Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nu ff serieus!!! (4)

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Zo werkt het: je kiest 1 doel uit. Waar ga je aan werken om tot een nieuwe gezonde gewoonte te maken?

Kies dat ding uit waarvan je denkt dat het 't belangrijkste is om te veranderen om gezonder te worden en/of af te vallen.

Je mag maar ÉÉN doel kiezen. En je zet ELKE DAG hier op dit sprintje neer hoe het is gegaan, of het nu gelukt is of niet.

Trouwe deelname wordt beloond met een bloemetje aan het eind van de rit - dat wil zeggen dat je dan 10 Liefde 'tjes krijgt, op je dagboekje of hier op het sprintje als je geen dagboekje hebt.

Wie langer dan 3 dagen geen berichtje neerzet, wordt in principe verwijderd.
(Enige uitzondering is als je ziek of met vakantie bent.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 16:21    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik kies voor s avonds na 21.00 niet snacken en geen alcohol. Wel evt komkommer oid. Ik heb eigenlijk geen rem. Alles of niets is het. Mijn man en dochter eten de hele dag door en s avonds heb ik ook trek. Dan zeg ik vaak Nee en af en tooe denk ik de groeten. Ik ook. Dat is tijdelijke bevrediging en achteraf baal ik van mijzelf. Dus dit wordt hem en ik kan het alleen als er zoals nu een stok achter de deur zit. Dan blijf ik alert om het echt niet te doen omdat ik nieet wil opschrijven dat ik het toch niet gered heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 8:37    

Reageer met quote
Ha D, welkom! Lijkt me een heel goed doel!
Herken het wel; alles of niets... bij mij is het helaas vaker 'alles' dan 'niets'... Geschokt Erg blij

Ik ben nog even aan het nadenken over wat mijn doel wordt, zit me af te vragen wat nog wel haalbaar EN het meest effectief is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik doe mee.

Ik vind het erg moeiljk om een kopje thee te drinken..

Als ik bij vrienden ben of bij lief dan gaat het goed. Maar als ik alleen huis ben.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 9:39    

Reageer met quote
Leuk dat je meedoet Deugenietje!!!

Deugenietje schreef:
Ik doe mee.

Ik vind het erg moeiljk om een kopje thee te drinken..

Als ik bij vrienden ben of bij lief dan gaat het goed. Maar als ik alleen huis ben.

Is het kopje thee vooral belangrijk voor het vocht? Of ook als rustmomentje? (Anders zou je ook een glas water kunnen nemen?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Ik ben op het moment en de komende periode ontzettend druk met werk + studie, waardoor gezond leven nogal eens op de tweede plaats komt.
Ik ga er nog even over nadenken wat voor ik doel ik het best kan kiezen, welk gedrag op dit moment nog het makkelijkste te doen is en het meeste effect zal hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 10:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
P.S. Nicky wil je me dan uit het "positieve dingen" sprintje verwijderen want daar komt op dit moment gewoon niets van terecht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 10:42    

Reageer met quote
Aardblij schreef:
P.S. Nicky wil je me dan uit het "positieve dingen" sprintje verwijderen want daar komt op dit moment gewoon niets van terecht.

Ik wil je best verwijderen hoor maar bij het 'positieve dingen' sprintje hoef je niet per se vaak iets neer te zetten, dus je mag ook gewoon blijven en zien hoe het gaat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 12:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
OK, in dat geval laat me maar staan en dan kijk ik wel of het er van komt om daar te posten Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 15:50    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Ik wil ook graag mee doen. 2 stuks fruit per dag eten. 1 stuk fruit gaat vaak wel, maar die tweede vergeet ik vaak. Dat wil ik echt graag gaan aanpassen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 19:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10