Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met stok achter de deur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed idee, maar ik hoef geen variatie. Ik lust alleen naturel en paprika. Mijn man lust wel meer, maar mijn 2 smaken zijn ver in de minderheid in zo'n zak, dus het is niet practisch

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 15:39    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Cavia schreef:

Het is zaterdag dus mijn man is thuis. Geen gevecht dus voor mij om normaal te moeten ontbijten. Vreemd eigenlijk, dat ik er niet eens trek in heb als we samen ontbijten. Dus gewoon een broodje met hagelslag als ontbijt.
Ik heb nog iets aangepakt. Normaal drinken we elke avond 1 of 2 glazen cola of fanta. Die heb ik voor mezelf nu vervangen door spa rood met een vleugje citroen of framboos. Daar zit helemaal niets in. 0 calorieën, 0 suiker. In het weekend mag ik wel een glaasje fris van mezelf. En de chips die we in het weekend 'avonds eten, gaan nu niet meer uit de zak, maar afgepast in een schaaltje.

Wat fijn dat je op zaterdag geen gevecht hebt met betrekking tot het ontbijt.
Ook super dat je nu de frisdrank laat staan doordewweeks en dat je de chips gaat portioneren in een schaaltje!
Elke stap telt! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 12:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Kordiya dan heb je in ieder geval toch gezond gesnoept. Erg blij

ja, gelukkig toch nog aan één doel vastgehouden (geen suikers en geen meelproducten).

Gisteren heb ik dat ook weer gedaan, we gingen op bezoek - de eerste keer sinds maart dat we echt op bezoek gingen, wel in de tuin met 2 m afstand) en er werd flink gezwaaid met allerlei lekkers maar doordat ik meteen al Nee zei, bleven ze gelukkig niet aandringen.
Doordat we zijn blijven hangen en daar een patatje hebben gegeten, kwamen we laat thuis en heb ik toen nog een groentegerecht gegeten met fruit en yoghurt toe. Dus ik stopte pas rond 21.30 uur met eten maar dit beschouw ik maar als overmacht. Hield me wel aan de hoeveelheid eten die ik me had voorgenomen vantevoren.
Al met al ben ik tevreden.

Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 12:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het zo knap dat je Nee kon zeggen op die verjaardag!

Ik had even vanmorgen een baalmomentje en greep weer naar de chips. Ik was 2 ons aangekomen. Geen idee hoe, maar blijkbaar heb ik toch wat meer gesnoep t dan ik dacht. Ook meer op gaan letten dus.
Vandaag is mijn kook-dag. Ik ben meestal vrij op maandag, en omdat ik op werkdagen pas om 7 uur thuis ben, kook ik dus vandaag voor de dagen dat ik werk. Ik heb een bloedhekel aan koken, dus zorg ik meestal dat ik dan in de avond wat makkelijks maak. Gelukkig bestaat er verse, kant en klare puree zodat ik toch vers kan eten zonder aardappels te moeten koken. Vanavond maak ik stamppot andijvie. 3 dagen werken deze week en dit maak ik klaar:
Voor morgen aardappelblokjes (airfryer) met spersieboontjes en een hamburger, voor woensdag spinazie met vlinderonie en gemarineerde kipblokjes en voor donderdag aardappelblokjes met komkommer (mijn man eet rode kool en dat lust ik niet) en een gehaktbal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 8:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed plan Cavia, om alvast je eten voor de rest van de week te plannen!

Hoe gaat het met je doelen: normaal ontbijten en meer aandacht aan je lunch besteden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 9:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren gelukt: geen suiker noch bloem eten en na het avondeten niets meer nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 9:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn doelen gingen dit weekend goed. Vanmorgen weer even een slippertje met de chips, tussen de middag moet het echt beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ook mijn doelen zijn geslaagd. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Cavia eten koken is ook niet echt mijn hobby, maar doet het wel bijna iedere dag.
Hier hebben ze graag 4x per week groente, aard, vlees.
Zondags en s maandags is het standaart soep.
Als ik stamppot eet of bami/nasi maak ik altijd voor 2 dagen tegelijk.

Goed zo Kordiya dat jouw doelen weer gelukt zijn.

Ik ben gisteren een dagje uit geweest naar de zandsculpturen in Garderen.
Wat mooi, wat knap dat mensen zoiets maken kunnen.
Heb s'middags patat gegeten en een kroket en cassis.
Sávonds was de bedoeling dat ik mijn smootie zou nemen maar had er op de 1 of andere manier niet zoveel zin in, het is soep geworden, en tja toen s avonds op de bank kon ik het niet laten om een halve zak chips leeg te eten. Rollende ogen dus voor mij een min puntje.
Maar vandaag ga ik weer mijn best doen.
Voorlopig geen uitjes meer maar gewoon mijn dagelijkse bezigheden.
Komt goed.
Zal wat foto's plaatsen van de sculpturen.
In mijn dagboek staan er meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 8:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik kook ook vaak voor 2 dagen tegelijk. Zoals die spinazieschotel voor morgen. Hebben we volgende week ook nog.
Vandaag al vanaf opstaan hoofdp ijn,maar toch een heel goede dag. Ontbeten met 2 bruine boterhammen, een glas melk en een kop thee. Daarna brood gesmeerd voor naar werk. 3 bruine broodjes met kipfilet en rucola en voor de koffiepauze yoghurt met aalbesjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 13:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16