Auteur |
Bericht |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41239 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
typisch gevalletje van...je geeft een vinger en ze pakken een hele hand
probeer je rust op andere momenten te pakken_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jun 2022 16:28 |
|
 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 2270 Dieet: gezond eten (intermitted vasten )
|
|
Ha, Dipinipi en Jasmijn, ik zie dat we nagenoeg hetzelfde gewicht hebben. Kunnen we ons mooi aan elkaar optrekken!
Had je een fijne week bij je familie en gaat het nu weer beter met je, Jasmijn?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jun 2022 8:39 |
|
 |
jasmijn86 Super Weegclubfan

|
|
Hè, verrek! Ik zie het nu ook Sasa! Scherp opgemerkt, en superleuk om elkaar te motiveren. Hoe gaat het met jou Sasa? Ik zag in de vorige sprint dat je een flinke wandeling had gemaakt. Petje af!
ja, ik ben weer terug en het gaat weer goed met mij. In de oude sprint nog een -0,8 mogen noteren. Hopelijk nu een keer de sprint eindigen in het groen
Ik ga vandaag dit maken:
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1196843/shakshuka-met-platbrood
Ik ben benieuwd!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jun 2022 8:46 |
|
 |

Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 2270 Dieet: gezond eten (intermitted vasten )
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jun 2022 9:02 |
|
 |
|
 |

|
|
Ai, wat een tegenvaller! Juist nu je er zo lekker in zat. Ontzettend vervelend. Misschien wat langer op 1 niveau blijven en pas na een aantal weken de duur of kilometers iets gaan verhogen? Het blijft een belasting voor het lichaam, zeker met ons gewicht. Misschien ben je toch iets te vlot gegaan achteraf? Gaan wandelingetjes nog wel? Kortere afstanden? Of is het nu echt even helemaal pas op de plaats?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jun 2022 9:08 |
|
 |

|
|
Wandelen gaat gelukkig nog wel ook al voel ik mijn benen goed. Met hardlopen begin ik met flinke pijn maar dat wordt wel na een poosje rennen minder. Maar de pijn werd keer op keer heviger waardoor ik nu eerst maar een fysiotherapeut wil spreken om te weten te komen waar ik goed aan doe. Ach ja, ieder zo z’n struggels maar we blijven lachen en doorgaan! Fijne Pinksteren voor jullie allen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jun 2022 9:50 |
|
 |

|
|
Ik leef met je mee. Zo ontzettend frustrerend zulke dingen. Gelukkig kun je nog wel wandelen en hopelijk kun je het hardlopen binnenkort weer oppakken.
Fijne pinksteren!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jun 2022 10:15 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

|
|
scherp gezien Sasa
wat jammer dat je weer last van je benen hebt
ik kan het helaas ook niet meer_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jun 2022 11:15 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4342 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Gisteren gewicht vergeten in te vullen maar ben gelijk gebleven. Dus nu maar gestart met dit gewicht.
Hoop toch weer wat te zakken deze sprint.
Hoop dat we weer een goede sprint hebben met elkaar.
Succes iedereen met het gewicht, bewegen, alle bijkomende dingen waar we last van hebben.
Fijne Pinksteren |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 05 jun 2022 9:01 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

|
|
Janiek misschien je streefgewicht even aanpassen want je appeltje valt bijna van je ticker af  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 05 jun 2022 9:24 |
|
 |
|
|