Auteur |
Bericht |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1165 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Ook fijn dat je er weer bij bent, Kobie!
En verder geen probleem: we moeten gewoon El achterna.
Grappig: met z'n drietjes op 1 meter 76: voorwaar een prachtige lengte!
En Nee: voor mij vooral ook geen zakjes, maar hopelijk wel iets gecontroleerder eten en snoepen dan de laatste maanden, want dat ging dus ook bij mij goed de verkeerde kant op ..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 dec 2021 11:18 |
|
 |
|
 |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
Top. We gaan weer verder._________________  Liefs Yaco  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 dec 2021 12:23 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41238 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
ik wil nog eens onder de aandacht brengen dat de weegclub alleen kan blijven bestaan als iedereen een kleine bijdrage doet
zeker voor de aktieve leden zou dat eigenlijk een welbestede uitgave zijn
met €10,-per jaar per persoon is de weegclub gered
ik kan niet in ieders portemonnee kijken maar 20 ct per week moet toch op te brengen zijn_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 05 dec 2021 12:45 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-8-2010 Berichten: 1425 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Blijham
|
|
Dipinipi schreef: | ik wil nog eens onder de aandacht brengen dat de weegclub alleen kan blijven bestaan als iedereen een kleine bijdrage doet
|
Voor de mensen die wel willen bijdragen maar geen rekeningnummer zien: onder de berichten van Dipinipi staat een link naar ideal.
En misschien is het handig als Dipinipi los daarvan het rekeningnummer ook even vermeldt voor mensen die wel willen bijdragen maar niet een voorgeprogrammeerd bedrag ....._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 07 dec 2021 15:44 |
|
 |
|
 |
Yeps Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-11-2016 Berichten: 678 Dieet: Gezond leven Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Hallo allemaal,
Ik schrijf ook graag met jullie mee!
Dus heb me bijdeze ook even aangemeld.
Veel succes allemaal! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 07 dec 2021 16:06 |
|
 |
lientje1972 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-1-2012 Berichten: 4985 Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal
|
|
Ik doe ook mee. Beetje veel ingezet. Misschien lukt het wel  _________________ Ik ben niet bezig met snel afvallen, ik ben bezig met mijn gezondheid verhogen.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 dec 2021 21:18 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1165 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Hoi Yeps en Lientje en Lientje en Lientje!
Van harte welkom hier & veel succes!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 dec 2021 21:37 |
|
 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 176 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Dipinipi schreef: | ik wil nog eens onder de aandacht brengen dat de weegclub alleen kan blijven bestaan als iedereen een kleine bijdrage doet
ik kan niet in ieders portemonnee kijken maar 20 ct per week moet toch op te brengen zijn |
Bijdrage ✅, afgevallen ✅, gemotiveerd ✅._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 dec 2021 9:13 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41238 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
El-Bee schreef: | Dipinipi schreef: | ik wil nog eens onder de aandacht brengen dat de weegclub alleen kan blijven bestaan als iedereen een kleine bijdrage doet
ik kan niet in ieders portemonnee kijken maar 20 ct per week moet toch op te brengen zijn |
Bijdrage ✅, afgevallen ✅, gemotiveerd ✅. |
 _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 dec 2021 9:48 |
|
 |
Yeps Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-11-2016 Berichten: 678 Dieet: Gezond leven Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Dank je wel tgjm, tgjm en tgjm.
Hier kan ook een vinkje achter de structurele bijdrage en een vinkje achter de motivatie. Nu het afvallen nog... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 dec 2021 21:25 |
|
 |
|
|