Auteur |
Bericht |
Kordiya Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 1220 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 okt 2020 18:54 |
|
 |
|
 |

|
|
Cavia schreef: |
Voor maandag gewoon 1 smiley, ik heb maar 1 van de 2 doelen gehaald.
Gister was echt een topdag, ik kon ook niet anders omdat ik de deur niet uit kan maar dat is alleen maar positief. Netjes ontbeten met een broodje, en geluncht met boterhammen en fruit. Geen tussendoortjes genomen en alleen in de avond wat lekkers.
Mijn lekkers in de avond bestaat momenteel uit een minimars en een minitwix. Uit van die uitdeelzakken, dus de helft ongeveer van een gewone. Niet goed, dat weet ik, maar dat laat ik even zo. Dan heb ik wat om naar uit te kijken overdag en dan grijpen we minder snel naar chips in de avond, dat mogen we alleen nog in het weekend. Vooral mijn man pakt doordeweeks graag de chipszak in de avond. We weten allemaal wel wanneer ik hem graag pak...  |
Goed zeg, dus je hebt er nu drie smileys bij verdiend!
Maakt totaal 8 stuks:
Ik moest even lachen bij het idee wat een GEKRAAK het bij jullie in huis moet zijn van al die chipszakken, van de vroege ochtend tot de late avond!
Cavia schreef: | Van suiker wist ik het maar van meel. Daar zou ik dus echt nooit van af kunnen blijven. Het is 1 van de zeer weinige dingen die ik bij een maaltijd lekker vind. Ik moet er niet aan denken om te ontbijten met een shake en te lunchen met sla, dat vind ik echt niet lekker genoeg. Maar misschien komt het ooit nog. Nu ben ik in elk geval aan het afstappen van wit brood en witte pasta.
|
Mijn ervaring is dat je smaak langzaamaan kan veranderen. Als je nu gewend bent / was aan witbrood en witte pasta is het al een stap vooruit als je naar volkorenprodukten gaat._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 okt 2020 18:58 |
|
 |
onbekend2020 Weegclubfan voor het leven

|
|
Lieve Kordiya en cavia
Ik stop in dit sprintje .het lukt me momenteel totaal niet om me aan mijn afspraken te houden.
er komt op dit moment zoveel op me af dat ik ff tijd nodig heb om het allemaal te verwerken.
in het volgende sprintje hoop ik weer mee te doen.
groetjes en tot volgende week, |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 okt 2020 22:40 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 135 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 okt 2020 11:44 |
|
 |
|
 |

|
|
Stevelina schreef: | Lieve Kordiya en cavia
Ik stop in dit sprintje .het lukt me momenteel totaal niet om me aan mijn afspraken te houden.
er komt op dit moment zoveel op me af dat ik ff tijd nodig heb om het allemaal te verwerken.
in het volgende sprintje hoop ik weer mee te doen.
groetjes en tot volgende week, |
Ik snap het. Rot voor je dat er zoveel op je af komt.
Mocht je toch nog met 1 doel willen blijven meedoen (om het jezelf wat makkelijker te maken) dan is dat ook prima. Doe wat voor jou goed voelt.  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 okt 2020 16:49 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 okt 2020 16:50 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 135 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Oh bah, jij ook al. Sterkte.
Ik heb gister tussen de middag een slippertje gehad, kipcorns op brood gebakken en dat was dus niet de bedoeling. Dat was geen smiley waard. Wel lekker, trouwens Gelukkig wel gebakken in de airfryer. Ik mag dat van mezelf best wel eens in het weekend, maar niet door de weeks.
Gisterochtend netjes een paar crackers gegeten.
Vandaag ging wel helemaal goed. Vanmorgen weer een paar crackers en vanmiddag een paar boterhammen met worst.
Oh, de uitslag van de test is binnen, ik ben negatief dus ik kan weer gewoon aan het werk._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 okt 2020 17:04 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 okt 2020 17:10 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 okt 2020 18:28 |
|
 |
onbekend2020 Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik heb gisteren een heel fijn gesprek gehad en dat heeft me goed gedaan.
Zo goed dat ik vanaf vandaag toch weer mee doe.
Cavia fijn dat je negatief bent. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 okt 2020 11:03 |
|
 |
|
|