Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Ooievaar,

Zit ff te kijken wat je resultaat is deze week, maar wat ga je super zeg! Ben echt zo trots op je.

Ben nu van de shakes af, sinds een paar dagen en het gaat goed, geloof ik. Ik loop veel en fiets veel en dan nog een paar keer in de week trainen, dus het moet lukken.

Het is wel een beetje rustig hier, maar ik neem aan dat je het naar je zin hebt en dat is het belangrijkste. Hoe gaat het nu met de hondjes? Gaat het goed zo met die twee samen?

Wens je een gezellige nieuwe week en hou vol hoor, ik vind je geweldig gaan zo.

Groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2013 15:52    

Reageer met quote
Hallo Ooievaartje,

Wat is het stil hier. Ik ga er vanuit dat geen nieuws goed nieuws is. Druk met van alles bezig? Hoe gaat het met het eiwit dieet? Ik ben al ongeveer een week, anderhalve week weer op gewoon voer, het is heerlijk, maar ik voel me zo opgeblazen en val niet of bijna niet meer af. Baluhhh...

Ben wel benieuwd hoe het met de hondjes is. Heeft Ollie het al een beetje geaccepteerd dat er nog een zwiepende staart erbij is? Ha ha ha....

Wens je al het goeds en succes met alles wat je doet.

Lieve groetjes van Crebster

[img]http://www.aunitedworld.net/files/152501_152600/152576/hugbear.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 27 feb 2013 20:50    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Het wordt wel weer eens tijd voor je berichtje.....

De afgelopen weken van alles en nog wat aan de hand gehad, gelukkig alleen maar goeie dingen hoor... Verjaardagen, concerten, veel vergaderingen/studiedagen en vorige week een paar dagen naar Barcelona. Ik heb normaal met alles meegedaan qua eten en drinken. Er goed om gedacht, niet teveel maar wel genieten.. Bewuste keuzes gemaakt. Voor mijn gewicht betekende dat ik bleef schommelen tussen de 86 en 87 kg. Ik ben dus zeker niet ontevreden! Het roeien is er helaas wel bij ingeschoten. Vanaf vandaag weer oppakken! Ik wil nu wel eens onder die 85 en richting de 80! Ik heb geen haast, ik weet dat de laatste kilo's lastiger zijn maar ik moet oppassen dat ik nu niet tevreden ben ben en denk 'ach het is wel goed zo' . Ik heb nog steeds geen gezond BMI dus het is nog niet klaar! Zeker omdat ik vanuit de omgeving alleen maar positieve opmerkingen krijg en krijg te horen 'het is toch prima zo' en 'dat hele slanke past toch niet bij je'... Nou ja zeg! Ik ben er nog niet en ga dus gewoon door!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2013 12:53    

Reageer met quote
Hey Ooievaartje,

Wat ben ik blij weer wat van je te lezen, zeg! Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Druk, maar dan gaat je tijd ook lekker snel. Het is zeker moeilijk die laatste kilo's en dat ze dan gaan zeggen dat het goed is zo, moet je dus niet geloven. Ze zijn gewoon bang dat je mooier wordt dan zij. Kijk naar je BMI, dat is het meest eerlijke antwoord, wanneer je zelf iets te gemakkelijk over dingen gaat denken.
Het is gewoon afzien de laatste kilo's. Laatst was er ook gelukkig weer wat van mijn gewicht af, maar ik ga een beetje rimpelen, dus die 62 kilo kan ik vergeten. Had het laatst ook geschreven bij iemand dat je dan zo'n schrik effect krijgt. Dan denken ze dat er een jonge blom loopt en dat je je dan omdraait en dat ze dan hard wegrennen, ha ha ha....Zoiets dus....Maar ik ben tevreden met 65 kilo, dus ik ben er bijna. Ik eet nu met de pot mee, maar dan wel weinig en genoeg drinken. Soms denk ik, ik ga nog even aan de shakes, het is zo veilig en hoef je dus niet na te denken met wat je eet, maar je kan niet levenslang aan dat spul en gezond is het ook niet echt. Het was een goed hulpmiddeltje, maar nu verstandig zijn en opletten.

Nu gaat het best vanzelf en ik sport nog veel. Het laatste zetje aan motivatie komt door jou. Toen je die lijst aan me opstuurde, kon ik eens gaan kijken wat ik echt mag. Het valt gelukkig mee en ik doe met de kh erg zuinig, maar brood eet ik wel, daar kom je niet onderuit. Pasta's eet ik bijna nooit en anders van volkoren.

ja joh Ooievaartje, we moeten blijven opletten en wat ik ook herken is dat je denkt dat je er al bent. Dat is de grootste valkuil en dat je je dan meer mag permitteren, maar dat mag je dus nooit denken. Zo kom je weer aan voordat je het weet en dat mag nooit meer gebeuren. Geniet van je maatje minder en minder en blijf er voor waken dat je niet de fout in gaat.

Wens je een fantastisch weekend en feest maar lekker door hoor. Vind het zo knap van je dat je zo goed gaat. Super trots op mijn weegclub vriendin. Ga zo door!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2013 21:00    

Reageer met quote
Hallo Irene,

Ben superblij met die site zeg, lekker al weer alles ingevuld.

Jij gaat nu ook lekker en fijn dat je een gezondere levensstijl op na hebt gehouden. Je moet er echt een paar jaar voor uit trekken heb ik gemerkt. Ik ben gestopt met roken, dus dan kom je zeker aan en dan ook nog de leeftijd dat je in de overgang komt, kom je van aan en dan die afschuwelijke lekkere dingen. Daar kijk ik nu heel anders naar en vind het allemaal maar troep. Wat heb ik ongezond geleefd zeg. Het heeft mij nu zeker wel minstens drie jaar gekost om mijn eetpatroon te veranderen. Want alles verandert en je gaat je steeds beter voelen en je merkt dat je al dat lekkers niet nodig hebt. Heb gelukkig ook niet dat ik wil snaaien, ben superblij dat ik zo een gezond gewicht heb.

Dat ga jij ook krijgen, maar ga wel door hoor. Je bent nu al op een gewicht waar je trots op kan wezen. Heel verschil met toen je begon en dat moet je gewoon volhouden. Hoe maakt niet uit, als je maar volhoudt. ja toch....Ben echt super trots op je, dat wilde ik je toch maar even schrijven. Ieder op zijn manier en als we kunnen leren van elkaar, dan is dat mooi meegenomen. Ik ben blij met je en al je wijze raad en eeuwig dankbaar.

Hele fijne dag en groetjes van Crebster

[img]http://www.vrijalmelo.nl/wp-content/uploads/2010/12/bedankt44pv6-1.jpg[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2013 17:04    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
@ Crebster, dank je voor je lieve motiverende woorden! Je hebt gelijk hoor, een gedragsverandering is niet 1,2,3 klaar. Dat blijkt wel uit het verleden, eerder veel kilo's afgevallen maar nooit langer dan 1 jaar stabiel kunnen houden omdat oude foute gewoontes er langzaam weer insluipen. Daarom heb ik me voorgenomen om ook als ik straks op een gezond gewicht zit mijn weeggegevens en berichtjes hier te plaatsen. Er zijn dan gelukkig altijd mensen zoals jij die me scherp zullen houden!

Op dit moment erg, erg blij. Afgelopen zaterdag hier mijn gewicht doorgegeven, 86,2 maar omdat mijn vaste weegdag de woensdag is, gisteren opnieuw gewogen en doorgegeven: 84,9!! Eindelijk onder de 85, al is het een onsje, het 'bekt' veel lekkerder.. Bovendien krijg ik bijna dagelijks opmerkingen van 'goh, jij bent zeker al veel afgevallen', zelfs mijn buurjongen van 13 zei deze week dat ik hele slanke benen had, ha ha... Dus dat motiveert enorm. We gaan er deze keer echt voor, nog een paar kilootjes (t.o.v. van wat ik al kwijt ben) en dan een leven lang slank!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mrt 2013 8:30    

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
@ Crebster, dank je voor je lieve motiverende woorden! Je hebt gelijk hoor, een gedragsverandering is niet 1,2,3 klaar. Dat blijkt wel uit het verleden, eerder veel kilo's afgevallen maar nooit langer dan 1 jaar stabiel kunnen houden omdat oude foute gewoontes er langzaam weer insluipen. Daarom heb ik me voorgenomen om ook als ik straks op een gezond gewicht zit mijn weeggegevens en berichtjes hier te plaatsen. Er zijn dan gelukkig altijd mensen zoals jij die me scherp zullen houden!

Op dit moment erg, erg blij. Afgelopen zaterdag hier mijn gewicht doorgegeven, 86,2 maar omdat mijn vaste weegdag de woensdag is, gisteren opnieuw gewogen en doorgegeven: 84,9!! Eindelijk onder de 85, al is het een onsje, het 'bekt' veel lekkerder.. Bovendien krijg ik bijna dagelijks opmerkingen van 'goh, jij bent zeker al veel afgevallen', zelfs mijn buurjongen van 13 zei deze week dat ik hele slanke benen had, ha ha... Dus dat motiveert enorm. We gaan er deze keer echt voor, nog een paar kilootjes (t.o.v. van wat ik al kwijt ben) en dan een leven lang slank!!!!

Hoi Ooievaartje,

Groot gelijk hoor, het valt echt niet mee, maar ga niet aan de suikers, want dan gaat het niet goed. Vandaag een paar dropjes gepikt bij de kleinkinderen, maar ik kreeg me een honger, zo erg. Ik weet niet waarvan, want we hebben vandaag meer dan genoeg gegeten, maar ik zakte bijna door mijn voegen. Dus dat moet ik niet meer doen. Suikers nekken je vreselijk. Af en toe iets te veel eten, ach....als het maar gezond is en dan daarna jezelf weer herpakken. Zo zal het je hele leven wel vergaan, maar beter zo en slank, dan getop met je o.a. gezondheid. Vergeet dat niet, gezondheid is het allerbelangrijkste.

Wens je een fantastische avond en geniet van je mooie slanke lijf. Het wordt nog mooier, dus dat is motiverend genoeg.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 mrt 2013 18:00    

Reageer met quote
Hallo Irene,

Ha ha ha...wat zijn we weer aan het stalken, nou, die pannenkoeken hakken er behoorlijk in hoor. Goede boost, maar nu ben ik benieuwd wat het gedaan heeft. Wel genoten hoor, maar bij fatsecret alles ingevuld, dat was ff schrikken, ha ha ha.

Weet je wat ik niet snap, manlief eet normaal en valt giga af, dus ik hem meer eten geven, Nee zeg, valt ie weer af, ondanks gebak en pannenkoeken, niet normaal. Hij mag niet meer afvallen, maar het lukt niet om er maar wat dan ook aan te krijgen. Raar niet?

Ik durf ff niet te kijken op de weegschaal, woensdag is vroeg genoeg, maar ik krijg de stuipen op het lijf als ik zo gegeten heb. Dus vandaag een karig maaltje, maar het valt mee wat ik normaal eet, het gaat echt om het snoepen, daar zitten de foute stoffen in, heb ik gemerkt. Dus....Weer de klem op de mond.

Ga jij maar lekker genieten van je heerlijke zondag, het zou hier in Brielle droog blijven en ik hoop het ook voor jou, kan je nog even wandelen met je lieve schatjes.

Wens je een bijzonder fijne zondag en we blijven ervoor gaan, succes weer in deze nieuwe week.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 mrt 2013 11:02    

Reageer met quote
Goedenavond Ooievaartje,

Hoe gaat het met jou? Is het nog een beetje vol te houden. Ben zo benieuwd woensdag, dan wegen we geloof ik samen.

Wens je een fijne avond en doe het rustig aan hoor.

Groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 mrt 2013 17:29    

Reageer met quote
Goedemiddag Ooievaartje,

Het is stil aan de overkant! Ha ha ha...Maar ik zie wel dat het goed gaat met je. Super hoor, ruim 20 kg afgevallen.

Ik neem aan dat je het druk hebt en naar je zin en ik hoop dat je lekker geniet.

Wens je een gezellige paasdagen met de groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2013 15:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 16 van 18