Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de lente in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Josephine schreef:
Nog gefeliciteerd met je zoon, Crazymoon. Hoe oud is hij geworden?
Vonden de kinderen het fijn, dat ze weer naar school mochten?
Ik vond vroeger school ook altijd leuk.
Trouwens, ik vind het nog leuk. Ik zit nu anderhalf jaar weer op Franse les en ik baal ervan, dat het vanwege Corona niet door kan gaan.
Daarom kijk ik maar naar een Franse serie op Netflix. Lupin.
En wat denk je, het houdt gewoon op, midden in een spannend verhaal.

Hij is 9 jaar geworden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Gefeliciteerd CrazyMoon met je zoon Lach ja dat kan niet zonder taart bij de verjaardag van een negenjarige, lekker van genieten en morgen is er weer een dag.

@Josephine. Lupin, die serie is me aangeraden door een collega. Stopt ie zomaar? Of komt er nog een nieuw seizoen aan, ze zei dat hij heel leuk is. Ik wil ernaargaan kijken, maar een einde of uitzicht op een volgend seizoen vind ik wel een must. Ben nu voor de tweede keer de ITcrowd aan het kijken, ik hou van die Engelse humor:D

Vandaag mijn stoepje heel fanatiek schoongeveegd, wat me 2000 stappen opleverde. De helft besneeuwd gelaten voor alle kinderen die op de slee voorbij komen glijden. Ze vinden het zo geweldig! Zo is hopelijk iedereen tevreden. Het was best lekker buiten.
Verder eerlijk gezegd te weinig bewogen. Straks tijdens de IT crowd en als de avondklok is ingegaan kan ik lekker gaan stappen voor de tv, dan loopt er toch niemand meer langs haha.

Ik merk dat het de laatste dagen best wel goed lukt niet meer dan drie keer op een dag iets te eten. Vandaag en gisteren zelfs maar twee keer, lunch en diner en dat was het. Ik weet niet waarom dat nu wel lukt, ik ben er in ieder geval blij mee. Kortom ik doe goed mijn best. Succes allemaal weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 20:38    
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ulrike, Zweedse series zijn ook goed. Vooral de detectives. Ik heb net de Sandhamn morden gekeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 21:30    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
@Elhaz, de serie Lupin is echt heel leuk, maar ze hebben maar 5 afleveringen op Netflix gezet. Er komen meer afleveringen, stond er als laatste, maar wanneer?

@CrazyMoon, leuke leeftijd, 9 jaar. Dan kun je al serieuze gesprekken voeren. Mijn kleinzoon is 10. Ik geniet altijd veel van hem. Ik heb vanaf zijn 1e jaar elke maandag op hem gepast. Helaas nu vanwege Corona is daar een eind aangekomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 21:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, heerlijk leeftijd, begint al lekker op zijn oudere broer en zus te lijken die pubers zijn haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 20:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ook deze week gaat mijn gewicht nog op en neer en gelukkig de laatste 2 dagen een langzame daling maar helaas niet genoeg voor een groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 feb 2021 11:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ha, was vandaag mijn weegdag dan had ik een klein groen vakje Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Alweer een aantal dagen verder.. en qua eten echt niet goed:
Mijn excuus: verjaardag over 4 dagen verspreid en vandaag nog valentijnsdiner van mijn man. Morgen echt balansdag en sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 19:12    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Esser schreef:
Alweer een aantal dagen verder.. en qua eten echt niet goed:
Mijn excuus: verjaardag over 4 dagen verspreid en vandaag nog valentijnsdiner van mijn man. Morgen echt balansdag en sporten.

Zonder twijfel de ideale manier om vlijtige afslankideetjes stevig te frustreren, dat verjaardagenuitsmeren (....), maar ja: wat moet een mens, nietwaar? Maar met 50 goede vrienden en de huidige bezoekvoorschriften staat dat meteen garant voor forse aantallen Coronakilootjes — ik vroeg mij al bijna af waar die dingen vandaan kwamen ...
Maar vooral niet wanhopen: over een jaar is alles vast weer heel veel prettiger.
Trouwens: je bent dit sprintje voortvarend begonnen, dus enige buffer is er wel opgebouwd. En met dat sporten moet het toch wel probleemloos goed gaan komen.
Overigens nog van harte gefeliciteerd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Thnx tgjm!!
ja ben vandaag 1,1 kg zwaarder dan vorige week.. hopelijk het meeste vocht.
Heb mijn weegdag ook iets opgeschoven ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 8:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 7 van 12