Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

o,5 kg per week afvallen vervolg 17

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
typisch gevalletje van...je geeft een vinger en ze pakken een hele hand Verward Rollende ogen
probeer je rust op andere momenten te pakken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2022 16:28    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten (intermitted vasten )

Reageer met quote
Ha, Dipinipi en Jasmijn, ik zie dat we nagenoeg hetzelfde gewicht hebben. Kunnen we ons mooi aan elkaar optrekken!

Had je een fijne week bij je familie en gaat het nu weer beter met je, Jasmijn?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jun 2022 8:39    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hè, verrek! Ik zie het nu ook Sasa! Scherp opgemerkt, en superleuk om elkaar te motiveren. Hoe gaat het met jou Sasa? Ik zag in de vorige sprint dat je een flinke wandeling had gemaakt. Petje af!

ja, ik ben weer terug en het gaat weer goed met mij. In de oude sprint nog een -0,8 mogen noteren. Hopelijk nu een keer de sprint eindigen in het groen Schaam Schaam

Ik ga vandaag dit maken:

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1196843/shakshuka-met-platbrood

Ik ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jun 2022 8:46    

Reageer met quote
Dat ziet er heel lekker en gezond uit! Leuk, al die recepten van AH, daar doe ik ook vaak inspiratie op.

Blij om te horen dat het goed met je is! Nu weer vol power vooruit Erg blij

Jammer genoeg moet ik weer een hardloop pauze inlassen. Ik heb weer last van mijn benen en heb volgende week een afspraak bij de fysio. En het ging juist zo lekker. Ik liep laatst 27 minuten. Onderbroken door twee kleine pauzes Huil huil Hier baal ik behoorlijk van. Maar waarschijnlijk is het dan toch teveel geweest, steeds langer hardlopen en een aantal flinke wandelingen de laatste tijd. Jammer, jammer, ik dacht nu dat het niet meer terug zou komen…

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jun 2022 9:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ai, wat een tegenvaller! Juist nu je er zo lekker in zat. Ontzettend vervelend. Misschien wat langer op 1 niveau blijven en pas na een aantal weken de duur of kilometers iets gaan verhogen? Het blijft een belasting voor het lichaam, zeker met ons gewicht. Misschien ben je toch iets te vlot gegaan achteraf? Gaan wandelingetjes nog wel? Kortere afstanden? Of is het nu echt even helemaal pas op de plaats?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jun 2022 9:08    

Reageer met quote
Wandelen gaat gelukkig nog wel ook al voel ik mijn benen goed. Met hardlopen begin ik met flinke pijn maar dat wordt wel na een poosje rennen minder. Maar de pijn werd keer op keer heviger waardoor ik nu eerst maar een fysiotherapeut wil spreken om te weten te komen waar ik goed aan doe. Ach ja, ieder zo z’n struggels maar we blijven lachen en doorgaan! Fijne Pinksteren voor jullie allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jun 2022 9:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik leef met je mee. Zo ontzettend frustrerend zulke dingen. Gelukkig kun je nog wel wandelen en hopelijk kun je het hardlopen binnenkort weer oppakken.

Fijne pinksteren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jun 2022 10:15    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
scherp gezien Sasa
wat jammer dat je weer last van je benen hebt
ik kan het helaas ook niet meer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 04 jun 2022 11:15    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Gisteren gewicht vergeten in te vullen maar ben gelijk gebleven. Dus nu maar gestart met dit gewicht.
Hoop toch weer wat te zakken deze sprint.
Hoop dat we weer een goede sprint hebben met elkaar.
Succes iedereen met het gewicht, bewegen, alle bijkomende dingen waar we last van hebben.

Fijne Pinksteren

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2022 9:01    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Janiek misschien je streefgewicht even aanpassen want je appeltje valt bijna van je ticker af Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2022 9:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 2 van 8