Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

November challenge: positief gedrag beloond deel 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb dit sprintje ook van Nicky gekregen! Ik doe graag mee.

Mijn doelen zijn:
- Houden aan eetplan (1 punt per dagdeel)
- Extra punt als ik 's ochtends ben afgevallen
- Extra punt als ik me heb gehouden aan het ultieme doel van max 1x per week uiteten

Ik weet nog niet hoe ik mezelf ga belonen en bij hoeveel punten. In het verleden heeft het niet heel goed gewerkt voor mij om mezelf te belonen met iets lekkers (zit je maandenlang in je nieuwe eetpatroon en dan trakteer je jezelf op friet. Dat heeft mij weleens ontregeld).

Misschien moet ik mezelf met iets niet eetbaars belonen. Denk er nog over na.
Ik probeer hier te schrijven, maar hou de dagelijkse dingen vooral ook in mijn dagboek bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 12:43    
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Aila30 schreef:

Mijn doelen zijn:
- Extra punt als ik me heb gehouden aan het ultieme doel van max 1x per week uiteten

Ik weet nog niet hoe ik mezelf ga belonen en bij hoeveel punten. In het verleden heeft het niet heel goed gewerkt voor mij om mezelf te belonen met iets lekkers (zit je maandenlang in je nieuwe eetpatroon en dan trakteer je jezelf op friet. Dat heeft mij weleens ontregeld).

Ik probeer hier te schrijven, maar hou de dagelijkse dingen vooral ook in mijn dagboek bij!
misschien belonen met een tijdschrift, leuk boek, dagje uit welness, beauty cadeau, massage noem maar op

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 16:03    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Aila30 schreef:

Ik weet nog niet hoe ik mezelf ga belonen en bij hoeveel punten.

Denk ook aan: een paar gekke of luxe zachte sokken... abbonement op de sportschool of zwembad... een t-shirt of riem of zo... een dagje uit... Of je mag voor elke vijf of tien punten een leuke sticker plakken op een kalender die je vaak ziet....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 17:06    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Welkom Aardblij en Aila. Dank Nicky voor het enthousiasmeren van de dames.

Jessika, zo snel mogelijk je zoon zelf leren strijken Lachen Ik weet niet hou oud hij is, maar vertel hem namens mij maar dat meisjes het geweldig vinden als hun vriend/man kan koken, wassen, strijken enz enz. Mijn schoondochter zei gewoon tegen mijn zoon: knoop aannaaien? lekker zelf doen.

Aardblij, mooie doelen

Aila, denk nog eens na over je doel om elke dag afgevallen te zijn. Dit heb je niet altijd in de hand om nog maar te zwijgen over of je er invloed op hebt. Soms doe je je best en lukt het niet op de weegschaal. Wellicht hoef ik je hierover niets te vertellen.
Als alternatief zou je kunnen 's morgens kunnen denken: voel je me lekker in mijn vel vandaag? Zo ja? Punt verdiend!!

Lekker beginnen morgen meisjes...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 18:33    
Vrouw Weeggegevens   NicoleH
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Veel succes iedereen! Ik start morgen met punten tellen. Dus vandaag is mijn aanrecht nog een zootje, heb ik morgen wat om op te ruimen Lachen

Misschien bedenk ik nog wat andere doelen, ik ben al aardig op weg met de huidige. Het moet ook wel een beetje een uitdaging zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Ha, ha Ik begin vandaag. Waarom? Nou het is vandaag heel goed gegaan. Lachen
20 min. gehoepeld, menu gevolgd, zolder half opgeruimd ( morgen andere helft) 1 liter water gedronken en 10217stappen gezet. Alles 1 punt, behalve de stappen. Boven de 10000 stappen 2 punt. Lachen. Toaal 6 punten.
Succes allemaal. November wordt onze maand.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 20:57    
Vrouw Weeggegevens   NicoleH

Reageer met quote
Anneke69 schreef:
Ha, ha Ik begin vandaag. Waarom? Nou het is vandaag heel goed gegaan. Lachen

De beste reden Lachen Goede start zo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 21:26    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal!

Ik hou de doelen voorlopig even laag.
Mijn huishoudelijke taken gooi ik in de strijd.
MAAR, ik ben vanaf de namiddag tot zondag nauwelijks thuis. Ik ga met mijn zusje leuke dingen doen en van vrijdag op zaterdag zitten we in een hotel.
Dus even er lekker uit. Dat is denk ik voor mij zeker wel even goed.

Fijn weekend vast allemaal. Ik "spreek" jullie later.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 11:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Odette schreef:

Aila, denk nog eens na over je doel om elke dag afgevallen te zijn. Dit heb je niet altijd in de hand om nog maar te zwijgen over of je er invloed op hebt. Soms doe je je best en lukt het niet op de weegschaal. Wellicht hoef ik je hierover niets te vertellen.
Als alternatief zou je kunnen 's morgens kunnen denken: voel je me lekker in mijn vel vandaag? Zo ja? Punt verdiend!!

Lekker beginnen morgen meisjes...

Helemaal waar Odette, maar ik vind het prettig om een positieve boost te hebben als ik een mooi vakje zie op de weegschaal. Ik hoef het niet elke dag te hebben. Ik weeg namelijk niet elke dag en op die dagen krijg ik t punt dan dus niet. Is niet erg.

Gaat erom dat op de dagen dat het wel zo is, ik een kleine beloning heb verdiend. Ongeacht de oorzaak Lachen

Ik begin vandaag Cool Heb gister sowieso geen punten verdiend, zie dagboek. Ik ben benieuwd wat ik morgen kan opschrijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 11:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jessika schreef:
Aila30 schreef:

Mijn doelen zijn:

misschien belonen met een tijdschrift, leuk boek, dagje uit welness, beauty cadeau, massage noem maar op

yesssss ik heb bedacht dat ik een tripje naar de boekwinkel doe als ik 100 punten heb (dit getal is gewoon zomaar uit de lucht gegrepen, geen idee wanneer het zal zijn. Het is mooi rond, vandaar).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 11:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 4 van 16