Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dyfaine
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: straight away (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Goedemorgen Ooievaar,

Dank je voor je berichtje bij mij.
En inderdaad we kunnen het dat is bewezen alleen weer oppakken nu he! Jij gaat lekker zag ik al. Wel knap dat je die dingen tussen door doet kwa eten kh arm. Ik kan dat nu echt niet een plakje kaas is een hele kaas haha

Ik zag dat je aan badminton deed echt leuk heb ik ook jaren gedaan zelfs op hoog nivo dat is heel goed voor de verbranding. Ik heb slijmbeurzen helaas dus gaat nu niet meer.

Nou succes weer deze week hier was er 3,9 af dus begin is goed!

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2012 11:52    
Vrouw Weeggegevens   JoJo49
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast, daarna gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi Irene,

Fijn om te lezen dat het nog steeds goed gaat met je. En dat je nu al minder spierpijn hebt na 1,5 uur badminton. Bij mij gaat het ook nog steeds goed. Maar onze echte strijd moet nog gaan komen, als we eenmaal op streefgewicht zijn.

Groetjes,
Jo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 10:06    
Vrouw Weeggegevens   jacqjani
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (eiwitrijk en koolhydraten arm)

Reageer met quote
YEAH weer 1,8kg , gaat lekker zo.
Succes allemaal.
Groet Jacq

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 11:09    
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
Veel succes vandaag! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 12:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai Ooievaar,
Heb jij een bepaald start- trainingsschema gevolgd met je roeitrainer?
Ik heb zo'n ding gekocht vanmiddag en lijkt me goed om rustig aan op te bouwen maar zie op internet bijna alleen maar schema's voor wedstrijd roeiers en dat is niet de bedoeling. Om de dag roeien lees ik omdat je je spieren ook rust moet geven waardoor ze sterker worden.
Ik meen me te herinneren dat jij een half uur per keer roeit? Hoe vaak in de week?
Fijne zondag en succes weer de komende week.
Groet Jacq

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2012 0:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Het is een Kettler Coach E en ik huur 'm bij Fitness Park. Ik ben heel rustig begonnen met opbouwen, er zit een trainingsschema bij en ik heb ook e.e.a op internet gevonden. Inmiddels roei ik ca 20 minuten per keer, 4 a 5 keer per week. Doel is 25 a 30 minuten en dan om de dag roeien. Daarnaast zitten er ook diverse programma's op dit apparaat, dus in de toekomst wil ik ter afwisseling ook deze gaan roeien. Maar eerst even verder opbouwen...

Ow ja ik heb je start verhaal gevonden!!
stelde er net weer een vraag over Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2012 0:58    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Succes met wegen vandaag, ben heel benieuwd. Gaat het verder goed met je? En het roeien? Hou vol hoor.

Groetjes van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2012 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Ik weeg elke dag... Weet dat je dat beter niet kunt doen maar toch.. Officiële weegdag is dinsdag, dus dan weten we het resultaat van de afgelopen week.
Het roeien gaat nog steeds prima. Woensdag en vrijdag een programma geroeid van 20 minuten waarbij de weerstand in intervallen wordt verhoogd (start weerstand 5 tot max Cool. Geeft wat uitdaging aan het roeien! Vandaag nog een keer hetzelfde programma en dan volgende week opvoeren naar 25 minuten op dezelfde weerstand. Ik heb het idee dat mijn armen en benen al een stukje strakker zijn, dus volgend jaar zomer een afgetraind lichaam ha ha..

Groetjes, Irene

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2012 11:09    
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
Als je je niet laat leiden door kleine schommelingen kun je best elke dag wegen, doe ik ook (behalve als ik te lui ben, haha) Als je maar niet verdrietig wordt als er +0,1 staat ofzo!

Ik bewonder je wel om je doorzettingsvermogen met het roeien hoor! En dat afgetrainde lijf heb je dubbel en dwars verdiend Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2012 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hoi Mieke, het is wel eens frustrerend als er opeens wat bij zit maar ik kan het wel relativeren hoor. Het is vast spiermassa ( dat geloof ik het liefst, ha ha) of vocht. Ik weet dat als ik me maar aan mijn dieet hou, het uiteindelijk wel naar beneden gaat. Maar soms wil je gewoon dat het wat sneller gaat..

Dank je voor je compliment over mijn doorzettingsvermogen. Nou heb ik dat op alle fronten wel maar tot nu toe niet met sporten.. Dus het doet me goed! Thanks.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2012 11:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 7 van 18