Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met stok achter de deur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Vandaag ga ik me weer goed gedragen. Schaam Schaam
Geen smileys verdiend. Schaam Schaam

Ik heb gisteren ook geen enkele smiley verdiend... Verward

Laten we gewoon doorgaan in de goede richting! Het gaat om doorzetten, toch?

Laatst aangepast door Kordiya op wo 14 okt 2020 19:03, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 18:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:

Voor maandag gewoon 1 smiley, ik heb maar 1 van de 2 doelen gehaald.

Gister was echt een topdag, ik kon ook niet anders omdat ik de deur niet uit kan maar dat is alleen maar positief. Netjes ontbeten met een broodje, en geluncht met boterhammen en fruit. Geen tussendoortjes genomen en alleen in de avond wat lekkers.

Mijn lekkers in de avond bestaat momenteel uit een minimars en een minitwix. Uit van die uitdeelzakken, dus de helft ongeveer van een gewone. Niet goed, dat weet ik, maar dat laat ik even zo. Dan heb ik wat om naar uit te kijken overdag en dan grijpen we minder snel naar chips in de avond, dat mogen we alleen nog in het weekend. Vooral mijn man pakt doordeweeks graag de chipszak in de avond. We weten allemaal wel wanneer ik hem graag pak... Lachen Rollende ogen Schaam Schaam

Goed zeg, dus je hebt er nu drie smileys bij verdiend! Erg blij Erg blij Erg blij

Maakt totaal 8 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Ik moest even lachen bij het idee wat een GEKRAAK het bij jullie in huis moet zijn van al die chipszakken, van de vroege ochtend tot de late avond! Lachen

Cavia schreef:
Van suiker wist ik het maar van meel. Daar zou ik dus echt nooit van af kunnen blijven. Het is 1 van de zeer weinige dingen die ik bij een maaltijd lekker vind. Ik moet er niet aan denken om te ontbijten met een shake en te lunchen met sla, dat vind ik echt niet lekker genoeg. Maar misschien komt het ooit nog. Nu ben ik in elk geval aan het afstappen van wit brood en witte pasta.

Mijn ervaring is dat je smaak langzaamaan kan veranderen. Als je nu gewend bent / was aan witbrood en witte pasta is het al een stap vooruit als je naar volkorenprodukten gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 18:58    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lieve Kordiya en cavia

Ik stop in dit sprintje .het lukt me momenteel totaal niet om me aan mijn afspraken te houden.
er komt op dit moment zoveel op me af dat ik ff tijd nodig heb om het allemaal te verwerken.
in het volgende sprintje hoop ik weer mee te doen.

groetjes en tot volgende week,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevelina, vervelend dat je even zo veel op je af krijgt nu. Sterkte ermee en tot volgende week.

Kordiya schreef:

Ik moest even lachen bij het idee wat een GEKRAAK het bij jullie in huis moet zijn van al die chipszakken, van de vroege ochtend tot de late avond! Lachen

Yup, en de cavia's maar roepen om eten bij al die kraakzakjes Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 11:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Lieve Kordiya en cavia

Ik stop in dit sprintje .het lukt me momenteel totaal niet om me aan mijn afspraken te houden.
er komt op dit moment zoveel op me af dat ik ff tijd nodig heb om het allemaal te verwerken.
in het volgende sprintje hoop ik weer mee te doen.

groetjes en tot volgende week,

Ik snap het. Rot voor je dat er zoveel op je af komt.
Mocht je toch nog met 1 doel willen blijven meedoen (om het jezelf wat makkelijker te maken) dan is dat ook prima. Doe wat voor jou goed voelt. Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 16:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:

Yup, en de cavia's maar roepen om eten bij al die kraakzakjes Lachen Lachen Lachen

Ha ha ha! Als je ze maar geen chips voert!!!

Hoe gaat het met jouw doelen? Heb je nog smileys verdiend?

*
Ik ben helaas 'slecht bezig'... ach ik wil het niet 'slecht' noemen maar mijn doelen haal ik momenteel niet... Ik heb met mezelf afgesproken dat ik het zaterdag weer oppak. Vandaag was een mega-drukke dag en morgen is ook best veeleisend, dus het lijkt niet handig om te midden van die stress dan te proberen terug te keren naar 'geen suiker en geen bloem'. Dit weekend hoop ik wat meer rust te hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 16:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh bah, jij ook al. Sterkte.

Ik heb gister tussen de middag een slippertje gehad, kipcorns op brood gebakken en dat was dus niet de bedoeling. Dat was geen smiley waard. Wel lekker, trouwens Lachen Gelukkig wel gebakken in de airfryer. Ik mag dat van mezelf best wel eens in het weekend, maar niet door de weeks.
Gisterochtend netjes een paar crackers gegeten.

Vandaag ging wel helemaal goed. Vanmorgen weer een paar crackers en vanmiddag een paar boterhammen met worst.

Oh, de uitslag van de test is binnen, ik ben negatief dus ik kan weer gewoon aan het werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 17:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Oh bah, jij ook al. Sterkte.

Ik heb gister tussen de middag een slippertje gehad, kipcorns op brood gebakken en dat was dus niet de bedoeling. Dat was geen smiley waard. Wel lekker, trouwens Lachen Gelukkig wel gebakken in de airfryer. Ik mag dat van mezelf best wel eens in het weekend, maar niet door de weeks.
Gisterochtend netjes een paar crackers gegeten.

Vandaag ging wel helemaal goed. Vanmorgen weer een paar crackers en vanmiddag een paar boterhammen met worst.

Oh, de uitslag van de test is binnen, ik ben negatief dus ik kan weer gewoon aan het werk.

Wat fijn dat je een negatieve uitslag hebt!

Dus, je hebt er 3 smileys bij!!! Erg blij Erg blij Erg blij

Met de acht die je er al had zijn dat er ELF! Je bent de smiley-koningin!

Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 17:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Uitlachen Uitlachen Uitlachen helemaal blij mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 18:28    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik heb gisteren een heel fijn gesprek gehad en dat heeft me goed gedaan.
Zo goed dat ik vanaf vandaag toch weer mee doe.

Cavia fijn dat je negatief bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 11:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Pagina 15 van 16