Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de lente in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn silmar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 14:58    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe graag met jullie mee. Sinds vorige week maandag weer knop om gezet en het gaat goed. Nu volhouden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 20:37    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Doe ook graag met jullie mee, ben sinds vorige week weer goed in actie. Eerst maar weer richting de 95.. Vrijdag is mijn weegda, als ik moet werken schuif ik naar de beste optie Lach

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 13:30    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat jullie meedoen!

Morgen weer mijn weegdag, maar ik weet al dat er weer iets af is. Vanaf vandaag ben ik ook Myfitnesspal weer aan het invullen. Ik was benieuwd hoeveel ik koolhydraten en calorieën ik op een dag binnen krijg en of ik het netjes doe Lach en dat gaat goed. Vind het wel lastig hoe ik iets moet berekenen als ik voor meer personen wat ga maken zoals pastasaus of zoals zaterdag hachee.

Ik weet alleen dat ik meer moet bewegen, maar met 3 kinderen thuis is dat overdag gewoon lastig. Éen zoon moet ik helpen met zijn schoolwerk (groep 5), de andere heel soms (groep 8 ). Oudste (2e klas) doet het allemaal zelf.

Ik heb net onze slaapkamer opgeruimd, en ik wil eens kijken of ik tijdens hun pauze in de ochtend (mogen ze even iets voor hunzelf doen) dat ik dan een half uurtje een fitnessblender lesje ga doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 16:37    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ik in 9 maanden 7 kilo ben aangekomen. Ik geef Corona de schuld, maar eigenlijk ben ik het zelf. De knop moet om, maar waar zit de knop?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 17:27    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Josephine, ik zwijg.. kan corona niet de schuld geven, wel andere stress, maar nu weer de goede kant op! Snel eraan is snel eraf toch?

Ik ga geen kcal meer tellen, ga lekker bewegen en verstandiger eten, dat kan ik volhouden.

CrazyMoon, lijkt me niet makkelijk met de kinderen thuis.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb vanmiddag weer anderhalf uur gewandeld. Het was heel koud, maar ik was warm gekleed.
Vanavond erwtensoep gegeten..
Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 18:26    
Vrouw Weeggegevens   Emmeke
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ik doe ook mee!
Ook in coronatijd zo’n 7 kg aangekomen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jan 2021 0:22    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Hier gaat het moeizaam. Ik houd me de afgelopen tijd wel aan mijn planning en snoep niet, maar ik zit de hele dag op school met de ramen open en winterjas aan en geef fysieke les. Ik krijg het niet meer warm van binnen en heb dan ook mijn kcal nodig. Ik ben blij dat ik mijn gewicht houd en niet aan kom.

Er speelt heel veel en ik ben mega druk, waardoor beweging ook minder is geworden. Val 's avonds heel vroeg in bed omdat ik al op de bank in slaap val , maar door alles om me heen slaap ik slecht. Wordt vaak midden in de nacht wakker en lig te piekeren en ga dan lezen, werken e.d.
Dat alles laat zien dat ik uit mijn evenwicht ben en dat helpt niet bij het afvallen. Heb dan ook een niet te hoog doel voor deze sprint ingevuld. Theo, Dini en Josephine en natuurlijk alle anderen .... zet hem op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 jan 2021 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Emmeke

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ik zie nu dat de helft van mijn bericht weg is gevallen....
Maar ik vind het ook moeilijk nu. Meer binnen gezeten en minder bewogen. En overdag ook veel met thuisonderwijs bezig, dus bewegen is dan lastig. Dat probeer ik dan toch maar ‘s ochtends of ‘s avonds.
Maar het belangrijkste is toch wel dat ik simpelweg te veel gesnoept heb. Schaam Schaam
Maar nu moet dat maar eens afgelopen zijn en ga ik ervoor.
Fijn weekend! En veel succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jan 2021 9:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 2 van 12