Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe voordeur (lager begincijfer van gewicht)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   saaar
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: ww propoints

Reageer met quote
WIEHOE!!!
-1.1kg
cheerleader

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2011 8:12    
Vrouw Weeggegevens   kippetje37
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
gefeliciteerd ilse! dat is even een flinke sprong geweest deze week!

succes allemaal dames voor het weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2011 10:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vrijdag was weer een beste dag. Ik heb me tot en met het diner me netjes aan mijn eetplan gehouden. Maar een avondje op de bank voor de tv was wel een diepte puntje. Ik had lekkere Japanse mix gekocht en dat had ik beter niet kunnen doen. Ik had geen idee hoeveel calorieën hier in zaten! ik heb wel 500 kcal naar binnen zitten te werken. Ik dacht altijd dat dat wel een goede keuze was....dus niet! Die komen er bij dus niet meer in! Ik kan beter kiezen voor een pakje toastjes met een smaakje, vind ik ook lekker. Weer een leerzame avond dus.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 nov 2011 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
En weer maar 3 ons eraf. Ik baal hier wel van, want ik wil zo graag goed afvallen. Op de sportschool zei iemand tegen mij dat het voor kan komen dat je op een plateau staat. Dat had hij ook (hij deed prodimed), maar dat ik gewoon door moet gaan, dan moet het goed komen. Wel ga ik gewoon door met mijn dieet en sporten, ik ben nog steeds positief ingesteld dat het goed gaat komen!

Straks weer kickfun, dat is altijd leuk om te doen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 nov 2011 10:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een uurtje Boby Pump gedaan. Gedurende de dag is de spierpijn met grote mate toegenomen, vanavond maar even zumba overslaan, kan amper lopen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 20:16    
Vrouw Weeggegevens   sajel
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zie dat dit de laatste week van dit sprintje is, ook zie ik dat er heel veel mensen al weken hun gewicht niet ingevuld hebben.
Jammer hoor als zo'n sprintje zo doodbloed!
Nou hier gaat het eigenlijk helemaal goed! Ben lekker gezond aan het eten en lekker bewegen.
Mijn laatste vakje moet wel groen gaan worden en dan ben ik wel tevreden, mijn vakantie zat in dit sprintje en daarna kon ik moeilijk in mijn ritme komen, maar nu gaat het weer helemaal goed en ga ik er weer voor. Allemaal heel veel succes met de rest van jullie afvalstrijd en wie weet tot ziens in andere sprintjes Lach

Groetjes Sajel

mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 14:31    
Vrouw Weeggegevens   kippetje37
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hier al 3 dagen een flinke dip, ik kan er nog niet uitkomen. ik heb al een hele zak chips en 2 dozen drop op gisteren en eergisteren dat is toch gewoon erg... vanochtend naar de dietiste geweest en ik moet nu echt de draad weer oppakken want zo gaat het snel de verkeerde kant op. ik merk dat ik toch slecht met stress om kan gaan dat koppel ik dan toch weer gelijk aan lekker eten... ik weet dat het niet moet maar kan de knop nog niet omzetten...
vanaf morgen moet en zal het echt weer gaan lukken!
succes allemaal dames ik hoop dat het bij jullie wel goed gaat en goed blijft gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 13:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oei!
Vanavond bij mijn ouders blijven eten... en dat past eigenlijk niet bij mijn eetplan. De bedoeling was roerbak groente en saus met kipfilet en noedels.... maar het werd kip, patat, salade en bruine bonen.
Ik denk dat ik dat morgen wel merk op de weegschaal. Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Ik sluit dit sprintje af met én mijn nieuwe voordeur én met deze week een geweldig resultaat van -2.8! Erg blij Nog maar 5 kilo en dan heb ik weer een nieuwe voordeur, geweldig. Ik voel me super en blij. Dag meiden, we komen elkaar wel weer ergens tegen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 nov 2011 14:02    
Vrouw Weeggegevens   sajel
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik eindig mijn sprintje in het groen en ben daar blij mee. Zit op mijn laagste gewicht tot nu toe en de vakantiekilo's zijn er weer af. Nu lekker verder afvallen richting de 70!

mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 nov 2011 22:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Volgende
Pagina 28 van 29