Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2012 23:22    
Vrouw Weeggegevens   jacqjani
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (eiwitrijk en koolhydraten arm)

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Vandaag eigenlijk weegdag maar dat is er niet van gekomen...morgenochtend geef ik dus mijn gewicht door. Ik verwacht niet dat er erg veel af is eerlijk gezegd. Het gaat nu gewoon even wat langzamer nu ik weer aan het opbouwen ben. Over een kleine 3 weken ga ik op vakantie en dan wil ik gewoon kunnen eten, zonder dat mijn lijf gelijk alles weer als een reserve gaat opslaan.

Vandaag gestart dus met fase 5, d.w.z. de laatste fase, dus weer 'normaal' eten. Gisteravond eigenlijk al stiekem begonnen: een heel klein beetje aardappelen. Ik had haricot verts en een sudderlapje en dan is een aardappeltje met jus zo lekker..! Mijn ketostix gaven vanochtend nog gewoon aan dat ik in mijn vetverbranding zit, dus het kan gewoon!!! Gisteravond ook weer lekker wezen badmintonnen, dus extra khd zullen wel weggesport zijn..

Net 40 minuten vetverbrandingrogramma geroeid.. Een nieuw record, tot nu toe roeide ik 20 a 25 minuten per keer.... Ik ben zo trots op mezelf, ha ha, wel eigenwijs om dit van jezelf te zeggen..
Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft... Ik wil zo graag onder de 90 voordat ik op vakantie ga maar ik ben blij met alles wat er nog steeds afgaat hoor!

Hai Irene, ik zie hier dat je over 3 weken op vakantie gaat. Heerlijk vooruitzicht, maar weinig roeien in Marokko :0 )
Ik ga denk ik als het lukt na de PS ook zo min mogellijk Kh eten, aardappelen mis ik niet, en pasta wil ik zo min mogelijk eten. Hoop zo dat de kilo's die eraf zijn er ook af blijven. Wel oppassen hoor in Marokko, proberen te blijven opletten ga ik ook doen in Kenia. We blijven ervoor gaan hoor! Groet Jacq

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2012 23:39    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Lig ik me daar weer in een deuk zeg, om dat plaatje! Schitterend, ha ha ha!
Ik las dat je goed je Sinterklaas hebt doorgebracht. Nou, ik ook hoor. Heb me rot gelachen bij onze kleindochtertjes. Die hadden me een lading kadootjes en blij dat ze waren en toen alles uitgepakt was, werd het stil. Oma zat met de tweeling lekker te prikken en te kleuren en daarna heb ik die kleintjes naar bed gebracht met een paarden verhaaltje en toen sliepen ze gelijk. Daar kan ik toch zó gelukkig van worden. Wat een schatten zeg. Die oudste zat maar fotootjes te maken van al haar kadootjes. Heel lief. Toffe avond gehad. Wel wat gesnoept hoor. zelfs de honden deden mee.
Stukje banketstaaf en pepernootjes met die chocolade erop gegeten, jammie. Was toch 1 ons afgevallen vanmorgen. Ha ha ha...Ga maar de pepernoten/banketstaafdieet doen.

Nu weer strak in het gareel, want er komt ook nog een kerst aan. zie het met glans tegemoet. Iets minder van het ene, zodat het andere wat makkelijker kan gegeten worden. ja toch? We moeten wel blijven genieten en gezellig mee kunnen doen.

En we blijven roeien hoor, Irene en ik doe nog een extra minuutje erbij met die crosstrainer, dan zitten we in ieder geval weer goed. Ff die tafel met taart ervoor, moet je zien hoe hard we dan gaan!!!

Lieve groet
Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 06 dec 2012 7:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zit nu bijna een week in fase 5, dus even een korte update. Dit is voor mij de gevaarlijkste fase, ik mag weer gewoon eten en daarmee kom ik de bekende valkuilen weer tegen. Afgelopen donderdag was de zak chocoladepepernoten opeens leeg....Balen, waarom had ik die niet gewoon weggegooid? Ze smaakten me eigenlijk helemaal niet maar toch heb ik gewoon doorgegeten... Vrijdag niet een handje pinda's genomen maar de hele zak...pff. Gelukkig zaterdag weer herpakt. Ik had 's ochtends 2 uur gebadmintond en voelde me zo goed, dat ik 's middags heel bewust de boodschappen heb gedaan. Gezien het weer had ik zo'n zin in erwtensoep, dus de kleinste zak gekocht die er was: 2 koppen als avondmaaltijd. Natuurlijk moet dat gewoon kunnen, maar ik vind het wel spannend, totaal 25 gr. Khd. Maar zondagochtend gaven de ketostix aan dat ik gewoon weer in mijn vetverbranding zit, dus het kon inderdaad! Ik denk dat mijn kritieke khd-grens zo rond de 40-50 gr. per dag zit. Dat is dus even uitvogelen. Gisteravond 30 minuten geroeid op een hogere weerstand, vanavond weer badmintonnen, dus ik hoop dat er toch een ietsiepietsie af is morgen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 dec 2012 8:51    

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Jeetje zeg, jij ook al zo lekker aan het sporten, maar wat is het moeilijk om die lekkere dingen te laten staan, niet? Het zal altijd wel een struikelblok blijven, maar denk aan het resultaat. Elke keer dat je dus gaat snoepen, weet je dat je nog verder van je doel af drijft. Dat is toch jammer van alle inspanningen, niet?

Je wordt steeds verstandiger, dat zie je maar met die erwtensoep en zo moet dat beetje bij beetje gaan groeien. In het begin let je steeds meer op en daarna weet je wat je kan eten en dan zal het wel makkelijker worden, maar die valkuilen blijven bestaan. Dus veel water drinken, dat doe ik altijd, dan heb je niet zo een trek meer en wel eten voor je boodschappen gaat doen. Maar alles ruikt zo lekker in de winkels en dat doen ze expres, want dan kunnen de lekkerbekjes zich niet meer inhouden en dan moet je dus sterk zijn.

Ik vind je al een stuk verstandiger en super sportief en dat moet je houden zo. Pas op voor die valkuilen, want als je daar aan werkt, dan weet ik zeker dat het je lukt.

Ben super trots op je en voor morgen heel veel succes met wegen.

Hele fijne week en sport ze

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 dec 2012 9:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben zo super voorspelbaar..althans mijn gewicht! Deze week -0,3. Ik moet volgende week ongesteld worden en hou duidelijk meer vocht vast dan anders (wordt bevestigd dmv vochtperc. op de weegschaal). De vorige keren viel ik in de week voordat ik ongesteld moest worden resp. 0 en 0,4 kg af. De afgelopen dagen genoeg gesport, gezond gegeten en volgens mijn ketostix nog steeds in mijn vetverbranding, dus volgende week zal er ongetwijfeld meer af zijn. Of ik heb natuurlijk ontzettend veel spiermassa opgebouwd, ha ha! Het gaat dus eigenlijk wel goed. Vandaag zei een collega dat ik niet verder af moest vallen...nou ja! Leuk compliment maar ik ben pas op de helft! Conclusie: geen superresultaat maar m.i. wel verklaarbaar dus we gaan gewoon door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2012 17:14    

Reageer met quote
Goedenavond Irene,

Super hoor, heerlijk dat het zo goed gaat en wat is dat toch toevallig dan hè, dat je lichaam zo reageert op de maandelijkse periode. Gelukkig weet je zelf heel goed wat je lichaam doet en ik vind nog steeds dat je heel verstandig bezig bent. Wel herkenbaar dat mensen zeggen dat je moet stoppen met lijnen en dat het wel genoeg is zo, had ik dus ook verleden week. Maar volgens mij kunnen ze het gewoon niet uitstaan dat je lekker in je vel zit of zo. Ze zien toch dat je nog niet op streef gewicht zit, of weten de mensen niet hoeveel ze eigenlijk mogen wegen?

Ga maar lekker door hoor met je dieet, net zolang totdat je zelf wilt dat het genoeg is. Lekker roeien en sporten, opletten met eten en de hoeveelheden en dan komen de resultaten vanzelf wel.

Ga zo door en laat je niet gek maken hoor. Het gaat geweldig.

Groetjes

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2012 19:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2012 14:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had gehoopt op een beter resultaat afgelopen week: - 0,3 kg. Zeker omdat mijn gewicht afgelopen weekend al richting 90 ging...

19 dec 12 91 kg
18 dec 12 90,7 kg
17 dec 12 90,5 kg
15 dec 12 90,9 kg
14 dec 12 91,7 kg
13 dec 12 91,6 kg
12 dec 12 91,3 kg
11 dec 12 91,6 kg

De laatst 2 dagen helaas gewicht weer gestegen, terwijl ik gewoon mijn dieet volg en sport... Maar goed, wat loop ik te mutsen: ik weet dat ik niet elke dag moet wegen en dat je gewicht kan schommelen...maar het leek zo positief.. Ik had tot doel dat ik a.s. zondag onder de 90 zou zitten omdat ik dan met vakantie ga. Aan de andere kant denk ik, ach, die paar honderd gram maakt het verschil tenslotte ook niet.
Straks weer lekker even roeien, morgen nog een laatste afspraak ivm werk en dan administratief gaan afronden en dan 2 weken vakantie!! Ik ga a.s. zondag de weegstand van die ochtend nog doorgeven en dan maar hopen dat ik dat een beetje kan vasthouden tijdens mijn vakantie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 18:12    

Reageer met quote
Goedenavond Irene,

Ohhhh nog even en dan inderdaad ff lekker ontstressen. Wat kan jou nou die paar onsjes schelen. Je bent al heel wat afgevallen en zo moet je echt denken hoor. Je bent hard aan het werk en je vindt alles zo lekker, nou, dan vind ik dit echt niet verkeerd hoor. Zeker nu deze tijden. Iedereen neemt allerlei lekkere dingen mee of er staat wat en om dan Nee te kunnen zeggen valt toch ook niet mee? Ga jij nu maar lekker genieten met je vakantie, want daarna moet je weer voor een tijd aan de bak, neem ik aan. Roei je maar lekker slank, dat scheelt altijd en blijf zo lekker doorgaan.

Wens je heel veel sterkte met de laatste dagen van werken en met de administratie en dan heerlijk genieten met de Kerst. Heb je verdiend!

Fijne avond en groetjes van

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 19:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 12 van 18