Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

No nonsens de hele zomer afvallen!

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
"No nonsens" nummer zoveel: lekker met z'n allen dumpen, die Onsjes (== heel onvriendelijke creaturen die vaak onuitgenodigd langskomen en dan, ja natuurlijk, ook nog eens veel te lang blijven plakken ...), met de mededeling "En je komt er trouwens niet meer in ook, dat je het weet!".

Bijkomend motto: "Wij zijn GEEN kliko!"
(Wil degene die dat heeft verzonnen zich even melden: GOUD waard!)

Verder alles vrij hier, qua methode en zo, maar wel regelmatig bijhouden, de vorderingen en heel graag ook wat babbelen, als het zo uitkomt.

Veel plezier & succes weer allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2021 11:19    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe hier graag aan mee.
Ik hoop voor mijn vakantie onder de 100 te komen.
Ik ga in week 38 op vakantie dus dit sprintje kan nog net voor die tijd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2021 15:50    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jolanda!

Van harte welkom hier en veel succes met doorgaan waarmee je al heel succesvol bezig bent! Eigenlijk gewoon blijven doen wat je al doet, dus.

Zelf zit ik ook op het "gezond eten en bewegen" spoor, zij het een beetje extreem wat bewegen betreft (gemiddeld zo'n 3 uur per dag, iedere dag) en "wat minder uitgesproken" waar het gezond eten betreft (ofwel: lekker snoepen en drinken en zo moet maar kunnen, hoor, als je iedere dag boven de 1600 "aktieve calorieen" zit) ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2021 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Ik doe graag mee, met een bescheiden doel, want heel snel ga ik niet. Maar een kilo zou alweer heel mooi zijn.

Laatst bij de dokter geweest ivm overspannen, ik bleek een enorm hoge bloeddruk te hebben (inmiddels weer gezakt tot gezond na ziekmelden) en mijn bloedwaarden laten checken. Die waren goed en zelfs beter dan de laatste keer een paar jaar geleden, dus dat gaf in ieder geval een lekkere boost. Ik eet binnen vijf uur per dag, soms zes, heel soms iets korter, en vooral onbewerkt. Wandel dagelijks met mijn fitbit en sinds deze week doe ik een training meditatie om mijn cortisol etc. naar beneden te krijgen. Wie weet helpt dat met afvallen ook, ik hoop het echt!

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2021 10:50    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi weer Elhaz!

Welkom hier en beterschap en fijne vakantie en veel succes!

Ik had afgelopen week mijn laatste "bijspijkerlesje" op mijn oude school in Delft. Nu fingers crossed voor de toetsweek! (wiskunde is morgen, in v4 en v5)
Resteert, wat school betreft, alleen nog het eindejaarsetentje van het "153-" team van pensionado's (van die oude goggomobieltjes die surveilleren bij inhaaltoetsen, altijd in lokaal 153) en dat wordt vast heel gezellig.
De lesjes waren wel leuker, natuurlijk: je bent weer met je oude vak bezig en de kindertjes vinden het geweldig dat de school dat aanbiedt.

Nu fingers crossed dat volgend jaar alles weer normaal is, maar zou er bepaald niet rouwig om zijn als het "bijspijkeren" nog een tijdje door zou gaan.

We gaan het zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2021 12:39    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
geniet allebei maar van jullie vakantie Lach Ik ga hierna wel( lol)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2021 20:02    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
…. Wij gaan in september pas weg, hoor: veel te leuk weer hier, in de zomer! …

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2021 21:06    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee ik wil heel graag in sept in de 70tig wegen. Dan moet ik hard gaan werken. Het plan is zwemmen, wandelen en ik heb net een coole kortings bon gekocht 8 weken onbeperkt sporten voor 25 euro. Dus die wil ik binnenkort activeren. En natuurlijk gezond eten met hier en daar iets slecht.
Groetjes Felicia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jun 2021 11:11    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Hoi, ik doe ook graag mee! Ik zit net weer onder de 100 kilo en wil daar nu eens voor altijd onder blijven en wil er nog minstens 15 kilo af uiteindelijk. Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Natuurlijk doe ik weer mee.
En dit keer gaat het me lukken, (bijna) zeker weten....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jul 2021 13:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3