Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de zomer in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dat is inderdaad best heel apart Ulrike.
Maar één en ander zal dan toch wel een heel stuk losser zijn gaan zitten ook?

Hier is de afgelopen week redelijk verlopen.
De knop lijkt om.
En dat werd hoog tijd ook.
Voor nu gewoon tevreden.

Theo.... heel benieuwd, bij jou is die knop ook om... heerlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Na dagenlang op 112,3 en zin om dat te gaan invullen vandaag, ineens gisteren tweeënhalve kilo erbij op de schaal. Mijn periode komt er weer aan en dan gaat dat vaak zo. Ineens kilo’s erbij. Heel demotiverend. Daarvan verdwijnt het meeste weer vlot, maar een pond tot een kilo wat er al af was blijft plakken en die moet ik dan opnieuw in slakkentempo eraf werken.

Vandaag het eerste vocht alweer weg, 0,7, maar nog steeds drie weken terug in de tijd gegooid. En als daar nou een heerlijke zonde aan vooraf was gegaan Lach
Wel veel werk, werkstress en te weinig drinken maar verder qua eten gewoon zoals t hoort en hoe ik het al weken doe.

Nou ja, het is nou eenmaal zo. Ik dacht eerst ik weeg niet, maar zo werkt mijn lichaam nou eenmaal. Ik heb me er al vaak door laten demotiveren, maar dat gaat niet gebeuren dit keer.
Gewoon stug doorgaan. Gelukkig zie ik bij jullie wel mooie resultaten, succes allemaal weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Wat ga je super Kobie!

Groetjes Elhaz

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 10:32    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Goed hoor, zoals het jullie momenteel vergaat: hoera!

Zelf vanaf gisterenmorgen weer een periode van onwaarschijnlijk vervelende zeurende, pulserende pokkepijn achter de rug: Morgen toch echt maar de knoop doorhakken en bij het ziekenhuis gillen om een catheter, want als het echt los gaat zijn al die opiaten etcetera volslagen peanuts ...

Vanzelfsprekend staat ook de training weer helemaal stil en met eters de afgelopen drie dagen (volgend op een kuurtje van 11 dagen) is ook de weegschaal van z’n goede humeur beroofd.
Ik wacht nog een paar dagen, maar die “0.0” is vooralsnog weer stevig uit zicht.

Geluk bij een ongeluk dat jullie tenminste voor opbeurende en vrolijk makende en inspirerende acties en resultaten zorgen: houden zo, hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ach Theo, wat ellendig toch.
Doet me denken aan de periode dat ik galstenen had.
Een paar keer een behoorlijke koliek gehad, pffff...
Afspraak met chirurg.... hij vroeg of ik op dat moment pijnklachten had, Nee dus, nu net een weekje niet... 'ach' zei de goede man 'dan kun je best wachten tot de klachten weer terugkomen'...
Dat hoefde hij geen twee keer te zeggen, ik stond al buiten, doodsbang voor alles wat met prikken en snijden te maken heeft.
Afijn, eind van het liedje was dat ik toch echt onder het mes moest en dat de galblaas verwijderd werd... wat een verademing daarna...
Sterkte Theo. En de etentjes zijn voorbij, nu weer braaf gezond en minder toch?

Ik kan me indenken dat het heel demotiverend werkt zo Elhaz, maar niet opgeven hoor.
Het gaat je lukken, volhouden.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 16:06    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
ja dat ken ik ook. Bij mij ging het dan helemaal mis tijdens een vakantie in het noorden van Denemarken. Werd zwaar onder opiaten gebracht en zodra ik weer thuis was moest de galblaas eruit. Het was kort nadat ik binnen 9 maanden 43 kg was afgevallen. Ik hoorde later van de chirurg dat een snelle hoge afname graag galstenen als gevolg heeft.

Ben ook tevreden met het resultaat van de afgelopen week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 6:00    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een mooie resultaten al deze week! Goed bezig!!
Hier ging het een paar dagen minder goed. Heel slecht om precies te zijn. Ik was dan ook zo laf om mijn gewicht niet in te vullen afgelopen weer. Maar nu zit ik gelukkig al weer 3 dagen in het goede ritme en heb ook twee keer hardgelopen. Heb nog een beetje hoop op een groen vakje, maar dat moet nog blijken...

Nier- en galstenen zijn mij vreemd (gelukkig!!!) maar mijn man moest op de bruiloft van zijn broer naar het ziekenhuis vanwege een niersteen. Ik was toen niet gerust op een goede afloop, maar gelukkig heeft hij hem uitgeplast nadat hij morfine had gekregen. Ik snap de ellende daarom wel en hoop dat je er gauw vanaf bent, Theo!

Elhas - probeer niet te veel op de weegschaal te focussen. Je weet dat je vocht vasthoud. Dat is iets anders dan echt aankomen (= vet). Straks gaat het weer extra hard met gewichtsverlies!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 20:52    

Reageer met quote
Een plus 1,5 kg is het geworden. Dat is gelukkig wel 2,2 kg minder dan een week geleden maar het blijft een lelijk rood vakje...

Het ging wel de hele week goed en ik heb me keurig aan mijn schema gehouden. Ik zit nu in de auto op weg naar Münster. Daar blijven we een nachtje en we zullen de nodige terrasjes pakken. Een stuk Kuchen zal er wel bij zitten maar ik zal proberen met verstand te kiezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 10:10    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Sasa schreef:
Een stuk Kuchen zal er wel bij zitten maar ik zal proberen met verstand te kiezen!

Gewoon nemen wat er het lekkerst uit ziet, hoor: de rest komt thuis wel weer!

Hier is project catheter mislukt: gaf zo mogelijk nog meer ellende dan zonder ..., dus nu uitzitten maar en hopen dat er na de operatie toch nog iets van de zomer overblijft (...).

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 10:53    

Reageer met quote
tgjm schreef:
Hier is project catheter mislukt: gaf zo mogelijk nog meer ellende dan zonder ..., dus nu uitzitten maar en hopen dat er na de operatie toch nog iets van de zomer

Wat ellendig!! Is er al een datum gepland? Of val je onder de categorie Corona-uitstel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 11:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11