Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de lente in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vol goede moed weer door Esser, snelle kilo's gaan er vaak snel weer af heb ik horen zeggen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
We zullen het zien,, ik ga er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 22:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, nadat ik dus 2 weken mijn gewicht op en neer zag gaan, zag ik deze week weer een daling en kon ik vandaag een mooi groen vakje invullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 15:46    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Vanochtend was daar dan eindelijk de zeven voor de komma. Zal wel weer een momentopname zijn, maar ik heb m gezien, haha.

Ben lekker bezig, doe wat meer krachttraining en hoop dat het doorzet naar het behalen van mijn doel voor deze sprint.

Mijn plannen deze dag aangepast want aan het wachten op de uitslag van een leerling. Zolang ik die niet heb ga ik niet bij mijn kwetsbare schoonouders op bezoek. Hopelijk is het loos alarm, anders moet ik mijn vakantie in quarantaine. Moet er niet aan denken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 15:36    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Zo te lezen zit bij de meesten de motivatie er nog goed in.
Ik heb een goede week achter de rug, maar één avond hebben de geroosterde pecannoten me gevonden. Oeps!
Geeft niets, we gaan vrolijk gezond door. Zoals altijd ga ik om de week op de weegschaal anders ben ik te obsessief bezig met mijn gewicht. Hoop dat ik aanstaande zaterdag weer wat eraf heb.
Erg blij Erg blij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 7:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ladieda...ik dans hier even een vrolijk rondje. Waarschijnlijk gaat het weer omhoog en er dan langzaam nog een keer vanaf, zoals bijna altijd, maar hij staat er nu hoor. De zeven Lach dus ik geniet er even van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 8:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Super Elhaz!!

Zo, ondanks dat ik dit weekend wat meer heb gegeten dan normaal (vooral gistermiddag kreeg ik een vreetbui..), toch vanmorgen 100 gram minder dan vrijdag. Aankomende week weer netjes doen, ook omdat ik deze week wat minder kan bewegen (normaal wandel ik 1 a 1,5 uur maar nu de kinderen vakantie hebben lukt dat niet).
Straks wel even weer een workout doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 13:38    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Elhaz schreef:
Ladieda...ik dans hier even een vrolijk rondje. Waarschijnlijk gaat het weer omhoog en er dan langzaam nog een keer vanaf, zoals bijna altijd, maar hij staat er nu hoor. De zeven Lach dus ik geniet er even van.

Formidabel!!

En nu vasthouden, hoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 17:48    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier met het mooie weer de eerste bbqs met wijntjes al gehad (gewoon thuis hoor) nu weer een nette strengere week voor de boeg. Vanavond de kids lopend ophalen en daarna nog sporten.. ben wel blij het het mooie weer.. lekker buiten bezig zijn..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2021 7:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Esser schreef:
Hier met het mooie weer de eerste bbqs met wijntjes al gehad (gewoon thuis hoor) nu weer een nette strengere week voor de boeg. Vanavond de kids lopend ophalen en daarna nog sporten.. ben wel blij het het mooie weer.. lekker buiten bezig zijn..

Echt he, het is heerlijk buiten. Vandaag naar het strand gegaan eventjes. Gepicknickt en schelpen gezocht. Altijd leuk Lach Voor je het weet zijn de 10.000 stappen er alweer. Gaat een stuk makkelijker dan als het de hele dag giet buiten Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 19:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 8 van 12