Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de zomer in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ik deel hier ook even het bericht van Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

"Namen bekent" ?!? ....

... en voor hetzelfde geld (...) deelt Ellen zelf haar eigen berichtjes met ons.

Overigens zonder meer waard hoor, deze site, om de kosten wat te delen.

Daar niet van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 15:30    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Ellen vindt het eigenlijk niet kunnen om om geld te vragen dus vandaar dat ik maar royaal ben gaan delen

namen bekend bedoelt ze waarschijnlijk mee dat zij dat alleen ziet en niemand anders

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 22:10    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
Ellen vindt het eigenlijk niet kunnen om om geld te vragen dus vandaar dat ik maar royaal ben gaan delen

namen bekend bedoelt ze waarschijnlijk mee dat zij dat alleen ziet en niemand anders

Niets raars aan hoor Ellen & collegae: legio websites (bijvoorbeeld Wikipedia) doen regelmatig een nadrukkelijke oproep voor ondersteuning, terwijl vele anderen standaard een "support" knop ergens op hun pagina's laten zien. (Zoals eveneens alhier overigens, maar het kan helemaal geen kwaad zo nu en dan nadrukkelijk te wijzen op het bestaan ervan!)
Daarmee blijft het gewoon heel aardig van die sites om gebruik voor iedereen principieel gratis te houden, zodat ook inderdaad iedereen er gebruik van kan maken.

Helemaal niets mis mee dus en vooral niet moeilijk over doen: mensen die er plezier aan beleven en het waard vinden dat de zaak op een prettige manier in de lucht blijft, kunnen door een al dan niet eenmalige gift van hun waardering blijk geven, waardoor de organisatie financieel wordt geholpen, terwijl de service aan de andere kant voor iedereen kosteloos blijft: win-win aan alle kanten!

(maar een spellingschecker kan niettemin geen kwaad (zegt degene die zelf ook regelmatig zit te klooien met d-tjes en t-tjes ...))

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 23:43    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
helemaal mee eens... Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ik deel hier ook even het bericht van Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Misschien een idee om een ‘donatieknop’ wat zichtbaarder op alle pagina’s te plaatsen om mensen eraan te herinneren dat er wel wat geld nodig is om alles draaiend te houden. Mensen die zijn afgevallen met steun hier op dit forum hebben er vast ook wat voor over. Maar nu ben je je er niet van bewust. Dus, gewoon aan helpen herinneren met de suggestie om voor elke kilo die je kwijt bent een bedrag naar keuze te doneren Idee Uitroep

@Kobie en Elhas - mooi dat jullie wat gewicht kwijt zijn.
@Theo - in een maand tijd 9 kg afgevallen!!! Wat een prestatie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 22:19    

Reageer met quote
Het allerbeste voor morgen, Theo! Ik hoop dat alles goed zal verlopen en je gauw weer de oude (en dan zonder pijn) bent!

Na een slecht weekend (wat eten betreft) gaat het nu al weer een paar dagen goed hier. Ik moet nu toch echt ook maar weer mijn best doen in het weekend. Daar neem ik het niet altijd zo nauw en dat wordt afgestraft met rode vakjes...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 21:05    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja, succes met de operatie. Het gaat vast wel goed. Erg blij

(zit wel niet in dit sprintje, maar las even mee)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 0:10    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hi Theo, hoop het is alles goed gegaan en dat je je nu langzamerhand beter gaat voelen. Ik moest gisteren aan jou denken. Jouw termijn bleef hangen, want het was de dag van mijn man's 60ste verjaardag. Vreemd, zulke gebeurtenissen als operaties en verjaardagen en je hebt overal geen of zo minimaal mensen mogelijk erbij.

Op school gaat het aardig, ik verzet mijn grenzen m.b.t. corona heel langzaam, maar aan de 1,5m afstand houd ik vast. Ben heel benieuwd hoe het na de vakantie gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 13:06    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Sasa & Ulrike!

Veel dank en fijn dat het jullie goed gaat!
Bij mij ernstige mixed feelings: operatie ging goed (hoera!!), maar blaas klooit maar wat aan, willekeurig. Dus vaste catheter mee en over 9 dagen weer een poging. Bah.
Maar gelukkig verlost van die irritante keien -- is echt ook wel heel erg veel waard!
Overigens komt er bij mij, ondanks de "nuchtere" operatiedag, toch een stevig rood vakje aan. Maar dat mag wellicht ook wel weer een keertje. Ik ga waarschijnlijk weer flink onder de 100% (vanmorgen 96,4 kilo), maar nog wel wat tijd om het weer goed te maken.

Het zou overigens geweldig zijn, als we aan het eind allemaal "in het groen zitten", denken jullie niet?
Dus Sasa: aan de bak en op naar die 75!!
(En San-ne natuurlijk ook wel een beetje aanzetten en .... waar blijf jij eigenlijk?!?)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 12:16    

Reageer met quote
Goed om te horen dat alles goed mocht gaan, Theo. Van de laatste ongemakken ben je straks ook wel af, hoor! Ik hoop dat dat over een week weer beter is!

We doen het met z’n allen erg goed deze week! Toppie! Applaus Applaus Applaus dat moesten we maar zo houden! Voor vanavond mag ik van mezelf een wijntje om 9 uur. En dan morgen vanaf 13 uur weer eten. Zo onderbreek ik IF niet maar gun me dan toch wat in het weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 14:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11