Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de zomer in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   OCR
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn eerste kg is er af, al staat deze niet in het sprintje. Dan volgende week nog maar eentje Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 7:39    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
OCR schreef:
Mijn eerste kg is er af, al staat deze niet in het sprintje. Dan volgende week nog maar eentje Lachen

Goed plan, OCR!

Welkom weer wie ik nog niet had gezien: we zijn al met meer dan tijdens de voorganger!

Ik ga intussen, na een weekje pas op de plaats, proberen om Ulrike bij te benen, want die gaat als een speer. Zal mij benieuwen of dat een klein beetje wil gaan lukken ....

Spannende dag verder hier trouwens, want we hebben een nieuwe roeitrainer besteld: Concept2, model E. Dat wordt dan de opvolger van onze vorige, exact dezelfde, maar dan model C.
Niet dat daar nu echt iets mis mee was, maar zo'n super nieuw geval zou wel eens beter kunnen motiveren (niet bij mij, hoor: keurig 7,5 kilometer iedere ochtend, maar mijn wederhelft heeft wat opstartprobleempjes en .... wie weet! ....).
Gisteren "de oude" dus keurig gepoetst en in het rommelkamertje geparkeerd, want de nieuwe zou vandaag "tussen 8.00 u en 18.00 u" (ahum) worden bezorgd. Wordt in ieder geval na half een dus.

Spannend, spannend .....

En mocht iemand nog een verder prima roeiapparaat willen overnemen, dan kan die bij mij terecht, zoals je begrijpt ...

Okay jongens & meiden: nog even een keertje diep doorademen; goede voornemens nog even op een rijtje zetten en goed repeteren en PLONS: daar gaan we dan weer in deze race naar een lichtere zomer. Veel succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heb aan het begin van de week een halve zak Doritos gegeten..... na maanden! Dit is het resultaat. Ik moet waanzinnig veel vocht vasthouden, anders heb ik hier geen uitleg voor. Ik weet dat het lang duurt om weer in een ketose te komen, maar ik verlangde zooooo maar iets met koolhydraten wat knapperig is.
Ben nu weer een aantal dagen met mjn ketodieet bezig en voel me prima. Hopen dat het water er snel weer verdwijnt.... ik drink veel, want dat helpt me dan vaak.

Ben mega blij met wat ik tot nu toe heb bereikt en ben ook super gemotiveerd om de volgende 5 kg te tackelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 6:55    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik sluit me hier ook graag bij aan. Even kort en bondig: ik ben 51 jaar oud, probeer twee keer per week hard te lopen en op het moment ook nog eens af en toe een uur buiten te fietsen (dat is prettig voor mijn zere rug waar ik sinds een aantal weken wat probleempjes mee heb). Om af te vallen doe ik aan Intermitted Fasting. Een poosje geleden had ik al even een gezonde BMI bereikt maar heb de teugels weer laten varen. Nu dus weer even de schouders eronder zetten! Ik hoop dat we elkaar hier kunnen steunen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 21:32    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom, Sasa en veel succes en plezier hier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oei Ulrike.... niet alleen koolhydraten, maar ook hartstikke zout....
voordeel is dat de onsjes er ook wel weer snel af zullen gaan.

Ik heb een redelijke week achter de rug, het begin is er.
Nu doorzetten dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig hier weer twee goede dagen gehad. De weegschaal is in twee dagen om 2 kg gezakt, en daarvoor net zo hard omhoog gegaan. Voor een groen vakje moet er nog meer gebeuren. We zullen het zien! Ik ben weer begonnen om s morgens een eetplan te maken. Dat houd ik me er ook aan. na verloop van tijd word ik alleen makkelijk en doe dat niet meer, en laat het goede gedrag dan ook achterwege. Ik moet gewoon blijven schrijven, ook de foute dingen erbij zetten en elke dag dus evalueren. Zo simpel is het?!?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 23:10    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Ging niet best de laatste weken maar ga nu alweer 3 dagen goed. Zal proberen vaker te komen hier.

Iedereen succes en fijn weekend!

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 6:57    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaan alle alarmbellen inmiddels af. Door fysiek ellendig ongemak (ZEER irriterende blaasstenen) is mijn “trainingsvolume” in no time van 2 uur per dag naar NUL gecrashed, met als uiterst onplezierige consequentie dat mijn gewicht nu al dagen omhoog VLIEGT, zoals jullie morgen zullen gaan meebeleven.
Doe er nog alles aan vandaag (haha), maar het tij lijkt domweg niet te keren.
Het ENIGE pluspunt is het feit dat mij door het ziekenhuis werd gevraagd een vragenlijst in te vullen, wat mij in ieder geval het gevoel geeft ERGENS in een wachtrij te zijn beland.
Wat jofel is, want heel erg lang zie ik mij dit, ondanks alle toch redelijk forse pijnmedicatie, niet echt volhouden.

P.S.: Vanavond asperges+ham+eieren+aardappelen+boter .....
P.P.S.: Nu ook aan de opiaten -- mwah .......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Wat balen zeg tgjm, ik hoop dat je snel geholpen wordt. Hier kan je niet veel tegen doen zo. Sterkte ermee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 7:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11