Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met stok achter de deur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Ik ben gisteren een dagje uit geweest naar de zandsculpturen in Garderen.
Wat mooi, wat knap dat mensen zoiets maken kunnen.
Heb s'middags patat gegeten en een kroket en cassis.
Sávonds was de bedoeling dat ik mijn smootie zou nemen maar had er op de 1 of andere manier niet zoveel zin in, het is soep geworden, en tja toen s avonds op de bank kon ik het niet laten om een halve zak chips leeg te eten. Rollende ogen dus voor mij een min puntje.
Maar vandaag ga ik weer mijn best doen.
Voorlopig geen uitjes meer maar gewoon mijn dagelijkse bezigheden.
Komt goed.

Indrukwekkend die sculpturen!

That's the spirit! Gewoon weer je best doen.

Ik weet niet hoe dat bij jou is maar wanneer ik junkfood neem zoals patat, dan heb ik daarna geen zin meer in 'gezond' eten. Het brein wil blijkbaar dan dóórgaan met dingen die heel vet, heel zout en/of heel zoet zijn....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik weet niet hoe dat bij jou is maar wanneer ik junkfood neem zoals patat, dan heb ik daarna geen zin meer in 'gezond' eten. Het brein wil blijkbaar dan dóórgaan met dingen die heel vet, heel zout en/of heel zoet zijn....[/quote]

Zo is dat met mij helaas ook altijd zo.

Maar gisteravond is het gelukt om niets meer te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 8:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Zo is dat met mij helaas ook altijd zo.

Maar gisteravond is het gelukt om niets meer te eten.

Mooi dat het gelukt is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 9:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren bij mij ook weer goed gegaan: geen suiker noch bloem gegeten, 's avonds na het avondeten niets meer genomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 9:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
ja, ik kook ook vaak voor 2 dagen tegelijk. Zoals die spinazieschotel voor morgen. Hebben we volgende week ook nog.
Vandaag al vanaf opstaan hoofdp ijn,maar toch een heel goede dag. Ontbeten met 2 bruine boterhammen, een glas melk en een kop thee. Daarna brood gesmeerd voor naar werk. 3 bruine broodjes met kipfilet en rucola en voor de koffiepauze yoghurt met aalbesjes.

Goed gedaan met het ontbij en de lunch! Hoe bevalt het je om het zo te doen? Ervaar je de voordelen ervan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik dacht dat ik op de zandsculpturen gereageert had. Blijkbaar niet. Zo indrukwekkend. Ik ben er een aantal jaar geleden geweest. Echt heel knap hoe dat allemaal gemaakt wordt.

ja, vet is echt verslavend, hè? Daarna is het zo moeilijk om weer in het gareel te komen. Hoewel ik soms, als ik te veel patat gegeten heb, graag even een kiwi of een stukje komkommer pak omdat het dan wat minder zwaar op de maag ligt.

Ik weet nog niet hoe het bevalt. Ik heb 's morgen en 's avonds als ik thuis kom een knorrende maag en dat voelt wel goed. Maar verder moet ik nog te hard vechten om ervan te kunnen genieten.

Pff, wat een gekkenhuis is het op werk. Iedereen moet weer thuis gaan werken, dus iedereen is weer volop aan het shoppen. En wij staan met 6 man minder, 3 op vakantie 3 aan het revalideren na een operatie. Dus ik heb kassa en deurbeleid tegelijk, terwijl ik half met mijn rug naar de deur sta. We mogen 100 mensen tegelijk binnen en de winkel is regelmatig bijna vol. Waar komen al die mensen vandaan, waarom vind iedereen het ineens nodig om massaal met het hele gezin een uur te gaan rondwandelen in de winkel om vervolgens met 1 zakje theelichtjes bij de kassa te komen? Ik snap het niet en ik zal het nooit snappen. Zo was het in het voorjaar ook. Zwaar vermoeiend is het. En als dit even zo door gaat, krijgen we net als in het voorjaar weer 5 dagen in de week vracht om de winkel vol te houden. Kunnen we weer in de avond gaan overwerken.
Sorry, even wat werkfrustratiees. Die vermoeidheid helpt niet mee om sterk te blijven. Dat word dus nog zwaarder straks.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 19:54    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oh, helemaal vergeten op te schrijven. Ik heb ontbeten met brinta en geluncht met 2 broodjes kipfilet en een croisantje. Ik was te laat om nog brood te smeren dus heb een pakje vleeswaren in mijn tas gegooit en bij de bakker even snel die broodjes gekocht. Vandaar dat croisantje. Maar toch wel beleg op brood dus doel geslaagt.
Wel jammer was, dat ik tussendoor flink wat gesnoept heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 20:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Poeh lijkt me inderdaad vermoeiend en frustrerend, de situatie op je werk.
Misschien dat mensen veel gaan shoppen als een soort tegenwicht tegen de angst of zo? Om alles even te vergeten. Geen idee.

Mooi dat je je toch aan je doelen houdt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 20:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren is het weer gelukt; geen suiker noch bloem gegeten en na het avondeten niets meer gegeten.

Ik hoor graag van jullie hoe het gaat met je doelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Cavia ik snap jouw frustratie als het om winkelend publiek gaat. Rollende ogen
Onze dochter klaagt er ook over hoe mensen soms gewoon azociaal tegen medewerkers kunnen doen.
Mensen sporen gewoon niet, vooral als je dan ook nog een handvol kinderen mee gaat nemen. Rollende ogen
Rekening houden met een ander is dan echt moeilijk schijnbaar.en ook vriendelijk blijven is dan echt moeilijk denk ik.

ja die sculpturen zijn echt mooi he en ontzettend knap dat iemand zoiets moois kan maken.

Kordiya ik vind het zo ontzettend goed van jou dat het zo goed gaat ondanks dat je het moeilijk had.

Bij mij gaat het vandaag tot nu toe echt goed.
Nog niet 1 dingetje gegeten wat niet gepland stond, nu de avond nog. Rollende ogen maar goed ik probeer het dan "gewoon" te stoppen met een kop heerlijke zoethout thee.

Fijne avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 18:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16