Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met stok achter de deur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Cavia schreef:
Ik wil dolgraag meedoen, dit sprintje is precies waarom ik hier lid ben geworden. Alleen ben ik pas vanaf vandaag lid hier, dus ik weet niet of het al kan/mag? Ook heb ik me nog niet gewogen dus kan ik geen streefgewicht opgeven.
Maar wat ik als allereerste aan wil gaan pakken, is dat ik normaal leer ontbijten. Nu bestaat mijn ontbijt 5x per week uit een hele zak chips en een flinke hand snoep en ik wil gewoon weer gaan ontbijten met brinta, brood of crackers.

Welkom Cavia! ja hoor, zover ik weet mag je gewoon meedoen! Ik ben blij dat je meedoet!

Een heel goed idee om aan een gezond ontbijt te gaan werken.

Je hoeft je niet per se te wegen. Je mag ook een willekeurig streefgewicht opgeven. Eventueel kun je het later nog aanpassen, dat kan door mij te vragen je even uit het sprintje te verwijderen, dan kun je je opnieuw aanmelden met je nieuew streefgewicht.

Laatst aangepast door Kordiya op zo 20 sep 2020 13:19, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb nog een hardnekkige gewoonte die ik wil veranderen. Ik besteed altijd veel te weinig aandacht aan mijn lunch. Het ergste is dat op werkdagen: ik koop op de heenweg simpelweg een paar harde broodjes of croissantjes en eet die op werk droog op. Dus: aandacht besteden aan mijn lunch. Op werkdagen betekend dat voorlopig (als eerste stap) liefst in de ochtend brood klaarmaken en anders niet alleen broodjes maar ook beleg kopen en op werk brood klaarmaken. Iets wat overigens veel collega's doen, iedereen heeft wel een pak hagelslag, een pot chocopasta of een pakje vleeswaren mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 13:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je. Ik was sowiso van plan om me morgen te wegen voor een startgewicht, dus kan ik morgen ook een streefgewicht invullen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 13:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Ik heb nog een hardnekkige gewoonte die ik wil veranderen. Ik besteed altijd veel te weinig aandacht aan mijn lunch. Het ergste is dat op werkdagen: ik koop op de heenweg simpelweg een paar harde broodjes of croissantjes en eet die op werk droog op. Dus: aandacht besteden aan mijn lunch. Op werkdagen betekend dat voorlopig (als eerste stap) liefst in de ochtend brood klaarmaken en anders niet alleen broodjes maar ook beleg kopen en op werk brood klaarmaken. Iets wat overigens veel collega's doen, iedereen heeft wel een pak hagelslag, een pot chocopasta of een pakje vleeswaren mee.

We hebben denk ik tegelijk een bericht geplaatst! Ik heb hierboven antwoord gegeven op je eerdere bericht m.b.t. het streefgewicht en meedoen.

Ook een goed plan om te werken aan een betere lunch!
Misschien is het ook een idee om een stuk fruit mee te nemen voor bij je lunch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 13:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is inderdaad ook een goed idee. Eigenlijk ben ik gek op fruit, maar ook dat eet ik momenteel bijna niet. De verslavingen overheersen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 14:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ontbeten met brinta en het brood voor mijn lunch is gesmeerd (werkdag). Dag 1 is gelukt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 8:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Ontbeten met brinta en het brood voor mijn lunch is gesmeerd (werkdag). Dag 1 is gelukt.

Een goede start!!! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 9:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren gelukkig weer gelukt:
* Geen suiker noch bloem gegeten.
* Na avondeten niets meer gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wat een leuk sprintje.
Ik doe ook mee.
Ik wil er een gewoonte van maken om alleen datgene te eten wat gepland is.
Ik heb een jaarabo, van weekmenu's en daar wil ik niet meer van afwijken.
Vandaag ga ik beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 9:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Wat een leuk sprintje.
Ik doe ook mee.
Ik wil er een gewoonte van maken om alleen datgene te eten wat gepland is.
Ik heb een jaarabo, van weekmenu's en daar wil ik niet meer van afwijken.
Vandaag ga ik beginnen.

Leuk dat je meedoet Stevelina! Een mooi doel! Ik weet niet preces wat een 'jaarabo' is? Ik ben benieuwd hoe je dan inplant wat je eet?

Ook gisteren mijn doelen gehaald: geen suiker, geen bloem en niets gegeten na het avondeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 11:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 2 van 16