Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Cavia schreef:
Oh bah, het is weer eens zo ver. Hij heeft maar 1 zin geplaatst. Ik denk dat hij dat doet als ik een smilie van mijn telefoon plaats ipv eentje van het forum.

Bij mij ging het gister en vandaag goed. Maandag ging het dus verkeerd met ontbijt en fruit was ik weer eens vergeten. Gister ging goed met ontbijt, maar ik was vergeten fruit mee te nemen naar werk. Dus als toetje een appel en een kiwi genomen.
Vandaag ging ook goed. Ik moest nuchter bloed laten prikken en kon pas om half 10 ontbijten op werk. Netjes een broodje jam en een banaan. Net heb ik als toetje weer een kiwi gegeten.
Ik ben tevreden zo. Morgen wordt een beetje een uitdaging omdat ik dan van 12 tot 9 moet werken. Koopavond sluit om 8 uur natuurlijk, maar we gaan daarna nog even tot 9 uur door met de vracht want daar komen we tijdens winkeltijd te weinig aan toe. Ik moet dus echt fruit mee naar werk nemen, want ik kom pas om 10 uur thuis en dan duik ik gelijk onder de wol.

Goed gedaan! Dus als ik goed tel... dan heb je gisteren 2 smileys verdiend en vandaag ook twee. Dus vier stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 22:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren ook weer de doelen gehaald. Geen suiker noch bloem gegeten, en 4 eetmomenten per dag gehad.
Dus twee lachebekjes erbij: Erg blij Erg blij

Maakt 6 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Hoe gaat het met TGJM? En met Kelly?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 22:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren mijn doelen gehaald: 4x een eetmoment en geen bloem noch suiker gegeten.
Weer twee smileys: Erg blij Erg blij

Maakt 8 stuks Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 9:45    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vanmorgen ging het gelukkig goed op de weegschaal: 122,7kg.
De afgelopen dagen wel stroopwafels gegeten 's avonds en gisteren spareribs besteld om te vieren dat ik na 1 jaar detachering ben overgenomen door mijn werkgever met een jaarcontract. Erg blij en dat moest gevierd worden met spareribs.
Ik fiets nog steeds elke dag 1 uur.
Ondanks het lekkere eten dus toch 122,7kg terwijl ik afgelopen week ruim over de 123 was. Dit weekend weer verder strak gezond eten en veel wandelen. De bossen zijn erg mooi nu met de herfstkleuren.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 10:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
kellydragongirl schreef:
Goedemorgen,

De afgelopen dagen wel stroopwafels gegeten 's avonds en gisteren spareribs besteld om te vieren dat ik na 1 jaar detachering ben overgenomen door mijn werkgever met een jaarcontract. Erg blij en dat moest gevierd worden met spareribs.
Ondanks het lekkere eten dus toch 122,7kg terwijl ik afgelopen week ruim over de 123 was. Dit weekend weer verder strak gezond eten en veel wandelen. De bossen zijn erg mooi nu met de herfstkleuren.

Groetjes,

Kelly

Hoi Kelly, wil je ajb je doelen kiezen (zie het eerste bericht van dit sprintje) en aangeven of je deze doelen haalt of niet? Dit is echt de bedoeling van dit sprintje; dus dagelijks even melden of je je nieuwe gedrag hebt uitgevoerd.
Indien mensen aan dit sprintje niet of nauwelijks deelnemen dan is dat jammer, ook voor de andere deelnemers - en zal ik mogelijk op een gegeven moment dan ook de niet-actieve mensen verwijderen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 13:11    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Hoe gaat het met TGJM? En met Kelly?

OOPS -- wist niet dat we al begonnen waren ....

Vanaf zondag, neem ik aan?

Ik had dus

1. Maximaal 1 "dosis" alcohol.
2. Niets eten tussen 19.00 u en 10.00 u

Ik denk dat de eerste mij één keer gelukt is, tot en met gisteren en de tweede ZEKER twee keer. Ga het vanaf nu scherp in de gaten houden!

Laatst aangepast door tgjm op vr 23 okt 2020 13:28, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 13:26    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Kordiya schreef:
kellydragongirl schreef:
Goedemorgen,

Groetjes,

Kelly

Hoi Kelly, wil je ajb je doelen kiezen (zie het eerste bericht van dit sprintje) en aangeven of je deze doelen haalt of niet? Dit is echt de bedoeling van dit sprintje; dus dagelijks even melden of je je nieuwe gedrag hebt uitgevoerd.
Indien mensen aan dit sprintje niet of nauwelijks deelnemen dan is dat jammer, ook voor de andere deelnemers - en zal ik mogelijk op een gegeven moment dan ook de niet-actieve mensen verwijderen.

Mijn 1e doel is: Geen ongezonde tussendoortjes nemen tussen de maaltijden door of 's avonds na het eten.
Mijn 2e doel is: Dagelijks mijn verplichte 125 gr zoete groenten eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 13:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
kellydragongirl schreef:

Mijn 1e doel is: Geen ongezonde tussendoortjes nemen tussen de maaltijden door of 's avonds na het eten.
Mijn 2e doel is: Dagelijks mijn verplichte 125 gr zoete groenten eten.

Yes, leuk om je berichtje te zien!
Klinkt als heel goede doelen! Wat zijn 'zoete groenten'?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 17:18    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kellydragongirl, fijn dat je toch wat afgevallen was. Dat houd de motivatie erin om weer door te gaan Erg blij

Ik heb 2 heel erg slechte dagen gehad. Gister nog slechter dan vandaag. Bah, ik ben niet blij. Maar goed, morgen ga ik dus maar gewoon weer braaf verder.
Ik heb gister met chips ontbeten, geluncht met 2 saucijzenbroodjes en 's avonds patat en een vreselijk vette kroket gegeten, die ook nog eens slecht viel. Ik had vanmorgen nog het zuur ervan, ondanks mijn maagzuurremmers.
Oh, pluspunt: ik heb gister wel een appel en een banaan gegeten.
Vandaag niet, dus vandaag helemaal geen punten verdient. Want wat doe je als je last hebt van het zuur? Juist, dan ontbijt je met chips Rollende ogen De lunch ging dan weer wel goed en vanavond had slechter gekund. Mijn man wilde heel graag een pizza bestellen en ik voel me zo beroerd vandaag dat ik totaal geen zin had om te koken dus gaf ik hem zijn zin. In plaats van pizza bestelde ik voor mezelf 8 kipstukjes (die waren een stuk kleiner dan kipnuggets) en een portie aardappelwedges. Een flink stuk komkommer erbij en zo was het toch niet helemaal 100% ongezond.
Maar goed, morgen gaan de teugels weer strak. Mag mijn man eten koken, want ik moet dan weer werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 20:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:

Ik heb 2 heel erg slechte dagen gehad. Gister nog slechter dan vandaag. Bah, ik ben niet blij. Maar goed, morgen ga ik dus maar gewoon weer braaf verder.
Ik heb gister met chips ontbeten, geluncht met 2 saucijzenbroodjes en 's avonds patat en een vreselijk vette kroket gegeten, die ook nog eens slecht viel. Ik had vanmorgen nog het zuur ervan, ondanks mijn maagzuurremmers.
Oh, pluspunt: ik heb gister wel een appel en een banaan gegeten.
Vandaag niet, dus vandaag helemaal geen punten verdient. Want wat doe je als je last hebt van het zuur? Juist, dan ontbijt je met chips Rollende ogen De lunch ging dan weer wel goed en vanavond had slechter gekund. Mijn man wilde heel graag een pizza bestellen en ik voel me zo beroerd vandaag dat ik totaal geen zin had om te koken dus gaf ik hem zijn zin. In plaats van pizza bestelde ik voor mezelf 8 kipstukjes (die waren een stuk kleiner dan kipnuggets) en een portie aardappelwedges. Een flink stuk komkommer erbij en zo was het toch niet helemaal 100% ongezond.
Maar goed, morgen gaan de teugels weer strak. Mag mijn man eten koken, want ik moet dan weer werken.

Mooi dat je toch een pluspuntje kunt melden, dus je hebt je eerste smiley binnen! Hier is 'ie: Erg blij

Hopelijk krijgt 'ie vanaf morgen broertjes en/of zusjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 20:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 5 van 30