Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nu ff serieus!!! (4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
gister redelijk op weg maar de 1.5 liter niet gehaald...weekend veel wijn gedronken maar ja dat telt niet Lachen
vandaag gewoon weer proberen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Af en toe vliegt het me allemaal even aan, ik doe m'n best stapje voor stapje naar een gezonder en gelukkiger leven te gaan, maar dan komt soms ineens binnen hoe slecht het nu gaat, wat allemaal nog niet goed gaat en hoe lang het wel gaat duren als ik het stapje voor stapje doe. Maar ik weet ook wel dat dat de beste manier is. Maar soms zorgt het even voor "bevriezing".

Dinsdag bijna 5 uur schermtijd, dus gehaald Lach
Woensdag bijna 8 uur , dus ook gehaald Lach
Donderdag 3 en een half uur Lach
Vrijdag ruim 9 uur, dus niet gehaald
Zaterdag bijna 10 uur, dus ook niet gehaald
Zondag bijna 13 uur dus ook niet gehaald

Ik had op een app ingesteld dat hij een waarschuwing geeft als ik over de tijd heen gaat, maar dat werkt nog niet zo goed dus dat zal ik nog even bekijken. Verder heb ik besloten dat ik minstens 1 spel van de tablet verwijder. Ik doe het vaak niet eens omdat ik het leuk vind maar dat beeldscherm werkt kennelijk nogal verslavend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een redelijke week gehad. Het doel was geen ongeplande chips en snoep. Het lukt me niet dat continu te behalen Erg blij maar ik ben allang blij dat het nooit meer resulteert in dat de hele zak leeggaat en het zijn zulke kleine hoeveelheden dat het niet veel invloed heeft op mijn gewicht

Vrijdag: Mislukt. Had zin in snacken na een week nachtdiensten en heb een zakje chips gekocht (30 gr) en autodropjes. Maar die snoepjes zijn nog niet op, heb er sinds vrijdag in totaal een handje van gegeten

Zaterdag: Half mislukt. Ik mocht wat chips van mezelf op een familiefeestje, maar ik nam natuurlijk weer meer dan gepland

Zondag: Met vlag en wimpel geslaagd. Heb niks gesnackt en toen ik 's avonds zin kreeg in chips en pizza heb ik een blokje kaas genomen.

Vandaag ook nog niks gesnackt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mijn doel was om de dag iets van snoep of koekjes. Vandaag niets gehad!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 17:02    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gister 7 en een half uur schermtijd. Ik ben er een groot deel van de dag ook bewust mee bezig geweest. Twee apps verwijderd, dus dat is ook een goede stap. Nog wel tijdens het eten met de tablet gezeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 7:05    
Moderator

Reageer met quote
maandag doel gehaald...bijna 1.5 liter water en 2 kommen thee...samen 2 liter
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 8:23    
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Mineola schreef:
Af en toe vliegt het me allemaal even aan, ik doe m'n best stapje voor stapje naar een gezonder en gelukkiger leven te gaan, maar dan komt soms ineens binnen hoe slecht het nu gaat, wat allemaal nog niet goed gaat en hoe lang het wel gaat duren als ik het stapje voor stapje doe. Maar ik weet ook wel dat dat de beste manier is. Maar soms zorgt het even voor "bevriezing".

Dinsdag bijna 5 uur schermtijd, dus gehaald Lach
Woensdag bijna 8 uur , dus ook gehaald Lach
Donderdag 3 en een half uur Lach
Vrijdag ruim 9 uur, dus niet gehaald
Zaterdag bijna 10 uur, dus ook niet gehaald
Zondag bijna 13 uur dus ook niet gehaald

Ik had op een app ingesteld dat hij een waarschuwing geeft als ik over de tijd heen gaat, maar dat werkt nog niet zo goed dus dat zal ik nog even bekijken. Verder heb ik besloten dat ik minstens 1 spel van de tablet verwijder. Ik doe het vaak niet eens omdat ik het leuk vind maar dat beeldscherm werkt kennelijk nogal verslavend.

Kan me voorstellen dat het je soms aanvliegt, het lijkt me ook echt een uitdaging om goed met jouw omstandigheden om te gaan.

Het kan heel moeilijk zijn om schermtijd te beperken. Goed dat je er toch aan blijft werken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 10:00    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
maandag doel gehaald...bijna 1.5 liter water en 2 kommen thee...samen 2 liter
Erg blij

YES! het is je gelukt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 10:01    

Reageer met quote
Gisteren doel gehaald: keuken opgeruimd en kort gemediteerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 10:01    
Moderator

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Gisteren doel gehaald: keuken opgeruimd en kort gemediteerd.

Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 11:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 9 van 15