Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de zomer in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Dat dat zo lang duurt Ulrike, ik wist niet dat dat zo werkte.
Goed dat je gewoon stug doorgaat en je lichaam zo de tijd geeft terug te schakelen. Wat ben je al veel afgevallen zeg, echt super!

Hopelijk zijn je bloedwaarden goed, het schijnt toch wel een van de voordelen te zijn van koolhydraatarme diëten dat dat allemaal verbetert. Afvallen sowieso ook al natuurlijk. Over intermittent vasten wordt dat ook beweerd, dat hoop ik dan maar.

Succes ! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 7:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn broek zat zo lekker gisteren en mijn jas is wat losser. Het is nog niet superveel natuurlijk, maar ik merk die 5 kilo al wel aan mijn kleding.

Nu ben ik benieuwd he, na hoeveel kilo zijn jullie nieuwe kleren gaan kopen en/of stonden de oude niet meer leuk ongeveer? Ik heb echt geen idee en heb echt leuke blousjes etc hangen die ik nog wel ff wil dragen. Ik dacht ineens, als ik nu ga afvallen moet ik de leukste dingen eigenlijk veel dragen en niet bewaren voor iets bijzonderder dagen, want er komt hopelijk een moment dat ze te groot worden. Maar wanneer?

Bij hoeveel kilo was dat bij jullie?

Groetjes van Elhaz.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 7:33    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
De vuistregel schijnt te zijn, dat 5 kilo er af ongeveer overeenkomt met "een maatje minder", maar of je dat in het algemeen zo kunt stellen ...
Feit is natuurlijk wel, dat zo'n vijfje minder meteen al stukken lekkerder aanvoelt!

Kan zelf inmiddels nauwelijks wachten op de komende week, want vandaag voor het eerst sinds tijden weer in de dubbele cijfers belandt: hoera!
Jammer genoeg wel eters, komende vrijdag en die zijn van het type +2,5 kilo per etentje (....), dus nog even hard doorwerken geblazen voor het zo ver is ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 13:40    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
[quote="Elhaz"
Nu ben ik benieuwd he, na hoeveel kilo zijn jullie nieuwe kleren gaan kopen en/of stonden de oude niet meer leuk ongeveer?
.[/quote]
Nou, ik ben na ongeveer elke vijf kilo erbij nieuwe kleren gaan kopen omdat ik de oude niet meer aan kon....
Heb dus een behoorlijke kast vol met spul wat ik in omgekeerde richting weer kan gaan dragen Grap
Maar inderdaad, 4 á 5 kilo, ook een beetje afhankelijk van het soort kleding dat je draagt.
Heerlijk hoor dat je zo goed gaat.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 15:50    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
tgjm schreef:

Kan zelf inmiddels nauwelijks wachten op de komende week, want vandaag voor het eerst sinds tijden weer in de dubbele cijfers belandt: hoera!
Jammer genoeg wel eters, komende vrijdag en die zijn van het type +2,5 kilo per etentje (....), dus nog even hard doorwerken geblazen voor het zo ver is ....

Wow, petje af, wat ga jij goed momenteel....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 15:56    
Vrouw Weeggegevens   Roos1981
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ga dit sprintje meedoen en hierbij het "eet niet meer na 19 uur principe" uitvoeren.
Ik heb dit vroeger eens lange tijd gedaan en dit beviel mij prima en gaf mij een goed gewichtsverlies.
Het is een soort van 12 uur intermittent fasting dieet.
Het grote voordeel hierin bestaat eruit dat tijdens de nacht je lichaam dan vooral bezig is met energie opdoen i.p.v. energie te stoppen in het verteren van je laatst gegeten voeding. Dit had tot resultaat dat ik 's morgens veel fitter opstond en heel de dag meer energie had, wat mij ook minder hongergevoel gaf gedurende de dag en mij hielp bij het afvallen.
Laten we er terug eraan beginnen! Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 21:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik begrijp dat vijf kilo dus een goeie richtlijn is. Bedankt kobie en tgjm. Grappig je omgekeerde kledingwissel Kobie, ik kan me er iets bij voorstellen. Bij mij zat alles best krap de laatste tijd dus ik hoop dat ik t tot tien kilo red met wat ik nu heb hangen in de kast. Ik heb niets op twee broeken na wat te klein is nu.

Wauw tgjm, als een speer omlaag zeg. Dubbele cijfers is echt een mijlpaal!

Hey Roos1981, goed idee dat niet eten savonds. Ik doe het nu 16 uur en dat bevalt ook prima. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 22:51    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Roos1981 schreef:
Ik ga dit sprintje meedoen en hierbij het "eet niet meer na 19 uur principe" uitvoeren.
Ik heb dit vroeger eens lange tijd gedaan en dit beviel mij prima en gaf mij een goed gewichtsverlies.
Het is een soort van 12 uur intermittent fasting dieet.
Laten we er terug eraan beginnen! Yes! (nederlands=

Hoi Roos!
Van harte welkom op deze site en in dit sprintje! Je zit ook precies goed hier, heb je wellicht gezien, want we zijn nogal aan het babbelen over het I.F. principe.
Zelf neig ik wat naar 8 - 16 (met eten tussen 11 en 19), omdat het mij dan eigenlijk ook weinig moeite kost (want 'smorgens toch aan het sporten en 'savonds mooi een stok achter de deur om niet nog even stiekum (..) te gaan snoepen voor de buis / bij een boek / al lezend in bed / etcetera.
Maar 12-12 klinkt natuurlijk ook best aardig, hoewel: kom je dan met 8 uur slaap niet erg dicht bij wat je normaal al doet, of slaap jij wellicht een stuk korter? ...

Anyway: heel veel plezier hier en natuurlijk ook dito succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Roos1981

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi TGJM,

Inderdaad, dit komt al dicht bij wat ik normaal deed. Maar omdat dit nog gemakkelijk is om vol te houden vind ik dit ideaal voor mij. Alle kleine beetjes helpen hé. En 't is nog beter iets kleins doen dan niets doen. 't Is vooral om een stok achter de deur te hebben om 's avonds niet te laat te snacken voor de tv, al lezend, enz...

Nog veel succes iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Elhaz schreef:
...

Nu ben ik benieuwd he, na hoeveel kilo zijn jullie nieuwe kleren gaan kopen en/of stonden de oude niet meer leuk ongeveer? ...
Bij hoeveel kilo was dat bij jullie?

Groetjes van Elhaz.

Het gekke is dat ik nu meer als 20 kilo ben afgevallen, maar dat ik slechts voor rokken en broeken een maatje minder heb, Ik draag dus nog steeds vaak genoeg dezelfde maat XXL en slechts m.b.t. mijn broek inmiddels een Xl.
Ik vraag me dus af..... waar ben ik afgevallen, juist aan de buik zie ik het het minst. Snel voor de spiegel.... de benen, ik heb het meeste gewichtsverlies aan mijn benen geconstateerd. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 6:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11