Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ook even voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stees
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Daar gaan we nog een keer. Gaat het dit keer wel lukken? Ik ben er echt helemaal klaar mee. De weegschaal gaat gestaag de verkeerde kant op. Nu wil ik eindelijk weer naar mijn streefgewicht toe en als ik daar ben, wil ik tevreden zijn en streven naar behoud ipv verder af te vallen. Ik hoop door het in een collectief te doen, dat ik een extra stok achter de deur heb:-).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 18:07    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub. Ik wens je veel succes en ook heel veel plezier.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Stees, van harte welkom bij de weegclub.
Lees en post hier actief mee dan krijg je meestal ook eerder reactie

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 22:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Stees en veel succes en plezier hier op de Weegclub. Lach ja afvallen eerst en dan stabiliseren, kan hier alletwee en het wekelijkse gewicht doorgeven kan een hele goede stok achter de deur zijn. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 feb 2017 3:31    
Vrouw Weeggegevens   Stees

Reageer met quote
Maandag aangemeld omdat ik de schrik van mijn leven kreeg. Er stond echt 71.4 op de weegschaal. Dit heb ik sinds de afbouw van mijn zwangerschap niet meer gezien.

Gelukkig kwam daar de dinsdag. Op de weegschaal stond in de ochtend 70.2. Nu is dit ook een hoog gewicht voor mij, maar de schade van het midweekje weg was dus beperkt gebleven. Het leek dus ook de invloed van het verjaardagsfeestje zondag (met wat drankjes waardoor je meer vocht vasthoudt) en de rode zee kwam ook gedag zeggen).

Gisteren wel uit eten geweest met een vriendinnetje. Dat stond al langer op de planning. Kaasplankje? Nee:-). Hoofdgerecht gedaan en echt minimaal aan de frietjes gezeten;-). Dessert. Skip it baby! Drinken... Spa rood. Work it;-). En bovendien... ik had ook netjes die dag 6 kilometer geschaatst. Dus... resultaat: vanochtend op de weegschaal 70.3. Nou: 100 gram is te overzien.

Al met al ben ik weer wat gerustgesteld maar ik ga door tot de 65. Het is nu over en uit!

Ik heb besloten dat ik mezelf ga belonen voor elke kilo die eraf is. En wat is die beloning dan? Die extraatjes waar ik mezelf eigenlijk niet op trakteer omdat ik vind dat ik het zelf net zo goed kan of dat het zonde van het geld is. Wat staat er dan op dat lijstje? Wenkbrauwen verven, gezichtsbehandeling, pedicure, massage (dit laatste heb ik maandag ook gedaan na lekker in mijn vaste wellness een uurtje gezwommen te hebben).

Eerste doel nu is 69.9. Dan ben ik uit de 74.9 - 69.9 sprint;-). Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd meestal rond de 69.2 bungel, dus de uitdaging is niet enorm. Ik kijk wel tegen het moment op dat ik weer 68 e.d. ben en de weegschaal daarna lijkt te bevriezen voor een eeuwigheid om daarna (als je denkt dat het echt niet meer gaat gebeuren) weer lekker verder af te nemen. Je weet dat de weegschaal op een gegeven moment weer gaat meewerken maar het is voor mij toch wel vaak een moment van afhaken geweest.

A fijn. Voor nu: let's go!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mrt 2017 11:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1