Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

o,5 kg per week afvallen vervolg 17

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
Janiek misschien je streefgewicht even aanpassen want je appeltje valt bijna van je ticker af Uitlachen

Dat s een goede niet aangedacht.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2022 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
dat ziet er beter ut Erg blij

hier 2 dagen weekend gehad en maar 2 onsjes erbij...geeft toch een goed gevoel
vandaag een broodmaaltijd maar ik kan me inhouden weet ik nu

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2022 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ondanks de enorme vreetbui van een paar dagen van begin van de week, gaf de weegschaal vanmorgen toch 1.1 kilo minder aan. Ben ik erg blij mee en nu moet ik gewoon vol blijven houden. Dus gewoon lekker blijven bewegen en goed ontbijten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2022 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten (intermitted vasten )

Reageer met quote
Dat is dan mazzel, Cavia! Nu weer op volle kracht!

Bij mij gaat het op het moment ook niet van harte. Ben te halfslachtig bezig. Over 5 weken gaan we al met vakantie. Nu nog even knallen en weer de goede mindest krijgen. Daar ga ik voor!
Veel succes weer deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jun 2022 8:29    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Netjes Cavia. 1 vreetbui heeft echt niet meteen een desastreus effect. Het is niet alles of niets. Een heel mooi weekresultaat, goed gedaan!

Dipinipi, netjes hoor na een weekend. Ik doe het je niet na, dan geniet ik toch altijd weer iets teveel van al het eten Grap

Sasa, misschien focussen op de kleine dingen in plaats van "keihard knallen". Dan kan het wat overweldigend voelen. Met kleine veranderingen/stapjes kun je al veel bereiken. Je kan het. Ook al gaat het misschien niet 100% zoals je wil, zoek het in de kleine dingen en zorg er in ieder geval voor dat je niet alles laat varen en de handdoek in de ring gooit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jun 2022 10:57    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Het gaat niet lekker met mij. Ik zie de weegschaal alleen maar weer oplopen en ik weet nu echt niet wat ik moet doen om mijn gewicht nog naar beneden te krijgen. Ben opgeblazen en heb weer enorme pijn in mijn gewrichten.

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 jun 2022 14:46    

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Het gaat niet lekker met mij. Ik zie de weegschaal alleen maar weer oplopen en ik weet nu echt niet wat ik moet doen om mijn gewicht nog naar beneden te krijgen. Ben opgeblazen en heb weer enorme pijn in mijn gewrichten.

Niet leuk om te horen en te zien aan je gewichtscurve! Aan je gedrag (eten en bewegen) is niets veranderd? Slik je medicijnen waardoor het zou kunnen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jun 2022 22:56    

Reageer met quote
Doe je ook mee met de Nationale Suiker Challenge van 11 tm 19 juni? Voor info zie site van het Diabetes Fonds.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jun 2022 10:24    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat vervelend Yvonne. Ik heb niet echt advies, ik weet weinig van medische zaken, maar ik wil je veel sterkte wensen. En probeer toch gezond te blijven eten. Ook al gaat de weegschaal misschien niet naar beneden, het is toch goed voor je.

Hier weer een groen vakje genoteerd. Blij mee. Ik heb net de computer afgesloten en heb 3 weken vrij. Ik heb nog geen plannen, maar je weet het bij mij nooit. Als ik gewoon thuis ben, zal ik blijven inwegen. Een fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jun 2022 18:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
dagboekje weer bijhouden?
meestal helpt dat wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 jun 2022 19:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 3 van 8