Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Nieuwe ronde...............

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   rode vamp
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: mieke kosters

Reageer met quote
Hallo,

Ben lang niet geweest, laatste weeggegevens zijn van 24 oktober 2014. Nu toch weer hier, helaas bijna 7kg zwaarder. Wil er weer voor gaan, niet omdat de zomer er aan komt hoewel dat wel mooi meegenomen is maar gewoon omdat het goed is voor me. Om me lekker en zekerder te voelen met mijn eigen lichaam maar ook zeker voor mijn gezondheid.

Ben Mariel, 44jr, moeder van 2 schatjes van kinderen (oudste woont niet meer bij mij thuis vanwege beperking, jongste ook licht beperkt woont wel bij mij), heb een lieve hond waar ik dagelijks 1 tot 2 uur mee wandel, werk op dit moment niet, heb zelf meerdere aandoeningen waaronder slaapapneu en artrose in mijn rechterhand. Ben gelukkig met wat ik heb, ondanks alle gedoe, heb een positieve instelling Lach Mijn hobby's zijn lezen, wandelen, koken.

De extra kilo's wil ik er heel graag af, in een rustig tempo. Bewust eten vlgs plan van Mieke Kosters en wil daarbij het Weight Watchers flexipoints plan gebruiken ter ondersteuning.

Heks

What does not kill you makes you stronger / Gedachten worden dingen / Het komt goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2016 10:03    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hey meis, welkom terug! Ik heb je boekje even opgehaald, je kunt er zo weer in verdergaan. De link staat in je profiel.
Een nieuw mag ook natuurlijk als je dat liever doet.
Zet 'm op!

Odette, Ellen,
Dini, Karin

Succes,
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2016 12:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Kaatje

Ga er dit keer voor, ben iets minder streng om het ook leuk te houden voor mezelf. Eindelijk iets meer denken aan mezelf.

Liefst begin ik gewoon opnieuw, dan kan ik verder met wat ik vandaag geschreven heb toch? Moet er echt even weer in komen hoe alles hier werkt. Mocht ik vragen hebben dan hoor je van me

What does not kill you makes you stronger / Gedachten worden dingen / Het komt goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2016 13:14    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Prima meis, ik heb je boekje gesloten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2016 15:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel! Zie nu net dat mijn ticker niet op juiste gericht staat. ....Ticker staat op 81, .... Vanochtend stond mijn gewicht op 87,9. Kun je dit aanpassen of komt dit miv de nieuwe week vanzelf?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2016 23:29    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Je ticker staat op 87,9 dat is wat je vandaag hebt doorgegeven. Als je het zelf niet ziet kun je even je scherm refreshen (Ctrl+R)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2016 23:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1