Auteur |
Bericht |
jb80 Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 4-3-2012 Berichten: 46 Dieet: gezond eten Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Ik weeg nu 91 kg en wil dolgraag mijn doel bereiken naar de 70 kg.
Maar eerst even een sprintje trekken naar de 80 kg.
De eerste week is er 1 kg af.. Probeer gezonder te eten en meer te bewegen, wat me goed is gelukt vorige week.
Wie doet er mee met het sprintje?_________________
tweede doel..onder de 85 komen.. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 mrt 2012 13:54 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-3-2012 Berichten: 46 Dieet: gezond eten Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Ik hoop dat er iemand mee wil doen met de strijd naar de 80.
Wat voor een dieet volgen jullie?_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 mrt 2012 20:04 |
|
 |
sparling aries Mega Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 mrt 2012 14:02 |
|
 |

|
|
Jeej m'n eerste medesprinter! Balen van je mindere halfjaar, hopelijk niets ernstigs..
Succes alvast en we gaan elkaar zeker steunen tot aan de 80, jij zit er al dichter bij dan ik.., maar komt goed!_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 mrt 2012 21:53 |
|
 |
|
 |
Vroedje-89 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-3-2012 Berichten: 203 Dieet: 'gezond eten/koolhydraatarm' Woonplaats: Limburg
|
|
Ik wil ook wel meedoen Weet alleen niet of ik de 80 ga halen in die 12 weken.. Heb verschillende crash- en shakediëten gevolgd en hierdoor mijn stofwisseling om zeep geholpen.. Dus afvallen gaat nu waarschijnlijk zeeeer langzaam..
Maar wie niet waagt wie niet wint he!
Ben net begonnen met Benfit, dit is eigenlijk gewoon gezond eten met begeleiding. Morgen mijn eerste weegmoment.. Spannend.. Is ook nog 's avonds, dan ben ik altijd wel wat zwaarder.. maar goed..
Hoop dat we elkaar goed kunnen motiveren en steunen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 mrt 2012 22:58 |
|
 |
engelien62 Weegclubfan voor het leven

|
|
Onder de 90 komen is me gelukt, nu op naar de 80, dus ik doe graag met jullie mee! Groetjes, Engelien
_________________ Follow your dreams, they always know the way..
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2012 0:04 |
|
 |
Reijanna Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-7-2008 Berichten: 209 Dieet: gezond eten Woonplaats: Gelderland
|
|
Hoi hoi
Mijn naam is Janita ben 23 jaar en ben 1.67 en weeg ca 91 kilo. ( staat nu 90.1 hier op de site,, maar dat weet ik pas zeker als ik vanavond bij de gewichtconsulenten ben geweest )
Ik doe graag met jullie mee.
Ik ben november 2009 getrouwd, en schrik niet wel 20 kilo aangekomen tot nu toe.
Ik zet er vandaag/ vanavond eigenlijks een streep onder want ik heb besloten om naar een gewichtconsulenten te gaan dus ben benieuwd.
Want alleen kan ik het namelijk niet.
Groetjes Janita_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2012 11:53 |
|
 |
|
 |
engelien62 Weegclubfan voor het leven

|
|
Reijanna schreef: | Hoi hoi
Mijn naam is Janita ben 23 jaar en ben 1.67 en weeg ca 91 kilo. ( staat nu 90.1 hier op de site,, maar dat weet ik pas zeker als ik vanavond bij de gewichtconsulenten ben geweest )
Ik doe graag met jullie mee.
Ik ben november 2009 getrouwd, en schrik niet wel 20 kilo aangekomen tot nu toe.
Ik zet er vandaag/ vanavond eigenlijks een streep onder want ik heb besloten om naar een gewichtconsulenten te gaan dus ben benieuwd.
Want alleen kan ik het namelijk niet.
Groetjes Janita |
Ha Janita, is 90.1 kg van jouw eigen weegschaal?
Dat is toch prima, of hij moet gigantisch anders zijn dan die bij de gewichtsconsulente!
's Avonds weeg je sowieso meer dan 's ochtends!
Zij kunnen je helpen, maar dit forum ook!
Lekker veel lezen en posten, dan gaat het allemaal goed komen!
Succes, Janita!
groetjes, Engelien
_________________ Follow your dreams, they always know the way..
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2012 12:19 |
|
 |
Reijanna Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-7-2008 Berichten: 209 Dieet: gezond eten Woonplaats: Gelderland
|
|
ja dat is mijn weegschaal min 2,6 kilo want ik hou die van m'n moeder aan heel ingewikkeld dus, waar ik denk maar mee moet stoppen ik ga vanavond gewoon af op wat er op de weegschaal staat bij m'n gewichtconsulent dus ben benieuwd.. Scarry.
Groetjes_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2012 13:31 |
|
 |
sparling aries Mega Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|