Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dyfaine
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: straight away (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hallo

Hoe gaat het daar met je dieet? Vast wel goed want je bent zon doorzetter!

Succes weer deze week!

Groetjes Loes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2012 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Het is weer dinsdag en ik ben zo benieuwd. Succes met je weegmoment en we houden het in de gaten.

Groetjes

Crebbie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 nov 2012 8:43    

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Hoe gaat het met je? Ik heb al een tijdje niets van je gehoord en ik hoop dat het goed met je gaat.

Mis je wel hoor en de humor.

Ik wens je een hele fijne zondag en tot gauw.

Groetjes

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2012 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Ik was inderdaad even een poosje stil... Druk maar alles gaat nog ok. Ik hou me aan mijn dieet, enige zondes waren vorig weekend en dit weekend 2 a 3 glaasjes rode wijn. En te weinig beweging... Dus zo meteen maar even roeien. Verder schommelt de weegschaal weer maar dat zal wel komen doordat ik ongesteld moet worden...er zit een patroon in, dus ik hoop volgende week weer wat meer kwijt te zijn. Afgelopen week nog 2 nieuwe jurkjes gekocht en toch maar een nieuwe spijkerbroek..maat 40 ?!? Zal wel groot vallen want dat is bij mijn huidige gewicht echt niet normaal....haha. Leuk is wel dat het nu mensen echt gaat opvallen, afgelopen week heel veel positieve reacties gehad. We gaan dus lekker door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2012 15:51    

Reageer met quote
Hallo Irene,

Gelukkig dat je er weer bent. Ik zeg altijd maar zo, geen nieuws goed nieuws.
Maar wat is het kicken als de mensen gaan zien dat je zo afvalt. Heerlijk voor je, joh!
Ik wens je in ieder geval weer heel veel sterkte deze week en hou vol hoor. Het gaat nog veel leuker worden en dat roeien moet je gewoon weer ff doen. Dan heb je zo weer het ritme erin en je voelt je ook veel lekkerder.

Het is toch wat met die maten??? Ik heb nu maat 40 en die had ik ook toen ik 10 kg zwaarder was. Moest ze nu wel in de droger doen, dat scheelt weer een maat, maar ik doe ook al jaren met maat 40. Maak niet uit hoe zwaar ik ben.
Of ze zijn inderdaad groter als een gewone maat 40, of zijn ze leesblind bij de confectiebedrijven, kan ook.

Hele fijne avond en be strong.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 nov 2012 16:19    

Reageer met quote
Hoi Irene,

Heel veel succes morgen! Ben benieuwd wat je resultaat zult zijn. Hou vol en weet dat we je steunen.

Groetjes

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 19:32    

Reageer met quote
Hoi Irene,

Hoe is het vandaag gegaan? Druk op het werk en in fase 4 gegaan met je dieet. Is het bevallen? Nog gewogen vandaag? Ben heel nieuwsgierig. Hou vol hoor en heel veel succes.

Wens je een leuke avond en blijven roeien en bewegen hoor.

Groetjes

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 nov 2012 18:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Uitgeteld op de bank... Maar wel tevreden! Afgelopen week 1,1 kg afgevallen dus dat geeft een boost! Vanochtend om half negen vertrokken en vanavond om half negen pas weer thuis. De hele dag vergaderingen buiten de deur, incl. iets lekkers bij de koffie, een lunch met kroketten, schaaltjes chocolade en een diner...maar door het goede resultaat van afgelopen week, de kracht om niets te nemen wat niet binnen mijn dieet past.

Vandaag met fase 4 gestart:
O: shake en een khd-arme boterham met kaas
T: appel
L: tomatensoep en broodje filet american (buiten de deur dus..)
T: proteinereep
D: halve kop uiensoep, 3 stukjes stokbrood kruidenboter en een boerenomelet (zonder brood)

Vanavond voor het slapen gaan nog een shake. Nu in twijfel of ik nog even zal roeien of voor de tv plof.... Weet wel wat verstandiger is....
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 nov 2012 20:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Duim ik voel me zo 'verstandig' vandaag, ha ha... Net toch nog maar even 20 minuten interval geroeid...Geen smoesjes maar gewoon doen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 nov 2012 21:52    

Reageer met quote
Hallo Irene,

Zo hé, wat ben ik trots op je zeg en wat ben je sterk geweest en dan met al dat lekkers. Super en dan ook nog gaan roeien. Gaaf hoor. Maar wat een drukke dag zeg, hoe hou je het vol.

Zie je dat je soms jezelf eraan toe moet zetten? Echt hoor, denk je nu echt dat ik altijd zin heb om te trainen. Echt niet, maar ik moet, ik wil en zal afvallen en strak worden.
Dus...het gaat namelijk niet vanzelf. Vandaar dat ik zo super trots op je ben. Gewoon die 20 minuten lekker roeien. Ik doe altijd die gekke zender van 538 aan, dan lig je in een deuk met die gasten in de avond, zeer gezellie. Zie je me al mezelf afpeigeren en dan in een deuk liggen om die gekkigheid.

Nou wijfie, ik wens je nog een hele fijne dag toe en hou vol hoor. We blijven ervoor gaan en niet inkakken nu je afgevallen bent, want we zijn er nog lang niet. Ha ha ha...

Groetjes

Crebbegie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2012 11:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 10 van 18