal happy te voelen... Het genieten van een bord eten weegt niet op tegen het doel wat ik uiteindelijk zal bereiken!

Bij mijn consulente hebben ze Flabélos apparaten en daar ben ik net voor het eerst op geweest. Hierdoor verbrand ik vet, krijg ik een strakker lichaam, vermindert cellulitis, verstrakt de huid en nog zoveel meer... Lekker door elkaar geschud en ik ga dat 3 x per week een half uurtje doen. Ideaal voor iemand die een hekel heeft aan sporten...

Weer een doos vol producten mee en we gaan er weer voor!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015 11:13    
Vrouw Weeggegevens   SaskiaKoe
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Straight away

Reageer met quote
Hallo ik doe ook Straight away. Ben een week bezig. En 2.2 kilo afgevallen. Wat goed jij bent al zoveel afgevallen! Hoe gaat het nu bij jou? Ik heb ook niet echt honger maar inderdaad trek in gewoon een broodje kaas ofzo haha. Afgelopen zaterdag uit eten geweest ivm verjaardag oma. Heb aan het restaurant gevraagd of ze de vis in olie wilde bakken ipv boter en wat groente erbij. Maar toen had ik het wel moeilijk, iedereen lekker voor/hoofd/na en stokbroodje kruidenboter. Maar ik heb niets extra gegeten. Even volhouden maar dan zijn we straks mooi slank!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2015 18:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2