Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

o,5 kg per week afvallen vervolg 17

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Sasa schreef:
yvonne-the-lady schreef:
Het gaat niet lekker met mij. Ik zie de weegschaal alleen maar weer oplopen en ik weet nu echt niet wat ik moet doen om mijn gewicht nog naar beneden te krijgen. Ben opgeblazen en heb weer enorme pijn in mijn gewrichten.

Niet leuk om te horen en te zien aan je gewichtscurve! Aan je gedrag (eten en bewegen) is niets veranderd? Slik je medicijnen waardoor het zou kunnen?

Nee vorig jaar viel ik 15 kilo af in een half jaar tijd en ik eet nog steeds op de zelfde manier en ik beweeg zelfs meer dan toen maar nu zit het gewicht er weer bijna aan. Baal er zo van dat mijn lichaam een eigen wil lijkt te hebben. Weer de schommelingen met soms wel een verschil van 3 kilo in 1 week. En de uiteindelijke lijn is stijgende.

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 8:38    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Wat vervelend Yvonne. Ik heb niet echt advies, ik weet weinig van medische zaken, maar ik wil je veel sterkte wensen. En probeer toch gezond te blijven eten. Ook al gaat de weegschaal misschien niet naar beneden, het is toch goed voor je.

Ik blijf ook volhouden hoor en gezond eten zit helemaal in mijn systeem dus dat blijf ik ook zeker doen. Maar soms is het gewoon frustrerend dat het dan niet gaat zoals ik wil dat mijn lijf niet gewoon werkt volgens de regels. Minder calorieën eten dan je verbruikt is afvallen. Dat geldt voor mij dus niet schijnbaar. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 8:44    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
dagboekje weer bijhouden?
meestal helpt dat wel

Ik schrijf inmiddels al weer een tijdje. (thuis in een schriftje, niet hier in mijn dagboekje dat vind ik even te veel gedoe) Verward

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Reageer met quote
Hallo allemaal!
Ik doe ook weer mee.

Jasmijn, fijne vakantie.

Yvonne, wat vervelend dat je zo aankomt zonder te weten hoe dat komt. Maar als je niet teveel eet, kan je toch niet in vet aankomen lijkt mij. Is het dan vocht wat je vast houdt?
Heb je het hier al eens met je huisarts over gehad?
Misschien kun je hier eens een dag delen wat je eet?
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 9:05    

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Hallo allemaal!
Ik doe ook weer mee.

Jasmijn, fijne vakantie.

Yvonne, wat vervelend dat je zo aankomt zonder te weten hoe dat komt. Maar als je niet teveel eet, kan je toch niet in vet aankomen lijkt mij. Is het dan vocht wat je vast houdt?
Heb je het hier al eens met je huisarts over gehad?
Misschien kun je hier eens een dag delen wat je eet?
Succes!

De snelle kilo's in de week zijn inderdaad vocht en dat gaat er ook voor het grootste gedeelte weer af maar er blijft iedere week toch gewicht hangen. De huisarts weet het verder ook niet en zegt dat het misschien door de overgang komt. Het vreemde is dat ik op de weegschaal dus aan kom maar met een gewicht verschil van 10 kg nog steeds wel de zelfde broeken kan dragen zonder dat ze enorm strak zitten. En als ik in de spiegel kijk zie ik wel weer een opgezette buik die voorheen plat was. De weegschaal zegt dus niet alles maar ook mijn spiegelbeeld zegt dat mijn lichaam aan het veranderen is en ik zie er weer dikker uit. Dat terwijl ik vind dat mijn benen en met name mijn kuiten er wel beter uit zien. Daar zie ik duidelijk spieren. En ik voel me met dit gewicht ook gewoon minder goed dan met 10 kg minder. En daar baal ik vooral van. Het cijfertje op de weegschaal doet me niet zo veel maar de stijgende lijn maak ik me wel zorgen om.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Reageer met quote
Dat dikker worden van de buik in de overgang, dat herken ik ook wel.
Volgens mij meen ik mij te herinneren dat je een tijdje koolhydraatarm hebt gegeten. Doe je dat nog steeds?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten (intermitted vasten )

Reageer met quote
Je kunt ook aankomen door veel te weinig te eten. Dat klinkt heel paradox, maar ik heb er twee filmpjes over gezien. Het is wel in het Duits
https://www.ardmediathek.de/video/Y3JpZDovL2hyLW9ubGluZS8xMTkzMTc/
De tweede kan ik niet meer terugvinden.
Heb je een idee hoeveel kcal je op een dag ongeveer eet?

Misschien dat de link niet werkt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 21:58    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Alhoewel ik het ontspannen vindt om minder op de weegschaal te staan, kom ik toch weer aan. Ik meldt me dan ook maar weer bij jullie aan, is dat goed? Ik wil heel graag voor mijn vakantie eind augustus weer onder de 90kg zitten..

Begrijp je frustratie Yvonne..

Cavia, het niet van de bank af kunnen komen is herkenbaar. Ik wil meer bewegen op vrije dagen ook weer oppakken.

Fijne vakantie jasmijn Lach

Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2022 7:38    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
@vlinderr je bent altijd welkom, jammer dat het niet ging alleen. We gaan je weer stimuleren, succes

@jasmijn geniet van je vakantie,

@Yvonne sterkte ermee, het is heel frustrerend dat h je lijf niet mee wil werken, terwijl je zo je best doet.

@dionbi succes.

Succes allen deze week.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2022 9:26    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Dankje janniek Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2022 9:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8