Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JoJo49
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast, daarna gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo Irene,

Hoe gaat het met je ? Nog druk aan het roeien?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 9:39    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hier gaat alles prima, alleen bevestigt de weegschaal dit (nog) niet... Ik blijf rond het gewicht van 98 kg hangen. De afgelopen week heeft mijn gewicht geschommeld tussen de 99 en 97,7 maar nu, sinds mijn weegmoment vorige week dinsdag per saldo dus niets eraan en niets eraf. Mijn ketostix geven nog wel steeds aan dat ik vet verbrand, dus ik houd dus of vocht vast of ik bouw spiermassa op.... Vorige week maandag ben ik ook weer begonnen met badminton. Ik heb de afgelopen 10 jaar niet gespeeld (daarvoor 8 jaar wel). Ik dacht dat ik dood ging... conditie is echt hopeloos, gelukkig nog wel beheersing van de techniek. Maar god, het was echt afzien! Ik heb vorige week dan ook behoorlijk spierpijn gehad en daarom niet geroeid. Het weekend had ik visite dus is het er ook niet van gekomen. Gisteravond opnieuw gebadmintond, spierpijn valt nu mee, maar wel mijn arm wat overbelast. Ik doe nu even rustig aan en hoop dat ik aan het einde van de week weer kan roeien, want dat geeft me wel een behoorlijke kick. Maar ik wil niets forceren, dus alles op zijn tijd...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Knienstje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Waar heb jij die ketose sticks gehaald?
Ik denk dat ik die dingen ook maar moet gaan halen wil ik het wat meer in de gaten gaan houden...
groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 8:17    
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
Goed dat je zo aan het sporten bent joh! Jammer van je arm, idd maar even rustig aan doen.

Stom he, als je zo goed bezig bent en in ketose bent en die weegschaal maar niet omlaag wil. Maar dat komt nog wel! Kan niet anders Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 14:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kan inderdaad niet anders.... Ik merk het ook aam mijn kleding, ik heb geen riem meer die past en spijkerbroeken slobberen om mijn kont. Het zal dus wel vocht of spiermassa zijn... Vanochtend wel 2 ons lichter, maar dat zegt niets.
Gelukkig is de pijn in mijn arm al minder dan gisteren, het zal dus wel spierpijn zijn en geen blessure. Daar was ik eigenlijk wel bang voor. Ik heb me voorgenomen vandaag nog niet te gaan roeien, even nog een dagje laten herstellen. Morgen weer een dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 16:43    
Vrouw Weeggegevens   JoJo49
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast, daarna gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi Irene,

Tof dat je het badminton na 10 jaar weer hebt opgepakt. En heel begrijpelijk dat je dan spierpijn krijgt, maar gelukkig luister je goed naar je lichaam en geef je jezelf tijd om weer volledig te herstellen. Leuk he, dat je weer zin krijgt om dingen te doen als je aan het afvallen bent. En heel herkenbaar die slobberende spijkerbroeken Erg blij Ik moet er ook een stel weg gaan doen, heerlijk gevoel. Je kleding geeft immers beter aan hoe het afvallen gaat dan die weegschaal, want spieren wegen nu eenmaal zwaarder dan vet.

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 okt 2012 9:23    
Vrouw Weeggegevens   scorpio1960
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: eiwit

Reageer met quote
Hoi meiden

heb vanmorgen jullie berichtjes gelezen en dacht ik ga me toch ook maar eens aanmelden.
Ben vanmorgen gestart (vreemde dag donderdag haha) maar wie weet lukt het nu wel.
T,valt gewoon niet altijd mee, ik ga ook proberen om vanaf volgende week 2 x per week te zwemmen schijnt ook heel goed te zijn.
Hoe gaat het met jullie afvallen?
Zelf merk ik (aan de vorige pogingen) dat de middag altijd een dipmoment is daar probeer ik nu een oplossing voor te vinden om komkommer te gaan eten ;-) we zullen het zien.
Mijn dag ziet er als volgt uit met eten:
s,morgen een eiwitshake
tussendoor een stuk komkommer
s,middags een groente shake (200 ml water/klein blikje ananas/200 gr rauwe bietjes of spinazie/ 1 banaan ) en dat blenderen heerlijk .
tussendoor 1 groene appel of weer een stuk komkommer .
s,avonds 1 eiwitshake
Dat moet voor gewichtsverlies zorgen haha we gaan het beleven houdt jullie op de hoogte.

Groetjes Tineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 okt 2012 9:45    
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
Fijn dat het geen blessure bleek te zijn! En ook dat je je broeken niet meer past... Lekker shoppen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2012 14:48    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Ooievaar,
Sinds kort heb ik me ook aangemeld bij het forum en zag jou verhaal. Ik vind het zo goed wat je doet. Want wat is het moeilijk om die kilo's eraf te krijgen. Ga door hoor, want je gaat bijzonder lekker zo. En met al die goede raad, nou, dan moet het lukken hoor.
Zelf leer ik een hoop van die eiwit diëten en iedereen is ook zo enthousiast.
Ga zo door hoor! Onthoud dat je alleen maar gezonder en fitter van alle inzet wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 okt 2012 20:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Waaaah, ik zit aan de thee... Ik las zulke goede verhalen over groene thee, gojibessen en acai, dat ik net een zakje verse thee heb gekocht waar dit allemaal in zit.... Nou moet je weten dat ik een echte koffiedrinker ben. Ik heb een koffiemachine en experimenteer met verschillende koffiebonen, drink het liefst een dubbele espresso, ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed. Dit is dus echt shocking!! Maar op weg naar een gezondere levensstijl, zal ik mijn koffie-inname wel moeten beperken, vrees ik... Ik ben niet zo'n enthousiaste waterdrinker, zeker niet als het kouder wordt, dus dan maar aan de thee.... En, nou ja, het smaakt niet eens zo verkeerd, maar het is geen koffie...

Afgelopen dagen ging de weegschaal weer naar beneden, dus ik ben superblij! Ik ben gisteren begonnen mijn klerenkast op te ruimen: stapeltje te groot, stapeltje pas ik weer, stapeltje kan ik bijna aan en stapeltje kan ik nog lang niet aan... Geeft een goed gevoel, ik ben weer op de goede weg!

Ondanks etentjes en verjaardagen afgelopen week, koolhydraatarm blijven eten en gisteren weer gestart met roeien. De pijn in mijn arm was (nagenoeg) weg, maar ik durfde het niet aan om te gaan badmintonnnen, ik ben dan te fanatiek om te stoppen! Maar roeien ging prima, dus vanavond weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 okt 2012 14:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 3 van 18