Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Nieuwe poging

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ukkepuk84
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond en bewust eten

Reageer met quote
Ik ben Ukkepuk84 en kom uit de buurt van Nijmegen. Ik ben nooit superslank geweest, maar na 2 prachtige kinderen, PTSS en een depressie ben ik nog nooit zo ver van mijn streefgewicht geweest als nu.

Inmiddels zit ik een stuk beter in mijn vel. Ben bezig met een omscholing en ik voel me zo ontzettend op mijn plek op mijn nieuwe werkplek.

Vandaag dan maar gestart met een nieuwe poging tot afvallen. Ik baal de laatste tijd steeds meer van mijn lijf en daar wil ik iets aan doen. Ik ben minstens 20 kilo te zwaar, maar door gezonder te eten en meer te bewegen, hoop ik daar iets in te veranderen.

Ik eet al een stuk gezonder dan voorheen, maar helaas blijkt het toch erg moeilijk om 's avonds op de bank niet te snacken.

Maargoed, genoeg van de negativiteit en op naar de positieve veranderingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Ukkepuk, van harte welkom bij de weegclub.
goed dat je de stap hebt gezet om gezonder te gaan eten en meer te bewegen...het is even doorzetten maar als je eenmaal een goed ritme hebt voelt het goed

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Ukkepuk84

Dieet: Gezond en bewust eten

Reageer met quote
Nou, in deze eerste week een erg mooie start gemaakt, al zeg ik het zelf. Ik heb er vooral op gelet dat ik genoeg drink (dat is een dingetje) en daardoor heb ik ook minder trek in ongezonde dingen.

Daarnaast heb ik afgelopen weekend ook een wandeltocht van 30km gedaan en op de andere dagen ook veel gewandeld. Al met al dus een mooie start. Deze week gaan we weer lekker verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 9:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1