Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met stok achter de deur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren weer geen suiker noch bloem gegeten en na het avondeten gestopt met eten. Twee smileys erbij: Erg blij Erg blij

Totaal heb ik er nu zes: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 11:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Ik heb dit geknutseld.
We zijn de overloop aan het verven en behangen en ik vond dit wel leuk om neer te hangen.
Dit hangt aan een touwtje aan elkaar.
alleen een beetje onduidelijk.

Ziet er leuk uit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Cavia jij bent ook ghoed bezig om meer volkoren te eten i p v wit.
Als je steeds kleine stapjes aan past kom je er ook.

Ook bij mij is het gisteren goed gegaan.
En niet gesnoept, en geen chips op, en 2.5 liter water gedronken.
Ik ben de hele avond aan het knutselen geweest, daarom niet aan chips gedacht. Erg blij

Dat ziet er leuk uit! Ik hou ook erg van knutselen maar ik kom er niet aan toe momenteel. Ik kom eigenlijk niet verder dan af en toe wat lezen, daarmee lijkt mijn hobby-tijd op.

ja, dat vind ik ook, dat je met steeds kleine stapjes er ook komt. Dus vind ik dat ik het niet eens heel erg slecht doe. Nu alleen die chips nog af zien te leren maar elke dag dat ik dat niet eet, is er eentje.

Jullie zijn allebei echt goed bezig, zeg! Super Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 17:17    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag een beetje een vreemde dag. Ik ben vrij en ben flink aan het huishouden bezig geweest. Daarmee ook gelijk een beetje in mijn hoofd opgeruimd Mijn ontbijt ging weer fout, een halve zak chips deze keer en een flinke hand snoep van de Jamin. Maar daarna heb ik alle snoep weggegooit. Op de drop na want dat kreeg ik echt niet voor elkaar. Maar verder ben ik vandaag wel van die drop afgebleven.
Tussen de middag heb ik een bacquetje met roerei gegeten. Daar had ik al dagen lang trek in. Daarnet heb ik een flink stuk komkommer gegeten als tussendoortje. Mijn man wilde pizza vanavond, dat lust ik niet dus ik maak voor mezelf een broodje met een kipschnitzeltje erop. Om het een beetje gezond te maken doe ik er ook lekker wat veldsla op en geen saus want dat lust ik toch niet Stom lachje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Leuk he knutselen, ff je gedachten ergens anders op focussen.
Ik vind breien ook heel erg leuk.
Heb veel truien gebreid, ben nu ook een trui aan het breien voor mijn dochter en een vest voor mezelf.
De avonden worden weer langer dus dan komt zoiets weer aan bod.
Vind dat zo ontspannend om te doen.

Ben 2 ons aangekomen.
Gisteren geen goede dag gehad, incl een verjaardag s;avonds.
Voor mij geen 1 smiles helaas. Schaam Schaam

Volgende week weer goed en beter mijn best gaan doen.

Groetjes en een fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 8:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Vandaag een beetje een vreemde dag. Ik ben vrij en ben flink aan het huishouden bezig geweest. Daarmee ook gelijk een beetje in mijn hoofd opgeruimd Mijn ontbijt ging weer fout, een halve zak chips deze keer en een flinke hand snoep van de Jamin. Maar daarna heb ik alle snoep weggegooit. Op de drop na want dat kreeg ik echt niet voor elkaar. Maar verder ben ik vandaag wel van die drop afgebleven.
Tussen de middag heb ik een bacquetje met roerei gegeten. Daar had ik al dagen lang trek in. Daarnet heb ik een flink stuk komkommer gegeten als tussendoortje. Mijn man wilde pizza vanavond, dat lust ik niet dus ik maak voor mezelf een broodje met een kipschnitzeltje erop. Om het een beetje gezond te maken doe ik er ook lekker wat veldsla op en geen saus want dat lust ik toch niet Stom lachje

Goed van je dat je de rest van het snoep weggegooid hebt. En dat je van de drop afgebleven bent.
Mooi dat het goed ging met de lunch. Op je dagboekje zag ik ook al dat je heel goed bezig bent!
Je hebt in elk geval één smiley verdiend! Hier is 'ie: Erg blij

Totaal nu vijf pluspunten! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 12:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Leuk he knutselen, ff je gedachten ergens anders op focussen.
Ik vind breien ook heel erg leuk.
Heb veel truien gebreid, ben nu ook een trui aan het breien voor mijn dochter en een vest voor mezelf.
De avonden worden weer langer dus dan komt zoiets weer aan bod.
Vind dat zo ontspannend om te doen.

Ben 2 ons aangekomen.
Gisteren geen goede dag gehad, incl een verjaardag s;avonds.
Voor mij geen 1 smiles helaas. Schaam Schaam

Volgende week weer goed en beter mijn best gaan doen.

Groetjes en een fijn weekend!

Wie weet dat je dit weekend wel weer smileys verdient!
Je hebt er in elk geval 7 op je conto staan!
Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 12:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een puinhoop. Zowel suikers (hagelslag) als meelproducten gegeten (brood). Een eetbui 's avonds laat, dus geen enkel pluspunt gisteren.
Vandaag doe ik mijn best. Ik ben wel ook erg aan het twijfelen of het op den duur voor mij haalbaar is om geen brood te eten. Maar ja ik heb wel gemerkt dat ik minder pijnklachten heb (artrose, kniepijn, voetpijn) nu ik al een tijd geen meel heb gegeten. Ik ben er nog niet uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Jammer Kordyia dat het gisteren mis ging. Huil huil
Misschien kan je 1 of 2 x per week brood blijven eten en de rest van de week niet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 15:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Jammer Kordyia dat het gisteren mis ging. Huil huil
Misschien kan je 1 of 2 x per week brood blijven eten en de rest van de week niet?

Dank je voor de suggestie... Ik denk dat dat zijn doel voorbij zou schieten. Ik eet geen meelproducten vanwege de theorie (van Bright Line Eating) dat meel verslavend is, net als suiker. Dus dan heeft het geen zin om ze af en toe te eten, want dan blijft de verslaving in stand... Net als iemand die wil stoppen met roken maar dan zou proberen om er twee per week te roken...

Maar ja ik vraag me dus wel af of het voor mij haalbaar is op de lange termijn. Want proberen om het helemaal niet meer te eten maar dan af en toe een terugval hebben... is ook niet handig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 16:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16