Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Onregelmatig werken

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maaike
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: calorie beperkt

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik ben verpleegkundige en werk onregelmatige diensten.
Met name in de nachtdienst heb ik erg veel zin in zoete dingen. Als ik na een late dienst thuis kom moet ik me beheersen om niet te gaan eten.
Zijn er meer weegclub'ers die onregelmatig werken. Hoe gaan jullie er mee om?
groetjes, Maaike

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Kattie1975
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
Logisch toch ? Als ik thuis kom om 17.00 uur heb ik ook honger...
Ik weet dus niet of je meteen je bed induikt of nog even op bent, maar denk eens aan een cup-a-soup of een ander "slim" warm hapje. Waarschijnlijk kun je er dan weer even tegenaan.

succes K@ttie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 10:38    
Vrouw Weeggegevens   May
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker en Kcal tellen

Reageer met quote