Auteur |
Bericht |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50348 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 15 aug 2017 22:10 |
|
 |
|
 |
Mamdarijn Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 26-6-2011 Berichten: 20348 Dieet: E.G.A met minder koolhydraten
|
|
Supergoed dat je de stap hebt gezet naar de online cursus! Ik ben op het moment nog op vakantie, maar in het EGA sprintje zitten mensen die je kunt raadplegen bij vragen. Ik heb zelf ook wel over de online cursus nagedacht omdat je dan toch even een extra stok achter de deur hebt. ik ben benieuwd hoe het je bevalt! Heel veel succes!_________________ Stick to the plan!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 16 aug 2017 1:43 |
|
 |
OmaLyss Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-7-2012 Berichten: 466 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Heb je voor mij een link naar het sprintje? Ik kan hem niet vinden  _________________
Ik ben wat kwijt, als je het vind mag je het houden  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 16 aug 2017 8:11 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50348 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 16 aug 2017 10:08 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 18-7-2012 Berichten: 466 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Zo na nog even getwijfeld te hebben mij net aan gemeld bij de online cursus.
Ik hoop dat ik alles snel binnen krijg en dan kan ik beginnen,
Ik weet al een beetje hoe of wat dus vanochtend al wel brinta, havermout en griesmeel in huis gehaald.
Nu jopen dat kijn gewichf eindelijk eens naar beneden gaat.
Voordeel is wel dat de rest gewoon mee kan eten s avonds.
Als ik start ga ik ook op de weegschaal staan voordeel of nadeel van mijn weegschaal is dat het een internet weegschaal is dus stegelen met gewicht door geven is er niet bij hihi ik weet heb ik mijzelf mee maar toch een extra stok achter die deur
Ik ga als het lukt de menuutjes hier neer zetten en ook mijn gewicht natuurlijk._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 23 aug 2017 14:58 |
|
 |
Mamdarijn Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 26-6-2011 Berichten: 20348 Dieet: E.G.A met minder koolhydraten
|
|
Succes!_________________ Stick to the plan!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 23 aug 2017 20:03 |
|
 |
marjond Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-7-2012 Berichten: 3914 Dieet: E.G.A Woonplaats: naaldwijk
|
|
Ik schrijf ook alles op iedere dag om mezelf scherp te houden.
Ook het contact hier op de weegclub zorgt ervoor dat ik me scherp hou. Lekker weer regelmatig hier komen en voor ogen houden dat je een doel hebt. De eerste weken zijn misschien weer even lastig maar het geeft wel voldoening als het lukt.
Succes!_________________
Remember hapiness is a way of travel... not a destination. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 aug 2017 7:26 |
|
 |
|
 |

|
|
Ik ga denk ook de tip van de sportschool opvolgen,
Zorgen dat je 3 of 4 ontbijtjes heb en ook 3 of 4 lunche en daar voeg ik dan mijn middag tussendoortje bij. Die kan ik dan afwisselen, en verder in het begin het menu volgen van de lijst die ik krijg vrijdag.
Dan moet het goed gaan komen.
Fijne dag allemaal._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 aug 2017 8:18 |
|
 |
Saartje007 Vaste Weegclubfan

|
|
Spannend en leuk dat u hier aan begint, ik wil ook een hart onder de riem steken; ik ben door middel van EGA 35 kilo kwijt en mijn dochter heeft het tijdens de zomervakantie gedaan en ging 6 kilo lichter naar school, ze gaat er nu ook mee door want het bevalt gewoon heel goed. Succes!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 aug 2017 19:29 |
|
 |

|
|
Mijn start gewicht._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 25 aug 2017 9:15 |
|
 |
|
|