Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Op naar de 80!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jb80
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik weeg nu 91 kg en wil dolgraag mijn doel bereiken naar de 70 kg.
Maar eerst even een sprintje trekken naar de 80 kg.

De eerste week is er 1 kg af.. Probeer gezonder te eten en meer te bewegen, wat me goed is gelukt vorige week.

Wie doet er mee met het sprintje?

tweede doel..onder de 85 komen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2012 13:54    

Reageer met quote
Ik hoop dat er iemand mee wil doen met de strijd naar de 80.
Wat voor een dieet volgen jullie?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2012 20:04    
Vrouw Weeggegevens   sparling aries
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Haay!

Ik heb vorig jaar veel + actief meegedaan met sprintjes hier op deze site. Toen heb ik een pauze ingelast van +- half jaar omdat ik niet lekker in men vel zat + niet wist wat er met me aan de hand was Verward
Nu weet ik het ohhh en dat is een hele opluchting! Dus nu kan ik er wel vol tegenaan gaan en weet dat ik deze keer echt af kan vallen..
Ik volg nu tijdelijk een soort van eiwit-dieet + doe 2-3x per week sport! Ik val niet snel af... Maar ik wil die 80 kg wel bereiken!!

Ik hoop dat we elkaar actief kunnen stimuleren! Lach

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 14:02    

Reageer met quote
Jeej m'n eerste medesprinter! Balen van je mindere halfjaar, hopelijk niets ernstigs..

Succes alvast en we gaan elkaar zeker steunen tot aan de 80, jij zit er al dichter bij dan ik.., maar komt goed!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Vroedje-89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 'gezond eten/koolhydraatarm'

Reageer met quote
Ik wil ook wel meedoen Lach Weet alleen niet of ik de 80 ga halen in die 12 weken.. Heb verschillende crash- en shakediëten gevolgd en hierdoor mijn stofwisseling om zeep geholpen.. Dus afvallen gaat nu waarschijnlijk zeeeer langzaam..
Maar wie niet waagt wie niet wint he!
Ben net begonnen met Benfit, dit is eigenlijk gewoon gezond eten met begeleiding. Morgen mijn eerste weegmoment.. Spannend.. Is ook nog 's avonds, dan ben ik altijd wel wat zwaarder.. maar goed..

Hoop dat we elkaar goed kunnen motiveren en steunen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 22:58    
Vrouw Weeggegevens   engelien62
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Onder de 90 komen is me gelukt, nu op naar de 80, dus ik doe graag met jullie mee! Groetjes, Engelien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 0:04    
Vrouw Weeggegevens   Reijanna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi

Mijn naam is Janita ben 23 jaar en ben 1.67 en weeg ca 91 kilo. ( staat nu 90.1 hier op de site,, maar dat weet ik pas zeker als ik vanavond bij de gewichtconsulenten ben geweest )
Ik doe graag met jullie mee.
Ik ben november 2009 getrouwd, en schrik niet wel 20 kilo aangekomen tot nu toe.
Ik zet er vandaag/ vanavond eigenlijks een streep onder want ik heb besloten om naar een gewichtconsulenten te gaan dus ben benieuwd.
Want alleen kan ik het namelijk niet.

Groetjes Janita

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 11:53    
Vrouw Weeggegevens   engelien62

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Reijanna schreef:
Hoi hoi

Mijn naam is Janita ben 23 jaar en ben 1.67 en weeg ca 91 kilo. ( staat nu 90.1 hier op de site,, maar dat weet ik pas zeker als ik vanavond bij de gewichtconsulenten ben geweest )
Ik doe graag met jullie mee.
Ik ben november 2009 getrouwd, en schrik niet wel 20 kilo aangekomen tot nu toe.
Ik zet er vandaag/ vanavond eigenlijks een streep onder want ik heb besloten om naar een gewichtconsulenten te gaan dus ben benieuwd.
Want alleen kan ik het namelijk niet.

Groetjes Janita

Ha Janita, is 90.1 kg van jouw eigen weegschaal?
Dat is toch prima, of hij moet gigantisch anders zijn dan die bij de gewichtsconsulente!
's Avonds weeg je sowieso meer dan 's ochtends!
Zij kunnen je helpen, maar dit forum ook!
Lekker veel lezen en posten, dan gaat het allemaal goed komen!

Succes, Janita! cheerleader
groetjes, Engelien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Reijanna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat is mijn weegschaal min 2,6 kilo want ik hou die van m'n moeder aan heel ingewikkeld dus, waar ik denk maar mee moet stoppen ik ga vanavond gewoon af op wat er op de weegschaal staat bij m'n gewichtconsulent dus ben benieuwd.. Scarry.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 13:31    
Vrouw Weeggegevens   sparling aries
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal Lach

Vandaag opgestaan en het zonnetje scheen lekker Mr. Green
Dus ben al helemaal goed gezind en ga er vol tegenaan vandaag! Lach Ik hoop dat jullie vandaag ook zo lekker gemotiveerd zijn! Come on we can do it!!

@jb80 Nee niet iets superernstigs maar toch wel belangrijk om te weten hoe ik afval en gezond kan leven!

@vroedje-89 Welkom in de club van langzaam-afvallen (wat ook eigenlijk heel gezond is) Lach

@engelien62 Die 80 kilo-grens ga jij ook vast halen!!!! Super dat je al zoveel bent afgevallen!

@Reijanna: Wat voor dieet ga je volgen of ga je lekker gezond eten en sporten? ohhh

Zooo ik moet weer aan het werk .. Nog even een handje droge notenmix eten mmh Cool Groetjesss

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 13:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 1 van 21