Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Ik kon het niet laten vandaag... Ik was met een collega in de stad i.v.m een werkoverleg maar dan moeten we ook altijd even winkelen... Ik had me voorgenomen niets te kopen, het is zo zonde als ik het over een paar weken al niet meer aankan.. Maar goed, de spijkerbroek, waarvan ik zo blij was dat deze al weer paste, stond eigenlijk helemaal niet mooi. Blijkbaar verandert mijn figuur t.g.v. het sporten (dat wil ik in ieder geval zelf graag geloven!) en een excuus was gevonden: ik heb echt wat nodig ( ahum..)... Dus het resultaat: 2 (korte!) rokjes. Vind het nog wel erg eng, ik ben tenslotte ondanks het afvallen toch nog zwaar en dan in een kort rokje.... Morgen maar even aan een vriendin vragen wat zij er van vindt. Ik had ze in de stad n.l. niet gepast...

Daarna met diezelfde collega even heerlijk gegeten: runderhamburger, salade en groente. En voor het 'proeven', een klein stukje turks brood en 4 hele kleine gebakken aardappeltjes. Smaakte prima en dus vind ik het goed van mezelf dat ik niet meer aardappeltjes heb genomen, normaal zou ik hiervan blijven snaaien, ook al had ik genoeg gehad. Verder alleen shakes gehad als ontbijt en lunch, een glas karnemelk bij het eten en straks voor het slapen gaan nog even een shake met 'langzame' eiwitten.

Dus in antwoord op jouw vraag Crebster: ik heb dus een prima dag gehad. Vandaag even geen tijd gehad om te roeien, maar morgenochtend ga ik gelijk weer los! Meestal train ik 's avonds, ik ben nou eenmaal geen ochtendmens maar omdat ik morgenavond een verjaardag heb, toch maar een keer in de ochtend sporten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 okt 2012 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hoi Irene,

Het was een heerlijke dag zo te zien en dat is ook goud waard. En die rokjes, je moet doen wat je leuk vindt en het is nog meer stimulans om af te vallen om dan nog kleinere rokjes te kunnen kopen. Leuk met zo een legging erbij. Ik heb precies hetzelfde, alleen ik wacht nog ff, want het is zo zonde van je geld om nu echt los te gaan. Ha ha ha...Maar dat moment gaat er echt aankomen.

Sterkte vandaag en ga zo door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2012 8:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Ik heb een nieuwe verslaving, maar wel een gezonde!!
Als ik een dag niet geroeid heb, voel ik me zelfs schuldig... Ik heb de roeitrainer nu een week of 4 hier staan. Ik vroeg me 4 weken geleden hier op dit forum af, of hij zou gaan staan verstoffen... Maar Nee dus, behalve toen ik gigaspierpijn had van het badminton, heb ik elke week gemiddeld 4 a 5 x geroeid. Ik merk dat mijn conditie beter wordt (wordt door het apparaat gemeten) en, misschien wil ik dit erg graag geloven, ik heb het idee dat mijn benen een stuk strakker zijn geworden.... Ik denk dus dat het een goede zet is geweest het apparaat in huis te halen, dit had ik nooit in een sportschool bereikt.

Misschien juich ik te vroeg, maar ik denk dat ik op deze manier het sporten heb geintegreerd in mijn nieuwe levenswijze. Dus een eerste stap is gezet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2012 19:38    

Reageer met quote
Ooievaar schreef:

Ik heb een nieuwe verslaving, maar wel een gezonde!!
Als ik een dag niet geroeid heb, voel ik me zelfs schuldig... Ik heb de roeitrainer nu een week of 4 hier staan. Ik vroeg me 4 weken geleden hier op dit forum af, of hij zou gaan staan verstoffen... Maar Nee dus, behalve toen ik gigaspierpijn had van het badminton, heb ik elke week gemiddeld 4 a 5 x geroeid. Ik merk dat mijn conditie beter wordt (wordt door het apparaat gemeten) en, misschien wil ik dit erg graag geloven, ik heb het idee dat mijn benen een stuk strakker zijn geworden.... Ik denk dus dat het een goede zet is geweest het apparaat in huis te halen, dit had ik nooit in een sportschool bereikt.

Misschien juich ik te vroeg, maar ik denk dat ik op deze manier het sporten heb geintegreerd in mijn nieuwe levenswijze. Dus een eerste stap is gezet!

Beste Irene,

Super zeg!!! Fijn om dat te lezen. Mooi dingetje trouwens.En dan te bedenken dat je nog fitter en slanker wordt. Dan gaat het roeien nog beter, lekker een muziekje erbij, ik heb altijd 538 aan, lig ik in een deuk om dat stomme geklets van die gasten en geniet van de opzwepende muziek natuurlijk. Zalig.
Goed van je hoor, ben heel erg blij voor je. Hou vol, ik blijf je volgen. Groetjesssss
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2012 20:10    
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
Wat super dat je je roeimachine zo intensief gebruikt! Ga je hem uiteindelijk ook aanschaffen? Dit was een huurexemplaar toch? Ik kan me heel goed voorstellen dat de drempel veel lager is als je zo'n ding in huis hebt.

En wat betreft de rokjes, ik kan het inderdaad ook steeds niet laten om nieuwe kleren te kopen! Gisteren bijna weer een jurkje gekocht. Leuk toch Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 okt 2012 14:28    
Vrouw Weeggegevens   JoJo49
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast, daarna gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi Irene,

Kijk, dat is nu eens een heel gezonde verslaving Erg blij
Ik heb ook het geluk dat ik thuis allerlei trainingsapparaten heb staan zodat ik niet naar de sportschool hoef. Ik vind het nog steeds niet leuk maar ik voel mij net als jou ook schuldig als ik een dag oversla, dus ik probeer elke dag wel even op de crosstrainer te staan. Ik weet zeker dat het sporten bij mij zorgt voor het gewichtsverlies want ik eet nu eigenlijk niet echt anders dan ik vroeger deed.

Leuk dat je die rokjes hebt gekocht, ik heb nog een paar korte rokjes die ik inmiddels weer pas Erg blij

Succes ! En een fijn weekeinde !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 okt 2012 14:51    
Vrouw Weeggegevens   dyfaine
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: straight away (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hey hallo

Ik dacht ik zal ook een berichtje achter laten ik doe ook een eiwitten dieet en ja wat is er fijner als mede lijners te vinden.
En moest een beetje lachen toen ik het begin van jou las. Ik hier ook bekend met alle ins en outs helaas van het eiwit dieet helaas.
Afvallen met dit is ideaal en ja ik kan ook niet op gewicht blijven helaas.

Wat een gaaf roei apparaat is dat zeg! Ik wil ook gaan kijken of ik niet iets thuis erbij kan gaan doen.

Succes

Groetjes Loes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 okt 2012 20:56    

Reageer met quote
Hallo Irene,

Hoe gaat ie? Hou je het nog een beetje vol? Denk aan de rokjes hoor.Heb je nog geroeid het weekend?
Hou je goed en blijf erin geloven hoor.

Groetjes van Grebbie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2012 18:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Ik hou het wel vol hoor! Vandaag een landelijke studiedag gehad, opnieuw veel complimenten over mijn (andere) rokje en het feit dat ik afgevallen was. Veel collega's had ik al een tijd niet gezien, dus dan valt het wel op dat ik ben afgevallen. Bij de lunch weinig keus in niet-khd produkten maar ik heb gewoon was plakjes kaas, vleeswaar, champignons en komkommer genomen.

De enige valkuil is nog het ontbijten. Afgelopen zaterdag opgestaan, douchen, aankleden, hond uitlaten en toen besloten gelijk maar boodschappen te gaan doen. Toen ik al in de auto zat, bedacht ik me dat ik nog niet had ontbeten. Vanochtend hetzelfde, onderweg naar het midden van het land (ik woon in Friesland), opeens besef ik dat ik nog niet heb ontbeten. Doordat ik vroeg op moest en nogal snel moest, geen shake genomen. Ontbijten zit dus nog niet echt in mijn systeem.... Gelukkig had ik nog een reep in mijn tas maar toch wel even een aandachtspuntje..

Vrijdag en zaterdag lekker geroeid, gisteren een rustdag, vooral mijn beenspieren moesten even rust hebben ha, ha. Vanavond lekker een avondje badmintonnen. Mijn maatje moet werken maar dan ga ik gewoon alleen! Heb er weer zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2012 19:04    
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
Anders misschien een idee om je shake 's avonds al klaar te zetten? Nog niet met water aanmaken, maar dat je de beker op het aanrecht zet met het poeder er al in ofzo. Leuk, badmintonnen! Veel plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2012 19:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 5 van 18