Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe uitdaging

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gemma77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: suikervrij, natuurlijke produkten en meer bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Gemma en ik ben een poos niet op deze site geweest. In juni 2010 woog ik een kleine 125 kilo en ik ben destijds in anderhalf jaar tijd zo'n 70 kilo afgevallen. Ik was zo trots toen ik 64 kilo woog! Het lukte me om dit gewicht een jaar vast te houden, maar toen ben ik flink gaan jojoen en helaas langzaam aan weer zwaarder geworden. Nu, 5 jaar later, weeg ik 97 kilo en dat ik veel te zwaar. Ik baal erg van mezelf en ervaar veel lichamelijke klachten door mijn overgewicht: pijnlijke gewrichten, kortademigheid en geen conditie. Ik merk dat ik er ook humeurig van wordt. Ik wil absoluut niet boven de 100 kilo komen en dus heb ik in overleg met de huisarts een plan bedacht om af te vallen door meer te bewegen en bewust te eten. Voor een steuntje in de rug ga ik beginnen met maaltijdvervangers en geleidelijk aan overgaan naar gezonde en evenwichtige maaltijden. Over 2 maanden moeten de maaltijdvervangers helemaal verdwenen zijn uit mijn dieet. Komende start ik met mijn dieet. Bovendien heb ik dan ook een intakegesprek bij de sportschool zodat ik lichamelijk ook fit word.

Ik vind het spannend, maar heb er veel zin in!

Oh ja, ik ben huismoeder en woon samen met mijn vriend, 2 puberdochters van 15 en 12 jaar en een zoon van net 11 geworden in Aalten in de Achterhoek.

Groet, Gemma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mrt 2017 14:31    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom back Gemma
altijd jammer als je weer aankomt maar heel goed dat je het weer aanpakt
strak plan hoor,ik wens je veel succes

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 mrt 2017 17:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1