Auteur |
Bericht |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1166 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Als we tijdens deze kille dagen dan toch niets zinnigs te doen weten, kunnen we ons even goed lekker warm trappen en, behoudens een bescheiden glüh wijntje en een fijne boerenkoolmaaltijd, de calorieën de calorieën laten.
Fijne feestdagen allemaal & veel suces weer tijdens deze sprint!
(Ik hoop dat ik het zelf wat beter doe dan tijdens de vorige, want dat was bepaaldelijk en hedendal wel zo tamelijk onder de maat.)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 nov 2021 17:02 |
|
 |
|
 |
Jolan W Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-3-2021 Berichten: 782 Dieet: gezond eten Woonplaats: Duiven
|
|
Ik doe graag weer me je mee tgjm. ( of mag ik Theo zeggen).
Kom op je kunt het vast wel weer de goede kant opbuigen.
Susses _________________ Ik blijf positief denken en ik ga ervoor.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 nov 2021 13:30 |
|
 |
Jolan W Mega Weegclubfan

|
|
susses = succes natuurlijk. _________________ Ik blijf positief denken en ik ga ervoor.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 nov 2021 13:30 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1166 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
moesjka schreef: | Ik doe graag weer me je mee tgjm. ( of mag ik Theo zeggen).
Kom op je kunt het vast wel weer de goede kant opbuigen.
Susses |
ja hoor: prima natuurlijk.
Vandaag weer een keer goed getraind (uurtje of 4 (...)) en niet al te veel gesnoept (....). Nu nog vasthouden, dat momentum.
Jij insgelijks veel succes weer, Jolanda!
(Gewoon zo doorgaan dus!)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 nov 2021 23:19 |
|
 |
|
 |
Jolan W Mega Weegclubfan

|
|
Ik heb vandaag al een ronde van 5 kilometer erop zitten en vanmiddag ga ik ook nog een paar kilometer.
Zoveel als jij doet lukt mij niet maar met dit ben ik al zeer tevreden.
Natuurlijk ga ik gewoon zo door. Het gaat juis weer zo lekker. _________________ Ik blijf positief denken en ik ga ervoor.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 dec 2021 13:15 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

|
|
Stevige wandeling!
Ik doe wel eens een “polderrondje” van 4 km, een afstand waar ik zelden boven kom. Ook niet op het strand.
Momenteel wissel ik af tussen TBP (teambodyproject) en de “bike-erg” (hometrainer van Concept2). De eerste op m’n macbook (…), de ander op zolder, met uitzicht op de polder (vooralsnog).
Binnenkort weer roeien op het ding naast m’n bed, maar ben nog een beetje voorzichtig met m’n elleboog (hoewel m’n fysiotherapeut mij al een ruime week terug heeft “ontslagen”).
Ben blij met de 88 van vandaag, want gisteren nog ruim een kilo hoger …_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 dec 2021 14:04 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 178 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Ik doe mee. Dit is aftellen naar mijn vakantie. Week 8 ga ik een weekje naar het zuiden._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 dec 2021 20:00 |
|
 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

|
|
El-Bee schreef: | Ik doe mee. Dit is aftellen naar mijn vakantie. Week 8 ga ik een weekje naar het zuiden. |
Hoi El!
Van harte welkom hier en wat grappig: sprintend naar de vakantie!
Kunnen we elkaar ook mooi opjutten hier, zijnde van gelijke lengte en gewicht: ik hoop dat ik jou bij kan houden, want daarvoor moet er bij mij wel weer even een knop om …._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 dec 2021 0:27 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-8-2010 Berichten: 1425 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Blijham
|
|
Mooi, de nieuwe sprint kan van start.
Dankjewel voor het aanmaken.
Ik ben niet trots als ik terugkijk naar de afgelopen tijd.
Ik merk dat ik een echte stress eter ben (tegenwoordig).
Nooit geweten en nooit gemerkt.
Maar goed dat ik het nu wel weet, kan ik er rekening mee houden.
En stress hoort zó niet bij mij, daar ga ik dus ook heel hard mee aan de slag, buiten die trap onder de kont.
Mooi, aan de slag hier._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 dec 2021 9:12 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 178 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
tgjm schreef: | El-Bee schreef: | Ik doe mee. Dit is aftellen naar mijn vakantie. Week 8 ga ik een weekje naar het zuiden. |
Hoi El!
Van harte welkom hier en wat grappig: sprintend naar de vakantie!
Kunnen we elkaar ook mooi opjutten hier, zijnde van gelijke lengte en gewicht: ik hoop dat ik jou bij kan houden, want daarvoor moet er bij mij wel weer even een knop om …. |
Dank je wel Tgjm. Ik ben aan het crashen met zakjes tot 78 kg. Ik weet niet of je dat wel wilt bijhouden . Maar welkom in mijn zuggie. Ff korte pijn en daarna ga ik het gezonde eten weer oppakken._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 dec 2021 10:23 |
|
 |
|
|