Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de lente in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik hou van dit weer, nu in de vakantie weinig gelopen. Kinderen spelen elke dag buiten, en ik ben lekker bezig met de voorjaarsschoonmaak haha

Volgende week kunnen ze weer naar school, dus dan kan ik weer meer wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 10:48    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Ik hou van dit weer, nu in de vakantie weinig gelopen. Kinderen spelen elke dag buiten, en ik ben lekker bezig met de voorjaarsschoonmaak haha

Volgende week kunnen ze weer naar school, dus dan kan ik weer meer wandelen.

“Haha” kan ik, denkend aan een forse schoonmaak, niet heel erg plaatsen, maar verder niets mis mee hoor: ik zet mijn horloge altijd rustig op “andere training” als ik ga stofzuigen, of dweilen, of werken in de tuin. En zo.
... en dan krijg ik er verrassend veel calorieën voor.
Kortom: “faire le menage” is niets anders dan een stevige workout (en Apple zou dat ook als zodanig moeten erkennen, vanzelfsprekend).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
@Elhaz: wat doe je het goed! Erg blij

@Dini: kom op, juist in de lente sta je vaak sterk. Ik weet dat je het kunt. Yes! (nederlands=

@Alle: En ik zie ook anderen die het prima doen. Hoop dat het mooie weer velen van ons deze week iets extra beweging heeft opgeleverd en we veel groene vakjes zien.
Ik wens een ieder een fijn weekend en ja hoor, bij mij is het vandaag niet 'faire le menage', maar 'faire le menage au caravan'. Die moet helemaal in de zondagsstaat, want we gaan hem inruilen voor een andere met een separate badkamer (wat klinkt dit toch luxe, lol) ivm corona.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 feb 2021 5:06    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Een onsje eraf, niks erbij dus ik ben blij. Het ging ineens ook zo hard. Hopelijk volgende week mn streef voor deze sprint. Ik ga ervoor! Nog een weekje vijf uur eetraam per dag en even niet afwisselen.

Vakantie is afgelopen. Vooral in de kleutergroepen komen momenteel in vrij grote clusters besmettingen tevoorschijn in het land, dus ik kan niet zeggen dat ik ernaar uitkijk.

@ulricke veel plezier met je nieuwe caravan, een apart hokje erbij scheelt ritjes naar de washokken, slim!

Verder iedereen succes weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 8:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Erg blij Vanochtend een kilo bijna eraf, 106,5. Jammer dat ik gisteren al heb ingestuurd. Job van deze week is proberen dit vast te houden.

Waarom het nu wel ineens lukt ik weet het niet. Ik heb maanden en maanden rond hetzelfde gehangen. Ik geef mijn hormonen maar de schuld en ga er eens goed over nadenken Lach

Wat ook heel gek is, niemand zegt er iets over. Hebben jullie dat ook? Ben toch nu 11,5 kilo kwijt. Een paar vriendinnen en mijn ouders weten het wel en zeggen dat ze het knap vinden, maar ik hoor echt niets in de sfeer van je ziet er goed uit ofzo. Een collega met wie ik het erover had zei over een oudere foto die er hing van mijn klas en mij: ‘ja je ziet er hier anders uit, niet slechter, maar anders’. Ik vrees eigenlijk dat komt omdat ik in de overgang zit en de eerste rimpels zich beginnen af te tekenen. Mag ook wel ik ben 51. Het valt nog reuze mee. Maar misschien denken ze gewoon dat ik een oud hoofd krijg haha en zeggen ze daarom niks. Of willen ze niets lulligs zeggen over mijn dikkere ik omdat ze denken dat het er allemaal weer aanzit over een paar maanden. Wie zal het zeggen, misschien is het juist lief bedoeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 8:56    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nergens aan storen hoor, Elhaz: je gaat als een trein en vooral lekker houden zo!

Ook aan deze kant weinig te klagen, momenteel. Sinds mei vorig jaar weer eens ruim 15 kilo omlaag en gisteren voor het eerst sinds een jaar of vijf weer onder de 90.
Overigens curieus beeld als je naar mijn grafiekje kijkt: ik ben een vijfjaarsjojo, waarbij wel de toppen steeds een kilo of vijf lager komen te liggen (da’s in ieder geval iets ...), maar de minima steeds tussen de 87 en de 90.
.... en dan vrolijk weer terug omhoog ....

Nu eens serieus proberen om mij die gewoonte stevig af te leren.
... en de weg naar de 85 in zien te slaan ...

Nu had ik voor het eerste stuk van deze laatste “downhill” een perfect voorbeeld, dus, Ulrike: dat kan ik nog wel een keer gebruiken! Dus ook gewoon zo doorgaan svp!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 12:09    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
je gaat super tgjm!

Helaas een rood vakje. Maar goed, ik ga gewoon door, ben nog steeds gemotiveerd en voel me nog steeds super.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 12:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je @Theo, jij gaat trouwens altijd als een speer lijkt wel. Inderdaad een soort vijfjaarsbeweging bij jou, maar dat het steeds lager blijft is heel positief. Dat is bij mij juist andersom geweest altijd. Hopelijk heb ik nu de manier om dat beter te reguleren gevonden.

De weeg viel niet tegen, heb het vastgehouden en nog een paar onsjes extra zelfs. Hopelijk gaat het bij jullie ook lekker. Straks weer mijn vaste riedel: even rondhopsen met Lucinda, een stukje lopen en volhouden tot 14.00 met niet eten. Vanmiddag maakt mijn man scones, dus daar kijk ik naar uit Lach

Goeie weeg iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier moet de nonsens er weer even uit... heb echt even een dip en vindt t herpakken heel lastig.
Even mezelf een schop onder de kont en weer schrijven.. dat helpt me echt. Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 18:45    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Esser schreef:
Hier moet de nonsens er weer even uit... heb echt even een dip en vindt t herpakken heel lastig.
Even mezelf een schop onder de kont en weer schrijven.. dat helpt me echt. Schaam Schaam

Hallooooo: je gaat gewoon hardstikke lekker, hoor!!

Gewoon zo doorgaan & niets aan de hand!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 19:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 9 van 12