Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No Nonsens naar het hart van de herfst!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het zal je lukken Elhaz, ik duim in ieder geval.
Vasten is ook goed voor jouw lichaam, dus knap dat je de dag gewoon omarmt en toegelaten hebt.

Hier gaat het ook met hele kleine stappen, maar dat is dan niet anders.... uiteindelijk kom ik er ook. Tevens blijkt het ja altijd zo te zijn dat een kleine afname per week beter is om later ook op je streef te blijven.
Mij kennende geldt dat niet voor mij. Ik moet maar íets; uit het ritme stappen en het is raak.
Lachen Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 15 aug 2020 6:43    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
@Ulrike dat is lief, dank je wel Lach
Zoals het nu gaat ga ik lekker door en kruip hopelijk nog verder naar beneden. We gaan ongeveer even snel vanaf februari, Jij iets harder, maar er is toch best een boel af al met al. Beter lang langzaam afvallen dan kort en weer terug jojoen, dat vind ik ook echt. Veel kleintjes maken een grote.

Verder is nu ik mijn vakantiedoelgewicht in ieder geval vanochtend even heb gezien en dus heb gehaald, mijn nieuwe doel nu met kerst 106 wegen. Dat zou echt top zijn en sluit aan bij het tempo wat ik tot nu toe heb gehad. Ik ben geloof ik nooit meer dan 8 kilo afgevallen met een dieet (incluis anderhalf jaar Grip op Koolhydraten, een eeuwigdurend plateau) maar ik heb het gevoel dat dit anders is, ik hoop het maar.

En wat lekker dat het minder heet is he. Echt heerlijk in de tuin gewerkt.

Net om negen uur ontbeten met een bolletje met beleg en koffie. Dat is lang geleden zeg een ontbijt haha....Ook wel weer eens leuk. Ik heb me wel voorgenomen, gewoon lekker eten, maar geen sterk bewerkt voedsel ook vandaag op mijn refeed dag. En geen gesnaai. Misschien dat ik morgen nog een dag niks eet tot diner en dus nog een 24 uurs vast doe. Tenzij ik echt trek heb dan doe ik mijn gewone vijf uurtjes weer. Best fijn zo flexibel te kunnen zijn.

Succes allemaal weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 aug 2020 11:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoera, hij staat er weer, de 110. Lekker weekje zo geweest.

Warm wel alweer hoor, toch ga ik even naar werk en vandaan weer voor de 24 uurs vast. Als het weer zo goed bevalt wil ik het 2 a 3 keer per week gaan inplannen. Zo kom ik toch langzaam terecht bij het dieet van Michael Mosley waarvan ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen doen en zijn boek voor niets had gekocht.

Ik ben blij met t resultaat deze week, succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 10:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oke bizar, maar vanochtend stond de weegschaal al op 108 dus mijn doel is al behaald van deze sprint, jammer genoeg mag ik het nog niet invullen. Wel heel blij mee, ineens gaat t even heel erg lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 11:08    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoera!!

Vasthouden, Elhaz!
Niet versagen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 12:27    

Reageer met quote
Wat goed Elhaz Applaus Applaus Applaus Applaus Helemaal super. Ik ben tot woensdag op de camping ... vandaar dat ik vandaag een leeg vakje laat. Volgende week zaterdag geef ik mijn gewicht weer netjes door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 20:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Natuurlijk wiebelt mijn gewicht altijd wel wat op en neer en vandaag dus iets meer dan twee dagen geleden. Maakt niet uit, ik ben blij dat ik even tien kilo was afgevallen en hopelijk ben ik daar snel weer.

@Ulrike wat lekker zeg op een camping. Geniet ervan... Lach

@Theo, thanks. Ik ben nog nooit zoveel afgevallen, dus ga zeker lekker door.

Het dilemma nu is koop ik een nieuwe winterjas. Ik wil dat eigenlijk niet want als ik nog vijf kilo kwijt ben staat t toch minder mooi als ik een jas nu groter koop. Nu vond ik een ouder model achterin mijn kast die ik netaan dichtkrijg en die ziet er redelijk genoeg uit, dus ik denk dat ik daarmee ga starten als het echt weer kouder wordt en ik het kopen van een nieuwe jas nog zo lang mogelijk uitstel. Mijn jas van vorig jaar is nog erg mooi, maar wordt een beetje los denk ik, alhoewel met een warme trui eronder.....hoe dan ook, ik hoop tzt een maatje kleiner te kunnen kopen. Zo blij dat ik in februari hiermee gestart ben! En met deze weegclub, want het motiveert wel hoor zo met zijn allen bezig zijn. Succes deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 9:10    

Reageer met quote
Die vraag heb ik me ook gesteld Thea, want ik lijk op een kapstok die de winterjas etaleert. Veel te groot naar inmiddels meer dan 25 kg eraf. En ik wil verder... dus als ik nu eentje koop dan is die als ik goed doorga volgend jaar al weer te groot. Ik heb het toch gedaan. Ben voor een fatsoenlijk, maar niet te dure jas gegaan. Met broeken viel het tot nu toe mee, want ik had de kleinere maten nooit weggedaan. Maar zelf de kleinste maat wappert nu rond me derrière. Ik heb nog 2 cargobroeken die het moeten doen voor deze winter. Anders maar jurken met warme versten en leggins eronder met dikke sokken. Het wordt hier toch nooit zo koud als ik het graag zou willen. Erg blij Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, de hitte is voorbij, wat mij betreft mag het gewone leven weer beginnen....
De kop is er af inmiddels, nu doorzetten... ik vraag me af hoe vaak ik dat al wel niet geschreven heb.
Maar het móet gewoon, ik ga het gewoon doen, punt uit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2020 8:13    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
.... OOPS .....

... dus GEEN voorbeeld aan mij nemen, Kobie! .....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2020 13:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 3 van 7