Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nog een nieuwe!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Rudie
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Atkins (LowCarb)

Reageer met quote
Hetlukt schreef:
Dag Rudy,

Wat leuk, al zo lang gelukkig getrouwd met je overbuurmeisje. Doet zij mee met het dieet?

Veel succes!

Zij doet geen Atkins, daar is ze een veel te grote zoetekauw voor. Ze gaat wel vaak Weightwatchen (goed geschreven zo?)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 jan 2008 10:41    
Vrouw Weeggegevens   Meeri
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb

Reageer met quote

Succes met het afvallen.

Ik eet ook al sinds 2004 low carb. Mijn man is 2 jaar geleden mee gaan doen. Wij willen niet anders meer, het bevalt ons prima.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2008 20:52    
Man Weeggegevens   Rudie

Reageer met quote
Meeri schreef:

Succes met het afvallen.

Ik eet ook al sinds 2004 low carb. Mijn man is 2 jaar geleden mee gaan doen. Wij willen niet anders meer, het bevalt ons prima.

Mij bevalt het ook prima hoor, maar hou het niet altijd even goed vol, dat pilsje hè, af en toe begin ik gewoon weer helemaal opnieuw! Even een paar weken helemaal geen kh. en het gaat weer als een speer. Uitroep

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Rudie schreef:
Zij doet geen Atkins, daar is ze een veel te grote zoetekauw voor. Ze gaat wel vaak Weightwatchen (goed geschreven zo?)

Nou, mocht zij ook een steuntje in de rug nodig hebben: er zijn hier ook diverse mensen die het Weight Watchers programma volgen - waaronder ikzelf, dus...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Een heel nieuw gezicht bij de weegclub
Leuk dat je met ons komt lijnen.
Je weet precies wat je wilt en hebt ook ervaring genoeg. Zo te lezen speel je met de kilo's.
Succes en de groetjes van Coby

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Rudie.
Leuk hoor getrouwd zijn met je overbuurmeisje. Dat hoor je niet vaak meer. Inderdaad, eens wegen we allemaal een ons. Dat willen we zo veel mogelijk uitstellen en daarom willen we er heel was onsjes vanaf. Wel krom eigenlijk
Ik wens je veel succes en dat je bij je 40 jarige huwelijk maar weer net zo slank mag zijn als toen ze je leerde kennen. (Alhoewel, toen was je wrs. zoals iedereen op die leeftijd maatje spriet)
Groetjes Lunafloor . Het gaat ons lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 15:54    
Man Weeggegevens   Rudie

Reageer met quote
Hetlukt schreef:
Rudie schreef:

Nou, mocht zij ook een steuntje in de rug nodig hebben: er zijn hier ook diverse mensen die het Weight Watchers programma volgen - waaronder ikzelf, dus...

Volgens mij zit ze nog steeds bij een Weight Watchers-club, maar ik moet zeggen dat dit wel een héle aardige site is... dus wie weet. Bedankt iig voor de tip.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 17:38    
Man Weeggegevens   Rudie

Reageer met quote
Coby schreef:
Een heel nieuw gezicht bij de weegclub
Leuk dat je met ons komt lijnen.
Je weet precies wat je wilt en hebt ook ervaring genoeg. Zo te lezen speel je met de kilo's.
Succes en de groetjes van Coby

Dank je wel Coby, leuke aanmoediging Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 17:39    
Man Weeggegevens   Rudie

Reageer met quote
Lunafloor schreef:
Welkom Rudie.
Leuk hoor getrouwd zijn met je overbuurmeisje. Dat hoor je niet vaak meer. Inderdaad, eens wegen we allemaal een ons. Dat willen we zo veel mogelijk uitstellen en daarom willen we er heel was onsjes vanaf. Wel krom eigenlijk
Ik wens je veel succes en dat je bij je 40 jarige huwelijk maar weer net zo slank mag zijn als toen ze je leerde kennen. (Alhoewel, toen was je wrs. zoals iedereen op die leeftijd maatje spriet)
Groetjes Lunafloor . Het gaat ons lukken.

ja leuk hè Erg blij Maar eh... maatje spriet ben ik nooit geweest hoor, mijn vrouw wel met haar 1.55 mtr en 48 kg. Nu is ze iets te zwaar met haar 55 kg. en ongeveer 2 cm. gekrompen. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Rudie!

Een goed begin is het halve werk: je hebt onze site gevonden om af te vallen Duim .

Ik zie dat je hier al lekker aan het babbelen bent geslagen, lees voor de zekerheid en omdat ik niet weet hoever je al bent met het doorspitten van de site deze link:

https://www.weegclub.nl/forum/welkom-nieuw-lid-korte-uitleg-hoe-deze-site-werkt-t6865.html

even heel goed door, dan begrijp je meteen hoe de site werkt.
Als je vragen hebt, stel ze gerust: een vraag is nooit stom.

Veel succes met afvallen en veel plezier op deze site!

Groetjes,

Bianca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 13:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3